Ik hou d'r van?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ja ik bedenk me net dat ik nog vleeskrabben eruit had gelegd gister , dus maar ff kijken of ik die kan braden , hendig sjiek sausje en rijst erbij met wat groente?
Ik vind het ook wel te doen jaquote:
Denk je ?quote:
succes ?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja ik ga er mn best voor doen?
Je weet toch wel wat vleeskrabben zijn JK ?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn die dingen half vlees, half krab?
Wanneer ze spareribs heten hou ik ervan?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:51 schreef Joene het volgende:
Je weet toch wel wat vleeskrabben zijn JK ?
Mwah in een boemboetje bij de rijst vind ik ze ook wel goed te doenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wanneer ze spareribs heten hou ik ervan?
Aangebraden en 1,5 uur laten sudderen idd , vlak voor het opdienen de boemboe een beetje ingekookt.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dan 800 uur laten sudderen oid?
Was goed te doen jonguh ?quote:
Opzich mag het van mij weekend zijn ?quote:
Dan moet ik er nog 42k voor ?quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:09 schreef KingOfMars het volgende:
Beetje lafjes er tegenaan gehangen?
Van mij ook wel. Op zich.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Opzich mag het van mij weekend zijn ?
Zij was toch zo een nympho ?quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:51 schreef Joene het volgende:
Goedemorgen T, jij hebt zeker wel geneukt ?
Gatverdamme!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:51 schreef Joene het volgende:
Goedemorgen T, jij hebt zeker wel geneukt ?
Ik hoorde net de stemmetjes in mijn hoofd zeggen dat jij om 10:00 naar huis mag.quote:
i wish ,morgen welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik hoorde net de stemmetjes in mijn hoofd zeggen dat jij om 10:00 naar huis mag.
Langharig werkschuw tuig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mêh, ik zit een beetje in de lappenmand ofzo?
Neukze met beiden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:09 schreef Tally het volgende:
Straks komt de telefoonmonteuren daarna ga ik naar huis (alleen want hubbie is thuis
)
Ik heb al bijna mijn "dag" er weer op zitten
Omdat het een lekker ding is! Vind ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vanwaar dan de ":9" bij de telefoonmonteur?
Tegelijkquote:
Hou het maar gewoon bij Q.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hé Qyroz, welke afko wil je nu dan? K? Q?
Nog 100.000-52.668 en ik heb net zoveel posts als één van je klonen..
Ik tief je door een bushokje met je hoofd.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:00 schreef Kjoew het volgende:
Ik tief je door een bushokje met je hoofd.
quote:geregistreerd op: maandag 7 februari 2011 @ 19:44
Met deze user kan ik vast niet in OO hè?quote:
Wordt nou elke kloon onderworpen een ontgroenigsritueel met de mannelijkheid van JK?quote:
ja ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:12 schreef Tally het volgende:
Daar zou ik ook wel moeite mee hebben hoor. 11 cm breed
Maar die heeft een fontanelletje die kan uitzetten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een kinderhoofdje is meer, dunkt me?
Dat weet ik allemaal OOK niet JKquote:
Moet toch kunnen zo in die wijdgesperde flamoes.quote:
Zo wijd krijg ik mijn benen op het moment niet meer J.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Moet toch kunnen zo in die wijdgesperde flamoes.
wat ben je nou voor nep sletje ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo wijd krijg ik mijn benen op het moment niet meer J.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik een sletje benquote:
ik wel ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik een sletje ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |