Dat wordt dus wachten op een Superbowl in Hawaii of anders in dat nieuwe stadion in LA van de Los Angeles Vikingsquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:56 schreef Maravilla het volgende:
Sowieso in dat geval degene kiezen die het verst van huis is, als er toch een travel-package bij zit.
Ik heb een hekel aan kou.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:31 schreef Guard het volgende:
Of gewoon denken: Fuck it, en bij de eerste cold weather Superbowl aanwezig zijn. New York
Nee, ik ga geen 800 USD betalen zodat ik naar een stalen constructie kan kijken, al snap ik best dat een Steeler fan dat best kan waarderenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:46 schreef Guard het volgende:
Maar volgens mij hoor je ook niet bij die 400 man die een kaartje krijgen
Koopje met die dollarkoersquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:49 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen 800 USD betalen zodat ik naar een stalen constructie kan kijken, al snap ik best dat een Steeler fan dat best kan waarderen.
Bij de raptors ? en nekspieren kan je idd trainen, maar komen vanzelf als je gaat spelen, train ook je schouder en rugspieren, bijvoorbeeld door op een balansbal te zitten, daarmee train je de kleine rugspieren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:10 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik heb m'n eerste training gehad en ik vind het echt geweldig. Ik ga de sport zeker doen in de toekomst. Ik merk echter wel dat het slim zou zijn om wat spieren te verstevigen voor het zover is. Mensen die het spelen: Hoe versterken jullie je nek? Heb nu (sinds maandag) nog steeds een gruwelijke spierpijn in m'n nek. Is dat een kwestie van wennen of iets wat ik kan voorkomen met bepaalden oefeningen?
Deadliften, Squatten, heel veel meer heb je niet nodig, al die balansdingen enzo doe je maar lekker spelenderwijs op het veld + het is inderdaad een kwestie van wennen, het zijn niet de klappen in het begin maar het feit dat je een zware helm op je hoofd heb. Dat went vanzelfquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:10 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik heb m'n eerste training gehad en ik vind het echt geweldig. Ik ga de sport zeker doen in de toekomst. Ik merk echter wel dat het slim zou zijn om wat spieren te verstevigen voor het zover is. Mensen die het spelen: Hoe versterken jullie je nek? Heb nu (sinds maandag) nog steeds een gruwelijke spierpijn in m'n nek. Is dat een kwestie van wennen of iets wat ik kan voorkomen met bepaalden oefeningen?
Idd, deadliften en squatten als een achterlijke.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:55 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Deadliften, Squatten, heel veel meer heb je niet nodig, al die balansdingen enzo doe je maar lekker spelenderwijs op het veld + het is inderdaad een kwestie van wennen, het zijn niet de klappen in het begin maar het feit dat je een zware helm op je hoofd heb. Dat went vanzelf
Pompen in de gym en je kan misschien TE of DE spelen, ga je spelen ? zo ja... tot snelquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:55 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Jup, bij de Raptors. Ik speelde eigenlijk van alles maar dat kwam -denk ik- omdat er zo weinig mensen waren (dag na Superbowl, hehe). Maar ik denk dat ik uiteindelijk corner of wide receiver ben, aangezien ik vrij lang ben (1.80) en relatief snel.
quote:If the Bengals weren't convinced that Carson Palmer truly wants out of Cincinnati, perhaps they should be now.
The Bengals quarterback is about to put his Cincinnati-area home on the market, according to local television station WCPO
Afgelopen twee seizoenen is het al weinig spectaculair. Vorig jaar speelden de Bengals nog in de playoffs. Maar dat was eigenlijk alleen een kwestie van goede defense en goede running game.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:24 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Er zijn natuurlijk een hoop teams die op een QB zitten te wachten. Aan de andere kant heeft hij niet veel laten zien dit seizoen. Lijkt me een kwestie van wie de langste adem heeft in dit verhaal.
Laat even weten als jullie tegen elkaar moeten, dan kom ik kijken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:01 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Pompen in de gym en je kan misschien TE of DE spelen, ga je spelen ? zo ja... tot snelnr #61 AU.
quote:The NFL confirmed that it filed an unfair labor practice charge with the National Labor Relations Board against the NFL Players Association on Monday.
The charge states that the players' union has failed to bargain in good faith as a result of its strategy to "disclaim interest" (or "decertify") and file antitrust litigation against the NFL following expiration of the collective bargaining agreement March 3.
The NLRB is an independent federal agency, based in Washington D.C., that enforces the nation's labor laws and referees labor-management disputes
It's not looking good....quote:FORT LAUDERDALE, Fla. -- NFL owners will meet March 3, the final day of the current collective bargaining agreement.
All 32 owners are expected to be at the meeting, in Fort Lauderdale, that follows two days of committee meetings that were previously scheduled.
NFL Players Association executive director DeMaurice Smith repeatedly has said he expects a lockout. Talks broke down last week in Washington.
The owners opted out of the CBA in 2008.
Ik ga er al een jaar vanuit dat er geen seizoen 2011 komt, dan kan het alleen maar meevallen.quote:
Ik zou echt janken als het niet door gaat... wtf...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik ga er al een jaar vanuit dat er geen seizoen 2011 komt, dan kan het alleen maar meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |