Als ik ook kom heh, krijg ik dan een Hertog Jannetje van jequote:Op maandag 7 februari 2011 09:02 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Paul in the Dark komt ook naar de meet
Aids. Lezen Ez, lezen.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx babe dat is dus het enige dat ik WEL zie
Flikker op kutajaciedquote:Op maandag 7 februari 2011 09:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als ik ook kom heh, krijg ik dan een Hertog Jannetje van je?
Maar ik moest testenquote:
Terechtquote:
Kusjequote:
Ja dat bedoelde ikquote:Op maandag 7 februari 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik moest testen![]()
Dan test ik en geef ik bugs door en dan is het nog niet goed![]()
trouwens ik heb ze allebei open staan, op de test doe ik mijn verzoekjes en op die andere kijk ik wel
Dan doe ik dan ook weer testenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik
Morgenochtend als hij weer aan staat los ik het op, want nu kan dat dus niet
Lolquote:Op maandag 7 februari 2011 09:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik deze track hoor, MOET ik hem altijd gewoon mee spitten
Plaatjes posten mag niet meer. Zeker geen vieze plaatjesquote:
Never gonna give you up? :'0quote:
Nee die heb ik al een keer aangevraagd vanochtendquote:Op maandag 7 februari 2011 09:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Never gonna give you up? :'0
Ga je klussen?
quote:
Baasquote:Op maandag 7 februari 2011 09:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe vroeger altijd hakken en housen op je kamertje op de singles van 2 Unlimited en 2 Brothers on the 4th floor
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe vroeger altijd hakken en housen op je kamertje op de singles van 2 Unlimited en 2 Brothers on the 4th floor
Ja dat wist ik nietquote:Op maandag 7 februari 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee, gewoon nee!
Er was toen al veel betere hakmuziek
Heb ff wat aangevraagd van Buzz Fuzzquote:Op maandag 7 februari 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee, gewoon nee!
Er was toen al veel betere hakmuziek
Buzz Fuzz en Gizmoquote:Op maandag 7 februari 2011 09:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb ff wat aangevraagd van Buzz Fuzz
Toen ik 15 was mocht ik niet eens naar een jeugdsoos 3 dorpen verderop. Dat was open tot half 12 want iedereen moest voor de zondag thuis zijn, kerk.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat wist ik niet
Pas toen ik 16 was mocht ik naar de schuimpartys van Charly Lownoise en de Party Animals
Ik liever zijn broertje, die trok strakke chicks aanquote:Op maandag 7 februari 2011 09:12 schreef Stokstaart het volgende:
Volgens mij wilde elke gozer die op de middelbare school zat in 1997 wel Nick Carter zijn.
Ik snap de connectie met de lama's dus gewoon echt nietquote:
Ja het was ook wel een dikke faal eigenlijkquote:Op maandag 7 februari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap de connectie met de lama's dus gewoon echt niet
Heldquote:Op maandag 7 februari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik 15 was mocht ik niet eens naar een jeugdsoos 3 dorpen verderop. Dat was open tot half 12 want iedereen moest voor de zondag thuis zijn, kerk.
Toen ik 16 was stond ik uit mn plaat te gaan in de Energiehallen
Als Amsterdammer verkies ik Sporthallen zuid boven Energiehalquote:Op maandag 7 februari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik 15 was mocht ik niet eens naar een jeugdsoos 3 dorpen verderop. Dat was open tot half 12 want iedereen moest voor de zondag thuis zijn, kerk.
Toen ik 16 was stond ik uit mn plaat te gaan in de Energiehallen
Parkzichtquote:Op maandag 7 februari 2011 09:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
HeldIk was 12 toen ik voor het eerst in Parkzicht kwam.
Totaal geen controle niks. Daarna idd energiehal en daarna naar de afterparty tot 11 uur ofzo op de Boot. Cargo/Demi-sec in Spijkenisse was ook geniaal. La Xala
Sfeer bedoel je?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als Amsterdammer verkies ik Sporthallen zuid boven Energiehal
Maar dé beuktempel van het moment is toch gewoon de Heineken Music Hall !
Wat een zweer en goed geluid is er altijd op die feesten in de HMH zeg!
A20 heet tegenwoordig Outland en zijn ook veel mooie feestjes. Hc4Life en mindcontroller volgende maand. 5 minuten lopen vanaf hierquote:Op maandag 7 februari 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Parkzicht
[..]
Sfeer bedoel je?![]()
Ik ging naar antwerpen, energiehallen, la xala (A20), circle studio's, zaandam vaak onveilig gemaakt ook
Lekker tochquote:Op maandag 7 februari 2011 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik deed gisteren mijn ogen dicht en was meteen vertrokken
Ziet het er van binnen nog net zo uit?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
A20 heet tegenwoordig Outland en zijn ook veel mooie feestjes. Hc4Life en mindcontroller volgende maand. 5 minuten lopen vanaf hier
Ja dat was lekkerquote:
Deze vind ik leukquote:Op maandag 7 februari 2011 09:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze heb ik de laatste tijd te vaak gehoord
Ik wil the Undersound wel nog een keer horen
Nee ze hebben die koepel die groen zag door de rook helemaal schoon gemaakt.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ziet het er van binnen nog net zo uit?
Maar nog steeds lounchen bovenin?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ze hebben die koepel die groen zag door de rook helemaal schoon gemaakt.Buitenkant hebben ze zwart geverfd. Wel chille tent alleen altijd zo fucking warm daar
Hmm het warmste feestje ooit was 10 years of Q-dance: de zweetfabfeestfabriek.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ze hebben die koepel die groen zag door de rook helemaal schoon gemaakt.Buitenkant hebben ze zwart geverfd. Wel chille tent alleen altijd zo fucking warm daar
Geniaal tochquote:
Had dan Ghetto gospel van 2Pac aangevraagdquote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniaal toch![]()
Ik heb Elvis Presley met In the ghetto aangevraagd![]()
Gewoon omdat ik zo naar de ghetto ga
lounchen slikken en snuiven. alleen ze moesten een maand dicht op last van de gemeentequote:Op maandag 7 februari 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar nog steeds lounchen bovenin?
Althans lounchen, dat was gewoon de darkroom van la xala
Toen was ik er nog nietquote:Op maandag 7 februari 2011 09:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Patje, Stephanie draaide deze toch met Qlimax dit jaar?
Ik ookquote:Op maandag 7 februari 2011 09:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik moet spontaan naar de WC door de intro van dit liedje
er kwam zeker sharr in voorquote:
Uhuh, was een aardig mens hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 09:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
lounchen slikken en snuiven. alleen ze moesten een maand dicht op last van de gemeente
Trouwens die toiletjuf van La Xala was gewoon de huisdealer destijds
Op mij zekerquote:Op maandag 7 februari 2011 09:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jammer dat ik over de 2 zit, anders zeker Sieneke - Ik Ben Verliefd (Sha-La-Lie) aangevraagd
Sharr salamiquote:Op maandag 7 februari 2011 09:27 schreef Stokstaart het volgende:
sharr alalalala salaaaaami shaaaaaarahahahaaaaaaaaar
quote:De 100 beste hits onder de zomerzon
Heldquote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 7 februari 2011 09:30 schreef Stokstaart het volgende:
dit is wel een epic song.
vroeger viel dit onder de categorie romantisch
raar???quote:
Via de lucht?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik ga een helium balon versturen naar mijn vriendin, op haar verjaardag
quote:
Rave the Cityquote:Op maandag 7 februari 2011 09:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm dit soort zooi moet ik vaker luisteren!
Staat zeker op de Thunderdome cd's?
Nou ik was stoned en dronken en toen stonden ze voor me met een tondeuse. In die toestand zeg ik eigenlijk overal ja opquote:Op maandag 7 februari 2011 09:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
raar???
fucking mooi![]()
had jij je haar ook opgeschoren enzo?
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, ik kan echt nooit een verrassing opsturen naar mijn vriendin.
Ik vergeet altijd haar adres en postcode.
Als ik het dan vraag weet ze uiteraard direct al dat ze iets gaat krijgen
Bel haar ouders.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je kan toch op een andere manier haar adres achterhalen?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol nee niet alles hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan toch op een andere manier haar adres achterhalen?
En ze leest hier toch ook mee?
Ghehequote:Op maandag 7 februari 2011 09:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wel raar met de titel byebyebye, want ze dumpte me niet ofzo
Dom wijf
En schrijf het nu ergens opquote:Op maandag 7 februari 2011 09:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lol nee niet alles hoor
maar heb het haar al gesmst.
Zeg wel dat het voor een kaart is
Leuker dan deze baggerquote:
ahahahaha geweldig! die chicks met hun half kale koppies stijf onder de xtc geweldigquote:Op maandag 7 februari 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik was stoned en dronken en toen stonden ze voor me met een tondeuse. In die toestand zeg ik eigenlijk overal ja op![]()
Dus ja ik had ook het gabberkapsel, het viel alleen niet op bij mij![]()
Mn ouders kwamen er pas na een maand achter dat ik mn haar had geschoren
drummachine.quote:
Echt die feestenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ahahahaha geweldig! die chicks met hun half kale koppies stijf onder de xtc geweldig![]()
was bij ghosttown aan de hemkade en toen was er ook zo'n zwaar onschuldig chickie echt 1.60 met een zwaar limburgs accent superlief. dus praatje gemaakt wat ze van het feest vond?
kijkt ze je aan met die xtc pupillen zegt ze: Ach.. Ze moooogen wel wat meer terror draaien![]()
mooie tijd was da
Nee die heeft ie nietquote:
Watquote:
Ik vind het schandalig!!quote:
Geniaal iddquote:Op maandag 7 februari 2011 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt die feesten![]()
Ben zo blij dat ik dat heb mogen meemaken![]()
Club X![]()
Op een gegeven moment gingen wij niet eens op zaterdag stappen. Dan zaten we tot uur of 6 's ochtends bij een vriend en dan gingen we met zn allen naar Zino. Afterparty tot een uur of 1
Mogguhquote:
quote:Hier schreef Snuf:
Sperzieboontoon draait altijd muziek die het beste omschreven kan worden als "gruwelijk pro"
Ik weet nog tijdens mn examens.quote:
Je hebt toch niet je borat-string aan he?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik heb nu al van 4 dames op mijn werk gehoord dat ik er leuk uitzie vandaag
Picsquote:Op maandag 7 februari 2011 09:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik heb nu al van 4 dames op mijn werk gehoord dat ik er leuk uitzie vandaag
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je hebt toch niet je borat-string aan he?
Morgequote:
Whahahaha ja wij gingen altijd meteen door naar Feyenoord om half 1 of half 3 in de middag die xtc en pep toen was ook echt echt tha bomb. die meesterlijke sammies kon je zo 3 dagen mee doorgaan zonder slapen of ergens last van te hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog tijdens mn examens.
Waren we op donderdag naar Amsterdam vertrokken, op zondagavond op afterparty zoveel ergens daar herinnerde ik me dat ik maandagochtend examen Engels had.
Kon niet naar huis, slapen ging toch niet lukken dus op maandagochtend eerste trein gepakt en nog strak van alles mn examen gemaakt![]()
Hoogste cijfer van mn cijferlijst
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is echt aids
Welke klapjosti heeft dit aangevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |