Heb je nog niet eens gefeliciteerd. Bij deze danquote:Op maandag 7 februari 2011 04:24 schreef The_Playmaker het volgende:
De Lombardi Trophy winnen in Dallas, kan het nog mooier?![]()
WORLD CHAMPIONSSSSSSSSS!!!
Kan me er inderdaad sterk over verbazen. Blijkbaar is heel het budget opgegaan aan die verschrikkelijke half time show van drie surrogaat rappers, een schreeuwende heks en een paar honderd man met lichtgevende pakken.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:23 schreef Scribent het volgende:
[..]
Terwijl Amerikanen toch wel een goed gevoel voor show hebben. Maar juist dit is helemaal niks.
Stel je voor als de Champions League in 1995 aan Ajax-voorzitter Michael van Praag was uitgereikt. Blijft er ook niks van zo'n moment over.
De inwoners van Green Bay zijn de eigenaars van de Packers. Enige franchise in de NFL waar het zo geregeld is.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:26 schreef msnk het volgende:
Er wonen maar 100.000 man daar?...
Hebben zij ook een hele rijke pik achter hun team zoals Hoffenheim?
Geen problemen hierquote:Op maandag 7 februari 2011 11:34 schreef VonHinten het volgende:
Pffff gisteren toch nog alles afgekeken. Echt tof. Wel gigabrak vanochtend, pfoe!
Vind dat best knap dan, zie ons met 800.000~ niet de CL winnen ofzoquote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De inwoners van Green Bay zijn de eigenaars van de Packers. Enige franchise in de NFL waar het zo geregeld is.
Idd, jong team goede qb... pfoeeeequote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef Moonlighter het volgende:
Scary part is toch wel dat de Packers alleen nog maar beter gaan worden
Dynasty in the making
quote:Op maandag 7 februari 2011 05:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
Gefeliciteerd packer fans, wat een boring game zeg...
En dan ook nog eens met al die spelers op IR dit seizoen. Ziek eigenlijk ...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef Moonlighter het volgende:
Scary part is toch wel dat de Packers alleen nog maar beter gaan worden
Dynasty in the making
grappig?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:15 schreef YazooW het volgende:
Gisteren toch nog bijna een uur vol kunnen houden voordat ik in slaap viel
En wat waren die reclame's kut zeg. Enige wat ik heb gezien zijn die zogenaamd grappige reclames van Dorito's en Bud Light, en niet te vergeten natuurlijk die racistische reclame van Pepsi![]()
Nee. Je gaat het toch niet racistisch nemen omdat een zwarte 'perongeluk' een blikje tegen een blanke aan gooitquote:Op maandag 7 februari 2011 13:15 schreef YazooW het volgende:
Gisteren toch nog bijna een uur vol kunnen houden voordat ik in slaap viel
En wat waren die reclame's kut zeg. Enige wat ik heb gezien zijn die zogenaamd grappige reclames van Dorito's en Bud Light, en niet te vergeten natuurlijk die racistische reclame van Pepsi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |