Wat is je team eigenlijk?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Steun alleen de Steelers omdat mijn team de play-offs (net) niet de play-offs haalden. Maar ik heb ook meer dan vrede met een Packers overwinning
1e sack voor de Packers.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom zijn er trouwens 2 andere superbowl topics al 2 uur open of zo
En een sack. Daar gaat het momentum. Was trouwens toch de 2e sack?
Oh persoonlijk belang voor jou dus dat de Packers moeten winnenquote:Op maandag 7 februari 2011 03:01 schreef Klaagtvaak het volgende:
Een van de weinig mensen die ik ken die NFL ook echt volgt is een Steeler fan...
Wordt niet leuk als ze winnen.
Precies.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:02 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Oh persoonlijk belang voor jou dus dat de Packers moeten winnen?
De Fat Lady is nog niet eens in het stadion.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:03 schreef Temlin het volgende:
nu geen td voor packers anders is het over.
Packers shirts en een Vikings avatar, dat ken echt niet he?quote:Op maandag 7 februari 2011 03:03 schreef Klaagtvaak het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb lange tijd ook voor Packers geroot, heb ook meerdere shirts liggen..
Als Steelers winnen hoor ik er het einde niet van.
Andersom, hij niet.
Hij doet al iets met frisdrank geloof ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:03 schreef dyonvbaal het volgende:
super reclame met Eminem, jammer dat ze em niet de hele reclame hebben laten inspreken...
Naar huis gestuurd omdat die seating area niet in orde wasquote:Op maandag 7 februari 2011 03:04 schreef PirE het volgende:
[..]
De Fat Lady is nog niet eens in het stadion.
Waarom ben je nu niet meer voor Packers dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 03:03 schreef Klaagtvaak het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb lange tijd ook voor Packers geroot, heb ook meerdere shirts liggen..
Als Steelers winnen hoor ik er het einde niet van.
Andersom, hij niet.
Kutmusicalserie op FOX waar een boel amerikanen naar kijken.quote:
Je hebt gelijk, haha. Er wordt aan gewerkt.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Packers shirts en een Vikings avatar, dat ken echt niet he?
quote:Op maandag 7 februari 2011 03:06 schreef Klaagtvaak het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, haha. Er wordt aan gewerkt.
..Beter?
Is vooral om het overige geluid te cancellen.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ze hebben wel hele grote koptelefoons en microfoons op
logische redeneringquote:Op maandag 7 februari 2011 03:08 schreef Klaagtvaak het volgende:
[..]
Is vooral om het overige geluid te cancellen.
Best vol stadion.
En aan de zijlijn hebben ze nog gewoon bedraade telefoons...quote:Op maandag 7 februari 2011 03:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ze hebben wel hele grote koptelefoons en microfoons op
Game changerquote:
was die dat niet dan? heb ik zo verkeerd geluisterd naar de uitleg?quote:Op maandag 7 februari 2011 03:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik dacht juist dat ie voor de steelers was omdat die packer die vuistslag gaf
Enige reden waarom ik wat geld op de Steelers heb gegooid.quote:
Dit jaar minder als vorig jaar, maar hij kan het nog steeds ja, big plays maken... helaas niet vanaf de sidelinequote:
Zeker jammer, gebroken sleutelbeen of zo? Hij ziet er iig een stuk geblesseerder uit dan Cutler twee weken terugquote:
hopelijk doet ie het langs de lijn beter dan op het veldquote:Op maandag 7 februari 2011 03:15 schreef Empayes het volgende:
Wel cool dat will i am ook langs de kant staat met een koptelefoontje.
Hey hey heyquote:Op maandag 7 februari 2011 03:09 schreef Guard het volgende:
[..]
En aan de zijlijn hebben ze nog gewoon bedraade telefoons...![]()
Maar dat zal wel zijn omdat de Patriots draadloos verkeer beter kunnen afluisteren
Bij AF Heeeeeel wat meer respect naar scheidsrechters...quote:Op maandag 7 februari 2011 03:15 schreef Thomas B. het volgende:
Scheidsrechter die even met de coach in gesprek gaat. Cultuurverschil
http://www.fromsport.com/v-0/18/28/v-182927.htmlquote:Op maandag 7 februari 2011 03:16 schreef aswesleep het volgende:
Stream ligt eruit door "copyright claim". Tijd om nog 3u te gaan slapen.
Paar minuten wachten en refreshen?quote:Op maandag 7 februari 2011 03:16 schreef aswesleep het volgende:
Bij voetbal zijn de scheidsrechters dan ook een stuk dramatischer (ook omdat ze veel meer moeten callen) Bij AF heeft de scheids een stuk minder bepalende invloed lijkt mij zo.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:16 schreef Klaagtvaak het volgende:
[..]
Bij AF Heeeeeel wat meer respect naar scheidsrechters...
Bij voetbal is het soms gewoon triest.
Bij AF heb je videobeelden en challenges. In voetbal krijg je rode kaarten voor Swinkels die nergens op slaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:16 schreef Klaagtvaak het volgende:
[..]
http://www.watchmovietime.co.cc/ufc-126-ppv-online-free/quote:Op maandag 7 februari 2011 03:16 schreef aswesleep het volgende:
Bij rugby is het ook mooi om te zien hoe veel respect zo'n scheids heeft.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:16 schreef Klaagtvaak het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 03:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bij AF heeft de scheids een stuk minder bepalende invloed lijkt mij zo.
Preciesquote:Op maandag 7 februari 2011 03:17 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Bij rugby is het ook mooi om te zien hoe veel respect zo'n scheids heeft.
Bal vloog alle kanten op toen hij hem los liet. Hij moet hem wel ff vast hebben gehouden.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:18 schreef tha_one het volgende:
Waarom was dat nu een incomplete pass? Het leek er bij mij op dat hij de bal verloor door de tackle nadat hij de bal stevig in handen had.
En bij voetbal heb je ook veel thetraal gedoe (helaas)quote:Op maandag 7 februari 2011 03:18 schreef Klaagtvaak het volgende:
[..]
PreciesIedereen denkt dat Rugby en American Football erg ruig zijn. Maar je weet tenminste wat je kan verwachten, en je bent er klaar voor.
Bij voetbal is het soms net zo hard, maar dan onverwachts en achterbaks.
(Naar mijn mening.)
holaquote:
Omdat Pittsburgh moet winnen. Men wil schijnbaar een herhaling van Superbowl XLquote:Op maandag 7 februari 2011 03:18 schreef tha_one het volgende:
Waarom was dat nu een incomplete pass? Het leek er bij mij op dat hij de bal verloor door de tackle nadat hij de bal stevig in handen had.
Kiezen:5 yard of opnieuw punten...quote:Op maandag 7 februari 2011 03:20 schreef dyonvbaal het volgende:
waarom moest er nou overnieuw gepunt worden?
Bal zo ver mogelijk in het gebied van de tegenstanders te schoppenquote:Op maandag 7 februari 2011 03:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat is nou de hele bedoeling van die punt.
de bal wegkrijgen uit je eigen endzone? lijkt mijquote:Op maandag 7 februari 2011 03:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
LOL still hurts huh?quote:Op maandag 7 februari 2011 03:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Omdat Pittsburgh moet winnen. Men wil schijnbaar een herhaling van Superbowl XL
De bal zo ver mogelijk weg krijgen van je eigen touchdown area.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als je na 4 downs nog niet voorbij de 10 meter winst bent gekomen krijgt de tegenstander de bal. Als je punt dan is dat iig weer 50 meter verder op het veld.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ja.quote:
Spannend wordt het als de steelers nu een TD maken. Als ze voor 1 punt gaan, en GB scoort een fieldgoal, staat het 24-24..quote:
Eh, GB gaat TD maken zo.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:29 schreef Klaagtvaak het volgende:
[..]
Spannend wordt het als de steelers nu een TD maken. Als ze voor 1 punt gaan, en GB scoort een fieldgoal, staat het 24-24..
Gaan ze voor 2 punten...Dan gaat het spannend worden.
Je zou denken dat ze hem wel zouden coveren niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 03:31 schreef Guard het volgende:
Ja tuurlijk laat Jennings effe volledig vrij...
Theater Terra?quote:
Polamalu ook nog die hem laat gaan...quote:Op maandag 7 februari 2011 03:31 schreef Klaagtvaak het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze hem wel zouden coveren niet?
Beter van hem verwacht. Als safety moet je er toch op letten.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Polamalu ook nog die hem laat gaan...
Zekers. Moet zeggen dat het me gerust stelt deze score, maar het is nog lang niet over.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:32 schreef NCIS het volgende:
D'r zijn nog fricking 12 minuten te spelen. Nog ff te vroeg om 't als gebeurd te verklaren.
Never mind.quote:
punt te weinig. TD + 2 point + FGquote:
dat kan ook.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:34 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
punt te weinig. TD + 2 point + FG
We zijn nogal verwend de laatste jaren, maar vergeleken met de jaren '80 en '90 is het al heel wat dat het in het 4e kwart nog een wedstrijd is.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik kijk 1 keer per jaar American football maar zijn jullie het er mee eens dat dit niet de meest enerverende superbowl ooit is?
Komt omdat het aanvallend niet echt indrukwekkend is I guess. Zo is het voor mij tenminstequote:Op maandag 7 februari 2011 03:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik kijk 1 keer per jaar American football maar zijn jullie het er mee eens dat dit niet de meest enerverende superbowl ooit is?
Eensquote:Op maandag 7 februari 2011 03:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Steelers verdienen het gewoon niet. Ook een paar foute calls mee gehad. QB is aan het knoeien. Zou echt onverdiend zijn.
Nouja, maar 1 toch? (die face helm of zo iets))quote:Op maandag 7 februari 2011 03:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Steelers verdienen het gewoon niet. Ook een paar foute calls mee gehad. QB is aan het knoeien. Zou echt onverdiend zijn.
Ik vind 't wel meevallen al kijk ik zelden.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Titels zijn gebaseerd op het momentquote:Op maandag 7 februari 2011 03:40 schreef Klaagtvaak het volgende:
Vind titel van deze topic wel een beetje misleidend.
Zo ver was ik ook wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Titels zijn gebaseerd op het moment
Yup..quote:Op maandag 7 februari 2011 03:42 schreef JimboSlice het volgende:
komt 'ie dan ook denk ik nu, de 2-point conversion
ikquote:Op maandag 7 februari 2011 03:43 schreef JimboSlice het volgende:
wie zeiden ookalweer dat het afgelopen was?
quote:Op maandag 7 februari 2011 03:45 schreef Guard het volgende:
Tiki "Do not go to bed, work is not as important as this game"
BBC zeker? Wat wordt er uitgelegd?quote:Op maandag 7 februari 2011 03:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
WTF die uitleg van het playbook.
Kaartjes zijn goedkoper als je er eerder bij bent.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
200 dollar om een groot scherm te zien, wtf. Maar ja kaarjes in het stadion zijn >2000 dollar dat is toch ziek!.
Sack. Goed hoor!
Hij legde een bepaalde play uit. Mooi om te zien hoe complex dat ook is.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:48 schreef Klaagtvaak het volgende:
[..]
BBC zeker? Wat wordt er uitgelegd?
Wacht maar tot je ze uit je hoofd moet leren. :pquote:Op maandag 7 februari 2011 03:49 schreef ESLiRi het volgende:
Kijken jullie BBC eigenlijk? Ook leuk voor de noobs onder ons. Ze lieten net een playbook zien. Nooit geweten dat er zo veel plays mogelijk zijn
.
Iets met Alpha Rocket 76 Lazer Omaha 'n shit.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:48 schreef Klaagtvaak het volgende:
[..]
BBC zeker? Wat wordt er uitgelegd?
Ik kijk alleen bij de BBC omdat ik doodziek wordt van die SB-moments op ESPN America.quote:Op maandag 7 februari 2011 03:49 schreef ESLiRi het volgende:
Kijken jullie BBC eigenlijk? Ook leuk voor de noobs onder ons. Ze lieten net een playbook zien. Nooit geweten dat er zo veel plays mogelijk zijn
.
Nah, Rodgers is nog steeds prime candidatequote:Op maandag 7 februari 2011 03:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Fuck, Jennigs is hard op weg om MVP te worden
Is erg leuk om mee te knutselen. Heb hier nog ergens Longhorns playbook liggen..quote:Op maandag 7 februari 2011 03:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Iets met Alpha Rocket 76 Lazer Omaha 'n shit.
Dat dus. Wordt opeens over ze heen gerolt...quote:Op maandag 7 februari 2011 03:53 schreef Guard het volgende:
hmmm dat gaat allemaal weer veel te makkelijk...
FG is niet genoegquote:Op maandag 7 februari 2011 03:53 schreef Temlin het volgende:
Als dit een TD wordt dan is het gebeurt.
hoezo niet? 1 punt erbij en nog 3 minuten om een TD te maken voor de steelers, dat gaat ze niet lukken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |