Ze zijn het op een na jongste team in de NFL, dus qua leeftijd zit het goed. Ze hebben toch wel wat free agents aan het eind van het jaar ( Jenkins, Kuhn, Peprah, Colledge, Crosby, J.Jones). Op offense zullen ze beter zijn want ze hebben dit jaar na Finley's blessure veel minder de TE gebruikt dan normaal. De grote vraag is of ze Grant nog willen of nu met Starks verder willen gaan. Brandon Jackson zal niet terugkeren en Jones wil de #2 WR zijn. Dus die zal meer geld willen. Ik zie Thompson hem dat niet betalen. Hij laat nog steeds teveel ballen vangen.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef Moonlighter het volgende:
Scary part is toch wel dat de Packers alleen nog maar beter gaan worden
Dynasty in the making
Wat?quote:Op maandag 7 februari 2011 05:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
Gefeliciteerd packer fans, wat een boring game zeg...
Ik zie niet waarom die spot racistisch is?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:15 schreef YazooW het volgende:
Enige wat ik heb gezien zijn die zogenaamd grappige reclames van Dorito's en Bud Light, en niet te vergeten natuurlijk die racistische reclame van Pepsi![]()
Ik ook niet, het schijnt te stereotype bevestigend te zijn of zoquote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef PirE het volgende:
Ik zie niet waarom die spot racistisch is?
Gebruiken die Duitsers ook de normale termen of is het daar plotseling een Viertelhinten ipv een quarterback.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:26 schreef rubje het volgende:
GB heeft dus zoals verwacht gewonnen.![]()
![]()
heb ik jullie al vertelt dat ik na Cristina Aguilera in slaap ben gevallen?![]()
![]()
Oh ja,het ARD had een hele mooie uitgebreide preview zonder reclame van de hele superbowl.![]()
Beter dan ESPN america en de bbc waarbij vooral de laatste de hele tijd zaten te ouwehoeren in de studio en pas op het laatste moment overschakelden,waar de Duitsers een heuse uitgebreide preview hadden van hoe alles onstaat,stadion,aankomst fans en teams etc etc. en wat er allemaal op het veld gebeurde onderwijl terwijl je normaal daarvan verstoken blijft omdat de anchors zichzelf belangrijker vinden om in beeld te hebben.
![]()
![]()
Volgende keer dus naar de duitsers kijken ipv ESPN met hun deskgelul en ego-anchors. elke keer die voor eigen gewin zitten.![]()
Ik zie ze geen kip eten? En ze zien er ook niet werkloos uit.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Ik ook niet, het schijnt te stereotype bevestigend te zijn of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:29 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik zie ze geen kip eten? En ze zien er ook niet werkloos uit.Ik zag ook geen watermeloen voorbijkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Deze instellen als startpaginaquote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik denk ik kijk in de rerun nog even voor de zekerheid, Maar god wat waren die Black Eyed Peas slecht. Voornamelijk Fergie.
Ja tot seconde 27 valt het niet helemaal tegen. Achteraf is het een voorbode voor naderend onheil.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Deze instellen als startpagina![]()
De 1e 30 seconden zijn best goed te doen
nfl.com ?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:18 schreef DeZoektocht het volgende:
iemand een link naar wat goede highlights?
Paar mooie interceptions en runs gezien die ik graag nog eens terug wil kijken
Dude!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:59 schreef Boe-man het volgende:
Wilde om 22:00 nog even 2 uur slapen voordat het begon, werd om 6 uur wakker.
Woodson heeft in September een nieuw 2-jarig contract getekend. Hij wil nog 2 jaar spelen en dan als Packer stoppen met football.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:09 schreef kidkash19 het volgende:
Zonder Woodson is die Defense wel een heel stuk anders trouwens. Ik vond Matthews een hele sterke optie voor de MVP trofee, hij was de enige die Mendenhall alleen kon stoppen en hij had hét moment wat voor mij de SB besliste.
Packers moeten Woodson behouden anders is hun D wel kwetsbaar
Thanksquote:Op maandag 7 februari 2011 23:59 schreef Boe-man het volgende:
[..]
nfl.com ?
Verder vond ik Bishop en Williams ook wel kandidaat voor MVP. Wilde om 22:00 nog even 2 uur slapen voordat het begon, werd om 6 uur wakker.
Packers heben toch wel een fantastisch seizoen gedraaid, als je kijkt wie er allemaal op IR beland zijn.quote:The Green Bay Packers became the first Super Bowl champion to go an entire season and postseason without trailing by more than seven points at any time,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |