Zou ik ook gaan doen als ik jou was. Denk dat het nog erg pittig gaat wordenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:57 schreef VonHinten het volgende:
Jezus... door die TD word ik verleid om de 2e helft ook te kijken
Haha, mietje!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Zo... ik ga mijn wekker zetten.. mocht Fergie me in slaap zingen wordt ik op tijd wakker
Zeker voor deze teams. Gemiddeld 14 punten tegen geloof ik. Daar zitten de Steelers nu al over na 1 helft.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:58 schreef VonHinten het volgende:
Ligt het aan mij, of wordt er vergeleken met andere superbowl redelijk veel gescoord (in de eerste helft)?
Wat denk jezelf ?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:58 schreef VonHinten het volgende:
Ligt het aan mij, of wordt er vergeleken met andere superbowl redelijk veel gescoord (in de eerste helft)?
De klok loopt dan door zodat ze met deze voorsprong de rust in kunnen zonder het risico te lopen op een turnover (en dus punten voor de defense)quote:Op maandag 7 februari 2011 01:59 schreef DeZoektocht het volgende:
Ok'he decides to take a knee' wie legt het uit?
Niks mietje.. in 2008 en 2009 kostbare minuten gemistquote:
The horrorquote:Op maandag 7 februari 2011 02:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
30 minuten, met Black eyed peas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |