Dat wordt dus wachten op een Superbowl in Hawaii of anders in dat nieuwe stadion in LA van de Los Angeles Vikingsquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:56 schreef Maravilla het volgende:
Sowieso in dat geval degene kiezen die het verst van huis is, als er toch een travel-package bij zit.
Ik heb een hekel aan kou.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:31 schreef Guard het volgende:
Of gewoon denken: Fuck it, en bij de eerste cold weather Superbowl aanwezig zijn. New York
Nee, ik ga geen 800 USD betalen zodat ik naar een stalen constructie kan kijken, al snap ik best dat een Steeler fan dat best kan waarderenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:46 schreef Guard het volgende:
Maar volgens mij hoor je ook niet bij die 400 man die een kaartje krijgen
Koopje met die dollarkoersquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:49 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen 800 USD betalen zodat ik naar een stalen constructie kan kijken, al snap ik best dat een Steeler fan dat best kan waarderen.
Bij de raptors ? en nekspieren kan je idd trainen, maar komen vanzelf als je gaat spelen, train ook je schouder en rugspieren, bijvoorbeeld door op een balansbal te zitten, daarmee train je de kleine rugspieren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:10 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik heb m'n eerste training gehad en ik vind het echt geweldig. Ik ga de sport zeker doen in de toekomst. Ik merk echter wel dat het slim zou zijn om wat spieren te verstevigen voor het zover is. Mensen die het spelen: Hoe versterken jullie je nek? Heb nu (sinds maandag) nog steeds een gruwelijke spierpijn in m'n nek. Is dat een kwestie van wennen of iets wat ik kan voorkomen met bepaalden oefeningen?
Deadliften, Squatten, heel veel meer heb je niet nodig, al die balansdingen enzo doe je maar lekker spelenderwijs op het veld + het is inderdaad een kwestie van wennen, het zijn niet de klappen in het begin maar het feit dat je een zware helm op je hoofd heb. Dat went vanzelfquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:10 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik heb m'n eerste training gehad en ik vind het echt geweldig. Ik ga de sport zeker doen in de toekomst. Ik merk echter wel dat het slim zou zijn om wat spieren te verstevigen voor het zover is. Mensen die het spelen: Hoe versterken jullie je nek? Heb nu (sinds maandag) nog steeds een gruwelijke spierpijn in m'n nek. Is dat een kwestie van wennen of iets wat ik kan voorkomen met bepaalden oefeningen?
Idd, deadliften en squatten als een achterlijke.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:55 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Deadliften, Squatten, heel veel meer heb je niet nodig, al die balansdingen enzo doe je maar lekker spelenderwijs op het veld + het is inderdaad een kwestie van wennen, het zijn niet de klappen in het begin maar het feit dat je een zware helm op je hoofd heb. Dat went vanzelf
Pompen in de gym en je kan misschien TE of DE spelen, ga je spelen ? zo ja... tot snelquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:55 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Jup, bij de Raptors. Ik speelde eigenlijk van alles maar dat kwam -denk ik- omdat er zo weinig mensen waren (dag na Superbowl, hehe). Maar ik denk dat ik uiteindelijk corner of wide receiver ben, aangezien ik vrij lang ben (1.80) en relatief snel.
quote:If the Bengals weren't convinced that Carson Palmer truly wants out of Cincinnati, perhaps they should be now.
The Bengals quarterback is about to put his Cincinnati-area home on the market, according to local television station WCPO
Afgelopen twee seizoenen is het al weinig spectaculair. Vorig jaar speelden de Bengals nog in de playoffs. Maar dat was eigenlijk alleen een kwestie van goede defense en goede running game.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:24 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Er zijn natuurlijk een hoop teams die op een QB zitten te wachten. Aan de andere kant heeft hij niet veel laten zien dit seizoen. Lijkt me een kwestie van wie de langste adem heeft in dit verhaal.
Laat even weten als jullie tegen elkaar moeten, dan kom ik kijken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:01 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Pompen in de gym en je kan misschien TE of DE spelen, ga je spelen ? zo ja... tot snelnr #61 AU.
quote:The NFL confirmed that it filed an unfair labor practice charge with the National Labor Relations Board against the NFL Players Association on Monday.
The charge states that the players' union has failed to bargain in good faith as a result of its strategy to "disclaim interest" (or "decertify") and file antitrust litigation against the NFL following expiration of the collective bargaining agreement March 3.
The NLRB is an independent federal agency, based in Washington D.C., that enforces the nation's labor laws and referees labor-management disputes
It's not looking good....quote:FORT LAUDERDALE, Fla. -- NFL owners will meet March 3, the final day of the current collective bargaining agreement.
All 32 owners are expected to be at the meeting, in Fort Lauderdale, that follows two days of committee meetings that were previously scheduled.
NFL Players Association executive director DeMaurice Smith repeatedly has said he expects a lockout. Talks broke down last week in Washington.
The owners opted out of the CBA in 2008.
Ik ga er al een jaar vanuit dat er geen seizoen 2011 komt, dan kan het alleen maar meevallen.quote:
Ik zou echt janken als het niet door gaat... wtf...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik ga er al een jaar vanuit dat er geen seizoen 2011 komt, dan kan het alleen maar meevallen.
Gewoon wat College Football op zondag uitzenden en ik ben tevreden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:22 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik zou echt janken als het niet door gaat... wtf...
Dan zal hij (lees de schuldeisers) er financieel wel op vooruitgaan. Nadeel is dat hij wel weer een jaar heel moet blijven.quote:
Voordeel is dat ie er dat jaar niet veel voor hoeft te doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:36 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dan zal hij (lees schuldeisers) er financieel wel op vooruitgaan. Nadeel is dat hij wel weer een jaar heel moet blijven.
quote:Following a review and a hearing, NFL Commissioner Roger Goodell determined Friday that the Detroit Lions violated the league's anti-tampering policy by publicly commenting about their desire to acquire players then under contract to the Kansas City Chiefs.
The Lions also were cited for impermissible contact with a player (or his agent) then under contract to the Chiefs. According to the Detroit Free Press, the player in question was safety Jarrad Page, whom the Chiefs traded to the New England Patriots last year.
Goodell decided on the following disciplinary action to resolve the matter:
» The Lions will forfeit their seventh-round selection (acquired from the Denver Broncos) in the 2011 NFL Draft.
» The Chiefs and Lions will switch fifth-round picks in the 2011 draft. As a result, Kansas City now owns the ninth selection in that round and Detroit the 23rd.
» Either team may appeal the decision by advising Goodell in writing of its desire to do so by Feb. 28.
The violations occurred in 2010 and center around Lions defensive coordinator Gunther Cunningham, who served as the Chiefs' coordinator from 1995 to 2000. He told the Free Press that he wouldn't mind signing players the Chiefs might release.
"(Kansas City) keeps wanting to dump their players. I would like to be there to catch a lot of them because I know a couple of those guys," Cunningham told the newspaper in February 2010.
The Chiefs filed tampering charges against the Lions to initiate the proceeding.
Fantastische speler natuurlijk, mits gezond.quote:Former Indianapolis Colts Pro Bowl safety Bob Sanders will visit the Jacksonville Jaguars on Monday, according to a league source.
Sanders is open to meet with teams as a free agent this week after Colts owner Jim Irsay released the 2007 NFL Defensive Player of the Year on Friday. Irsay announced the move less than 24 hours after he told reporters he would make a decision about Sanders' future before March 3.
Was te verwachten, hoop wel dat Johnson terug komtquote:CHARLOTTE, N.C. -- The Carolina Panthers placed the non-exclusive franchise tag on two-time Pro Bowl center Ryan Kalil on Tuesday, a move that will help keep the core of the offensive line intact but will also make two other key players unrestricted free agents.
General manager Marty Hurney chose to restrict Kalil's free agency over running back DeAngelo Williams and defensive end Charles Johnson. They will likely become two of the more sought after players when a labor deal is struck and free agency begins.
Het feit dat hij van 5,5 ton naar 10,000,000 salaris gaat is voldoende bewijs dat er geen reet klopt van de huidige wage-scale.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Was te verwachten, hoop wel dat Johnson terug komt
quote:NFL Draft prospect QB Jake Locker could elect to start a professional baseball career if there is an NFL work stoppage or if he is unable to agree to terms with an NFL team, reports ESPNLosAngeles.com. Locker was selected by the Los Angeles Angels in the 10th round of the 2009 draft and gave him a $250,000 signing bonus, which allows them to hold his rights until August of 2015. Locker has traveled to Arizona from time to time to work out at the Angels' minor league facility and has done everything to live up to his obligations of the contract. Locker played baseball at Ferndale High School in Washington and was a standout pitcher and outfielder; he also played college baseball summer league in 2008.
quote:That's particularly true of Tampa Bay's eight-game home slate. The Buccaneers play in the NFL's most consistently competitive division, the NFC South, so regular visits from Atlanta, New Orleans and Carolina will provide the usual highlights. The Chicago Bears, coming off an appearance in the NFC Championship Game, will be coming to town, as will another of the league's young teams on the move, the Detroit Lions. The Indianapolis Colts and Houston Texans will bring high-powered offenses to Raymond James Stadium, and the Dallas Cowboys rarely are far from the NFL's center of attention.
Nadeel is dat je dan niet meer kan vergelijken met de gegevens van prospects uit eerdere jaren.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:02 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Toch snap ik niet waarom ze de big guys ook 100 kg laten benchen. Ik zou als scout denk ik benieuwder zijn hoe vaak hij 140 kg kan drukken.
De benchpress is sowieso verschrikkelijk overrated, ik ben al jaren voorstander om ze te laten squatten danwel te deadliften. Dat geeft een veel beter beeldquote:Op maandag 28 februari 2011 09:02 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Toch snap ik niet waarom ze de big guys ook 100 kg laten benchen. Ik zou als scout denk ik benieuwder zijn hoe vaak hij 140 kg kan drukken.
of idd 2 onderdelen ipv 1.. maarja zo kan je natuurlijk blijven doorgaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:30 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
De benchpress is sowieso verschrikkelijk overrated, ik ben al jaren voorstander om ze te laten squatten danwel te deadliften. Dat geeft een veel beter beeld
Het is een momentopname en je moet er niet te zwaar aan tillen. Ik vraag me ook af in hoeverre er bruikmaar filmmateriaal is van de small school prospects.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef kidkash19 het volgende:
Ben er sowieso niet zo'n fan van, het zegt echt heel weinig over wat ze op het veld kunnen.
Tape speaks for itself
En nu weer verder rusten na een paar x tegen demon_hunter aan te hebben gelopen
Hahah WAT! heb ik gewoon tegen jou gespeeld, en niets zeggen ? tering zegquote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef kidkash19 het volgende:
Ben er sowieso niet zo'n fan van, het zegt echt heel weinig over wat ze op het veld kunnen.
Tape speaks for itself
En nu weer verder rusten na een paar x tegen demon_hunter aan te hebben gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |