binnenkort ik in een zaffiequote:Op maandag 7 februari 2011 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Baas.
Ik ben niet verder gekomen dan Marijke in mijn Peugeot....
Nopequote:Op maandag 7 februari 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
Hebben jullie er niet achteraan gelopen dan?
Er inquote:
quote:
Hahahaha, wat grappigquote:Op maandag 7 februari 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
Hebben jullie er niet achteraan gelopen dan?
Daar zitten 2 extra stoelen jaquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
binnenkort ik in een zaffie![]()
damn wat heb ik zin om in die bak te rijden
Weet ik tochquote:Op maandag 7 februari 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
binnenkort ik in een zaffie![]()
damn wat heb ik zin om in die bak te rijden
Daar past ie wel tussenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar zitten 2 extra stoelen ja
Daar pas ik niet op. Iets met benen en flexibiliteitquote:Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar zitten 2 extra stoelen ja
Bakkes!quote:
Doe eens wat aan je breedheidswaanzinquote:Op maandag 7 februari 2011 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar pas ik niet op. Iets met benen en flexibiliteit![]()
...
mwoa, gevolg van het toerental.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat eerste is wel lijp maar dat van de olie niet zo goed
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
GF heeft nog wel een adresje voor goedkope stookolie...
Dat gaat niet over breedte, dat gaat over lengtequote:Op maandag 7 februari 2011 14:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je breedheidswaanzin
Gewoon niet zo zeurenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gaat niet over breedte, dat gaat over lengte.
En ja, ik was ECHT te breed voor die bank.
Ik kom wel wat eerderquote:Op maandag 7 februari 2011 14:37 schreef Toekito het volgende:
MZ hij is zaterdag maar tot 17:00 open dus we moeten bij mij thuis ff snel spullen brengen en dan doorreizen denk ik!
Daar pas ik niet in een Zafira. Been there, done thatquote:Op maandag 7 februari 2011 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij mag heeeeeeelemaaal achterin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |