Misschien moeten we zelf eens creatief doen ?quote:
Ben ik niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien moeten we zelf eens creatief doen ?
Ik ook niet echt ? Ik zou eens een cursus creatief moeten doenquote:
Ja zoiets ?quote:
whoops , vergeten uit te loggen ?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:16 schreef Emery het volgende:
Há J. de LaPo gemist. Slecht begin van de week!
Ik denk je komt nu met de LastPostquote:
Kutcookies ?quote:
Ja of Xyloo ?quote:
Nice! Ga je heen?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, nog 4 dagen?
Maar dan wel week weg naar de sneeuw?
Ik was dus blij dat we er vanaf waren?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:20 schreef Joene het volgende:
Wat moet je nou toch in die vieze kutsneeuw ?
Ik hoop het, tot nu toe alleen nog maar gewintersport in Frankrijk?quote:
Ik zou nog ff wachten tot half maart ?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:21 schreef KingOfMars het volgende:
Zou het al te vroeg zijn om de auto weer een beetje knap te laten poetsen? Ivm nog eventueel komende sneeuw en ijzel en zout en meuk?
Hij is er ranzig genoeg voor? Ondanks de wasstraat van afgelopen zaterdag?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zou nog ff wachten tot half maart ?
ik wacht dus ff , ivm zout wat er ongetwijfeld nog weer gestrooid gaat worden dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hij is er ranzig genoeg voor? Ondanks de wasstraat van afgelopen zaterdag?
Zou ik ook niet doen ? kost gewoon weer een paar meier ?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zeg daar moet je niet mee spotten?
Hmm das een moeilijkequote:
Mijn vrouw ziet dat niet zo zitten ?quote:
Ja wat niet is kan nog komen ? whehehe ik zei het ?quote:
Verf en kwast?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn vrouw ziet dat niet zo zitten ?
Ik denk niet dat de kleur het probleem is ?quote:
Totaal nietquote:Op maandag 7 februari 2011 13:54 schreef KingOfMars het volgende:
Je klinkt alsof je het vervelend vindt.
Hij vind hem (zeg je dat tegen een buik?) mooiquote:
Oh ik kan er gewoon best geil van worden zo een zwangere buik ?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij vind hem (zeg je dat tegen een buik?) mooiEn wil er de hele tijd mee knuffelen als hij de kans krijgt
Ik nietquote:Op maandag 7 februari 2011 14:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh ik kan er gewoon best geil van worden zo een zwangere buik ?
Ach het zal er wel veilig inzitten denk ik dan.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik niet
Hij wel. Maar blijft het eng vinden
Denk ik ook! Maar hij nietquote:Op maandag 7 februari 2011 14:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach het zal er wel veilig inzitten denk ik dan.
Ik heb geen baas ?quote:
Jammer ? nog etens tips ?quote:
Hmmm. Aardappelschijfjes (gebakken) met boontjes en verse worst hier? Ik zou het niet doen dus?quote:
Hmmz opzich is het niet verkeerd , gebakken aardappels en verse worst is wel te doen ?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hmmm. Aardappelschijfjes (gebakken) met boontjes en verse worst hier? Ik zou het niet doen dus?
Mja ik vind het redelijk suf maar er moet weer eens wat op. Inkopen doen is echt een drama de laatste tijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmz opzich is het niet verkeerd , gebakken aardappels en verse worst is wel te doen ?
Ach voor doordeweeks is het wel te doen, ik moet morgen maar weer eens een groentenlijst de fabriek inslingeren met wat ik hebben wilquote:Op maandag 7 februari 2011 15:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ik vind het redelijk suf maar er moet weer eens wat op. Inkopen doen is echt een drama de laatste tijd.
Die rommelige weekendjes zijn echt de doodsteek voor je hendig sjieke FIFO systeem thuis dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach voor doordeweeks is het wel te doen, ik moet morgen maar weer eens een groentenlijst de fabriek inslingeren met wat ik hebben wil
Dat inkopen doen ben ik ook slecht in maar ik heb nog wel is wat afspraken die niet doorgaan enzoomdat of zij of ik ziek ben.
Hmmm ja ik bedenk me net dat ik nog vleeskrabben eruit had gelegd gister , dus maar ff kijken of ik die kan braden , hendig sjiek sausje en rijst erbij met wat groente?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Die rommelige weekendjes zijn echt de doodsteek voor je hendig sjieke FIFO systeem thuis dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |