quote:
Huh, maar heb je je dan niet laten steriliseren? Je bent toch al zowat veertig, dat mag nu toch weleens dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef Duderella het volgende:
Piezen![]()
O en golfer, geen zorgen over dat zwanger worden en mogelijke gevoeligheden daarover (gezien je smiley). Het afbreken ervan kost ons bijna meer moeite dan het voorkomen.
En Arty kan ook de schaar er in laten zetten, toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
Huh, maar heb je je dan niet laten steriliseren? Je bent toch al zowat veertig, dat mag nu toch weleens dan?
Dank je mam, voor je advies!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh, maar heb je je dan niet laten steriliseren? Je bent toch al zowat veertig, dat mag nu toch weleens dan?
Oh dearquote:
Plasseks?quote:
Het lijkt me dat hij nog een paar decennia te gaan heeft, dus ik zou daar bezwaar tegen hebben. Ik ben niet per se zijn eind stadium, lijkt me.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
En Arty kan ook de schaar er in laten zetten, toch?
Wiens eierstokken zijn het eigenlijk, dokterquote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef Duderella het volgende:
Maar nee, dat mocht nog niet. Maar dat komt er weldra aan, vreest niet.
Jaquote:
Oh, ik meende me zoiets te herinneren, dat je de boel al jaren geleden had willen afsluiten, maar dat het niet mocht omdat de arts je te jong vondquote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef Duderella het volgende:
Dank je mam, voor je advies!![]()
Maar nee, dat mocht nog niet. Maar dat komt er weldra aan, vreest niet.
Zie nou wel... meant to be.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh dear![]()
De avonturen van Pee en Dude
Hmmmm....twijfelgevalletje ben ik bangquote:
Jaquote:
Ik vind dat als JIJ geen kids wilt JIJ er iets aan moet doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:44 schreef Duderella het volgende:
Het lijkt me dat hij nog een paar decennia te gaan heeft, dus ik zou daar bezwaar tegen hebben. Ik ben niet per se zijn eind stadium, lijkt me.
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:48 schreef golfer het volgende:
Oké. Ik hou mijn zaadstrengen nog wel even in takt.
Ja dat zou je denken, maar na de laatste abortus (o god, ze noemt het beestje bij de naam), zei men nog steeds: je kan nog járen kinderen krijgen en je weet het écht nog niet zeker!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik meende me zoiets te herinneren, dat je de boel al jaren geleden had willen afsluiten, maar dat het niet mocht omdat de arts je te jong vond
Maar als je dat nu al de helft van je leven roept, dan zal dat toch wel een keer 'mogen'?
Dat bedoel ik maar. Lief van Dude trouwens dat ze met die wens van Arty rekening houdt.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:48 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, en dan moeten al die arme mannen het in hun volgende relatie, met een jongere vrouw met kinderwens, weer ongedaan laten maken
Andere tandarts gynaecoloog nemenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:49 schreef Duderella het volgende:
Ja dat zou je denken, maar na de laatste abortus (o god, ze noemt het beestje bij de naam), zei men nog steeds: je kan nog járen kinderen krijgen en je weet het écht nog niet zeker!
Dus ik krijg maar geen toestemming. Ik hoop dat het na mijn veertigste anders wordt.
Ehm...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMaar waarom dan toch trouwen met zo'n dude met een Jaguar
Is mijn Astraatje je te min
![]()
Teleurstellendquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Andere tandarts gynaecoloog nemen
Dit is toch ook geen doen mentaal
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken, maar na de laatste abortus (o god, ze noemt het beestje bij de naam), zei men nog steeds: je kan nog járen kinderen krijgen en je weet het écht nog niet zeker!
Dus ik krijg maar geen toestemming. Ik hoop dat het na mijn veertigste anders wordt.
Kijk en dat is dan wél weer oké hèquote:Op maandag 7 februari 2011 00:56 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook heel wat kinderen laten wegspoelen.
Explain MAP's.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik nog geen enkele, heb alleen een voorraad MAP's waar je U tegen zegt
oh ik ben pro-abortus hoor, maar goed om er als vrouw zeg eens 10 te hebben gehad dan gaat t toch ergens niet helemaal goed gezien alle voorbehoedsmiddelen die er bestaan dunkt mequote:Op maandag 7 februari 2011 00:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kijk en dat is dan wél weer oké hè
Je moet toch wat zo onder de douchequote:
hoe lang ga je naar barcelona dan? wan je was daar toch ook met carnavalquote:Op maandag 7 februari 2011 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, terug van de film met L. Tron 3D![]()
![]()
Supergezellig, vinden elkaar leuk maar het gaat lastig worden, dunkt mij.
Woensdag weer Salsa les, komt Hooters eten, die heb ik ook al tijden niet meer gezien dus het wordt vast leuk!!
Volgende week rond deze tijd ben ik in Barcelona, joehoe! Nu nog ff melden aan m'n begeleider dat ik er niet ben._!!
Geheel mee eens.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh ik ben pro-abortus hoor, maar goed om er als vrouw zeg eens 10 te hebben gehad dan gaat t toch ergens niet helemaal goed gezien alle voorbehoedsmiddelen die er bestaan dunkt me
Ik dacht dat carnaval dit jaar in februari vielquote:Op maandag 7 februari 2011 01:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe lang ga je naar barcelona dan? wan je was daar toch ook met carnaval
Freecell is best ruimdenkend, net als jij, maar dan anders.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Geheel mee eens.
Ben wel benieuwd naar de reactie van freecell morgen.Die wil ons killen, denk ik.![]()
Ik ga lekker slapen, truste CULlers.
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat carnaval dit jaar in februari viel
Maar met carnaval ben ik dus gewoon hier
Slaap lekker, lieve Dude!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:02 schreef Duderella het volgende:
Ik ga lekker slapen, truste CULlers.
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en voor alle culscers ik heb jurkje ook al ontmoet, (nu hooters nog, oh en raremeisje) dan ken ik iedereen uit de soap van steer
Nou?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
L. vroeg vandaag aan me waarom wij (als in: jij en ik) niks hadden met elkaar
Ja, daar krijg ik ook spontaan een slappe van. De opmerking: we zijn net broer en zus.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
We zijn meer broers en zussen hier he
ENFJ-trekje jaquote:Op maandag 7 februari 2011 01:05 schreef Memento-Mori het volgende:
L. leuke meid, wel n beetje moeilijk te peilen, wil graag vrienden zijn met iedereen geloof ik
Kleine piemels he?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ik haat steer wel dat ie niet gewoon eerlijk is hoe we elkaar kennen, nu denken al die mensen dat ik onwijs goed kan koken door die "kookworkshops"
ik haat steer wel dat ie niet gewoon eerlijk is hoe we elkaar kennen, nu denken al die mensen dat ik onwijs goed kan koken door die "kookworkshops"
ja we hebben zelfs een sushi workshop gehad, man ik weet niet eens hoe je t spelt
ja die heb ik dus (nog) niet gezien, alleen Jurkje en L.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:10 schreef golfer het volgende:
Maar wie is nou de meest geile vriendin van Steer z'n harem?
Is dat toch hooters?
qua pure geilheid vast wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:10 schreef golfer het volgende:
Maar wie is nou de meest geile vriendin van Steer z'n harem?
Is dat toch hooters?
woensdag om 19:30 is Salsa I. Raremeisje zal daar vast wel zijn. Ik ben pas om 21:30 bij Salsa III met hooters...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja die heb ik dus (nog) niet gezien, alleen Jurkje en L.
En voelt L. zich ook geil fijn bij jou? That's the question?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
qua pure geilheid vast wel.
Maar voel me gewoon heel erg fijn bij L. , wordt ze vanzelf de knapste voor mij.
is niet grappigquote:
Ja, dat is uitgesproken vandaag. Punt is dat ze gelijk d'r hele geschiedenis eruit heeft gegooid en laten we zeggen dat ze wat emotionele baggage mee heeft waar ik - rationeel gezien - niet op zit te wachten.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
En voelt L. zich ook geil fijn bij jou? That's the question?
Je bent zo creatiefquote:Op maandag 7 februari 2011 01:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is niet grappigal die mensen die dan over die workshops beginnen en mijn gezicht die dan van
naar oja *snel iets verzinnen* gaat
Waag het nietquote:Op maandag 7 februari 2011 01:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Moet ik L. een keer subtiel voor je uithoren steer?
Je gaat nog eens het L(icht) zien!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
M'n INFJ-neigingen is om haar te 'fixen' maar ik moet eens ophouden mensen te 'fixen'.
Wat is het toch een vreselijke eigenschap van vrouwen mensen om meteen hun hele ellende te willen delenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, dat is uitgesproken vandaag. Punt is dat ze gelijk d'r hele geschiedenis eruit heeft gegooid en laten we zeggen dat ze wat emotionele baggage mee heeft waar ik - rationeel gezien - niet op zit te wachten.
M'n INFJ-neigingen is om haar te 'fixen' maar ik moet eens ophouden mensen te 'fixen'.
Ik vroeg ernaarquote:Op maandag 7 februari 2011 01:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is het toch een vreselijke eigenschap van vrouwen mensen om meteen hun hele ellende te willen delen
Oh dat verandert de zaak, je vroeg ernaar... dan mag het vind ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vroeg ernaarwist ik veel dat er een beerput onder zat
Ik weet niet eens wat ik met m'n leven wil, laat staan iemand anders d'r levenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar goed nu heeft steer wel een beter beeld van haar en misschien n idee wat hij wil, want dat had hij nog steeds niet echt
dat klopt best welquote:In stresssituaties kunnen ze in paniek raken en zich van alles gaan inbeelden.
Hm, da's nou net iets wat volgens mij alle typeringen hebben, beetje horoscoop ding dit.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer ik was ISFJ toch?
[..]
dat klopt best wel
Arty heeft geen 'wens' what so ever, dus ik hou nergens rekening mee.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Lief van Dude trouwens dat ze met die wens van Arty rekening houdt.
En L je bed in krijgenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, da's nou net iets wat volgens mij alle typeringen hebben, beetje horoscoop ding dit.
Anyway. Genoeg. Ben hier in Maastricht voor één ding, gelukkig zijn en m'n diploma halen.
Oeps, toch twee dingen.
Je kunt ook zonder te spetteren piesen hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef Duderella het volgende:
Arty heeft geen 'wens' what so ever, dus ik hou nergens rekening mee.
roflquote:Op maandag 7 februari 2011 01:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ja we hebben zelfs een "sushi workshop" gehad, man ik weet niet eens hoe je t spelt
ja lach maarquote:Op maandag 7 februari 2011 01:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
rofl![]()
Hey Memo, kook eens lekker sushi voor ons
Ik kan het me heel goed voorstellenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ja lach maaris best ongemakkelijk hoor
ja ik maak er zelf ook niet zo;n probleem van maarja en ook toen L. vroeg, dus je kan goed koken? en ik zoiets had van huh? waar komt dat opeens vandaan. Maarja de "workshops" hequote:Op maandag 7 februari 2011 01:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan het me heel goed voorstellenDe waarheid is meestal toch eenvoudiger
Nu welquote:
Jajajaquote:Op maandag 7 februari 2011 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, aangezien iedereen hier nog dood lijkt te zijn: ik ben weer op kantoor hoor![]()
Maar 1u30 te laat. Ook omdat het me een half uur kostte om Delftbed uit te komen
Ja. Dat ookquote:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 7 februari 2011 08:59 schreef Anthraxx het volgende:
De enige manier om dát spul lekker te krijgen is gewoon in een salade
DEquote:
gekookt met ham en kaas?quote:Op maandag 7 februari 2011 08:59 schreef Anthraxx het volgende:
Telers balen van witlofaversie
Iemand tips voor smakelijke witlof?. Met ham en kaas is het niet te eten. Gekookt zonder ham en kaas ook niet.
De enige manier om dát spul lekker te krijgen is gewoon in een salade
Ik zeg toch in diezelfde zin dat het met ham en kaas niet te eten isquote:Op maandag 7 februari 2011 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gekookt met ham en kaas?heerlijk
Ketjap maakt volgens mij alles lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 09:53 schreef LieLie het volgende:
@Anthraxx, wokken met een oosters sausje, oestersaus, ketjap, knoflook.
echte belg hequote:Op maandag 7 februari 2011 10:00 schreef DarkElf het volgende:
uit de oven met bladerdeeg en kruidenkaas, lekker retro
in fijne reepjes gesneden en op hoog vuur gebakken met bruine suiker en balsamico
maar ik vind witlof uit de oven met ham en kaas ook lekker hoor, sowieso vind ik witlof lekker
Dat is pindasausquote:Op maandag 7 februari 2011 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ketjap maakt volgens mij alles lekker![]()
Weer wat geleerdquote:
Ja. Dat vonden mijn Belgische collega's ook niet zo lekker. Je bent echt ingeburgerdquote:
mijn Vlaamse buren houden wel van pindasaus dus....quote:Op maandag 7 februari 2011 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat vonden mijn Belgische collega's ook niet zo lekker. Je bent echt ingeburgerd
naast je notenallergie natuurlijk
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn Vlaamse buren houden wel van pindasaus dus....![]()
en vooral t laatste ja
Ik snap niet waarom ze uitgerekend die film gaan remaken. Het verhaal van het origineel was al erg slap.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:39 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren trouwens naar Tron 3D geweest dus, kan me niet herinneren dat ik eerder naar een 3D-film ben geweest. Erg leuk!! Vind sci-fi altijd wel vermakelijk.
leuk ben benieuwdquote:Op maandag 7 februari 2011 10:46 schreef LieLie het volgende:
Goedemorgen!
Ik zal even een verhaaltje tikken over ons etentje van gister
ja maar wel doen idd.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:54 schreef Bluezz het volgende:
Woensdag kan ik terecht voor die wortelkanaalbehandelingMaar doen he? Al doe ik mijn mond alleen al open trekt het door tot mijn kaak
eens. en ik ook. moest in september al een afspraak makenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja maar wel doen idd.
en door jouw tandartspost bedenk ik me net dat ik ook weer voor controle moet, blegh. toch maar eens bellen deze week.
Door dat uitstellen heb ik ooit eens 13 jaar overgeslagenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:
eens. en ik ook. moest in september al een afspraak maken
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:56 schreef Bluezz het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan zoiets he? Ik heb verder nooit gaatjes en sinds die mondverbouwing op mijn 30e nooit meer wat gehad
naa haha zover ben ik niet van plan het te laten komen. hoogstens een jaarquote:Op maandag 7 februari 2011 10:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Door dat uitstellen heb ik ooit eens 13 jaar overgeslagen![]()
geen idee eigenlijk?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:56 schreef Bluezz het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan zoiets he? Ik heb verder nooit gaatjes en sinds die mondverbouwing op mijn 30e nooit meer wat gehad
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Door dat uitstellen heb ik ooit eens 13 jaar overgeslagen![]()
Sinds zijn nieuwe praktijk moet ik ieder half jaar. Hij vond het niet leuk toen ik vroeg of hij zijn praktijk af moest betalen.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ga gewoon braaf ieder jaar, vaak 2x zelfs.
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sinds zijn nieuwe praktijk moet ik ieder half jaar. Hij vond het niet leuk toen ik vroeg of hij zijn praktijk af moest betalen.
Ja hequote:
[..]
Sinds zijn nieuwe praktijk moet ik ieder half jaar. Hij vond het niet leuk toen ik vroeg of hij zijn praktijk af moest betalen.
vind het zo grappig als mensen op volwassen leeftijd nog steeds melktanden hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:08 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Teruggelezen en ík kill niemand hoor
HIer ooit één gaatje gehad in één van de melkkiezen die ik nog steeds heb.
Het schijnt dat kinderen die later tanden krijgen ook sterkere tanden hebben
Bij ons in de fam. komt het heel veel voor en bij mijn 2 broers en mij zaten er nog 4 melktanden (2 aan elke kant naast de voortanden) die er niet vanzelf uitgingen maar de blijvende wilden er al wel doorheen... resultaat een schots en scheef dracula gebit. Ik heb er wat aan laten doen, mijn oudste broer niet die heeft boven zijn zijtanden in de kaak halve tanden zitten die eruit zijn gekomen...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
vind het zo grappig als mensen op volwassen leeftijd nog steeds melktanden hebben
mn zusje van 24 haatte losse tanden en heeft nu nog steeds 2 melktanden
ik trok alles op jonge leeftijd er al uit
Wat aardigquote:Op maandag 7 februari 2011 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:
aaw een klant/leverancier komt mij net een fles 'emotion' brengen en een zakje gezouten cashewnoten!
de dag dat ik 'het nieuws' kreeg van mn baas was ik zo kapot dat ik huilend de telefoon opnamvandaar dat ik de fles met deze naam kreeg. wat lief
het is zoals hij zegt een soort champagne maar dan zoeter en zachter en het heeft een rose kleur
Ik zag het, en het is écht zo dat sommige mensen gewoon altijd leuk op foto's staanquote:Op maandag 7 februari 2011 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ja heEn er zitten een paar hele fraaie tussen
Ik heb een zwartwit-foto van een van de meiden ertussen zitten. Die vind ik echt heel fraai. Sowieso een fotogeniek meisje
Boven de quoteknopjes op de datum/tijd klikken van een post op je zelf... dan c/p.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef LieLie het volgende:
Hoe kan ik rechtstreeks naar een post van mezelf linken?
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Bluezz het volgende:
Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #4
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:19 schreef Stereotomy het volgende:
ben ook alweer een tijdje niet naar de tandarts geweest![]()
![]()
Zou eigenlijk wel moeten, beetje tandsteen verwijderen kan geen kwaad.
gedoequote:Op maandag 7 februari 2011 11:26 schreef LieLie het volgende:
Ik ga elk half jaar naar de tandarts, wat is daar zo erg aan
bellen voor een afspraak?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:26 schreef LieLie het volgende:
Ik ga elk half jaar naar de tandarts, wat is daar zo erg aan
Dan moet je dat beter doenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
bellen voor een afspraak?![]()
tandarts zelf heb ik echt 0,0 problemen mee.. heb nooit wat.. daarom misschien ook de laksheid?
ja maar dan moet je agenda's en zo mee hebben..quote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan moet je dat beter doen![]()
Wij maken een volgende afspraak op het moment dat we daar zijn
Hoef je alleen te bellen als het echt niet uitkomt de volgende keer.
Hoe groot is nou de kans dat je al iets anders hebt over een half jaar?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja maar dan moet je agenda's en zo mee hebben..![]()
is inmiddels al 4 jaar geleden dat ik voor het laatst geweest ben, toen hebben ze mijn verstandskiezen getrokken![]()
Nou, dat doen ze maar één keer, dus het zal wel meevallenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja maar dan moet je agenda's en zo mee hebben..![]()
is inmiddels al 4 jaar geleden dat ik voor het laatst geweest ben, toen hebben ze mijn verstandskiezen getrokken![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, dat doen ze maar één keer, dus het zal wel meevallen
True. Maar nu weet je redelijk zeker dat de komende maanden de maandag en dinsdag in principe wel vrij zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik mis totaal 8 kiezen..
![]()
maar zoals ik eerder zei: ik vind het helemaaaal niet erg om naar de tandarts te gaan.. ik ben alleen te laks om een afspraak te maken.
@ Lielie: ik wist toen nog niet hoe ik dan met werk zou zitten en zo.. had toen nog geen vast contract he, dus dan is het minder handig te ver vooruit te plannen..
Dat dusquote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef LieLie het volgende:
Wij maken een volgende afspraak op het moment dat we daar zijn
Hoef je alleen te bellen als het echt niet uitkomt de volgende keer.
moet ik wel eerst gaan hequote:Op maandag 7 februari 2011 11:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
True. Maar nu weet je redelijk zeker dat de komende maanden de maandag en dinsdag in principe wel vrij zijn.
Dat kan je hier online regelenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
gedoe![]()
![]()
De telefonische afspraak.![]()
nee 0quote:Op maandag 7 februari 2011 11:39 schreef freecell het volgende:
[..]Je hebt maar 4 verstandskiezen toch?
Bluezz heeft een hele leuke dag en daarna thuis nog wat leuks dusquote:Op maandag 7 februari 2011 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dus
En veel plezier BloessieAls je vanavond thuis komt, staan de foto's vna het koor online
Ahá! Logisch dan!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee 0en ik mis nog 4 gewone kiezen omdat het allemaal niet in mijn kleine bekkie past
Ze zeiden toen, ooit, dat dan mijn verstandskiezen wel zouden kunnen blijven zitten maar dat bleek dus toch te ingewikkeld.
Ik heb 1x ooit een gaatje gehad, dat was in mijn verstandskies. En ze hebben 1x een kies bijgevuld omdat ik die afgeknarst had
* Stereotomy nat doekje op TAV's voorhoofd legtquote:Op maandag 7 februari 2011 11:49 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vannacht toch weer flink liggen zweten ent och maar weer gewoon onder mijn dekentje op de bank gekropen. Maar goed, het wordt langzaam maar zeker wel beter gelukkig
Houd je tissues bij jequote:Op maandag 7 februari 2011 12:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy nat doekje op TAV's voorhoofd legt
Ja iddquote:Op maandag 7 februari 2011 12:49 schreef PdeHoog het volgende:
Eet smakelijk, ElfHandig zo'n vriezer
Volgens mij zou er bij mij geen zinnig woord uitkomenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:54 schreef DarkElf het volgende:
Drukke dagen voor hem, zondagnacht daar arriveren om 01.30. even kort slapen, dan maandag besprekingen, dinsdag besprekingen en dinsdagavond naar t vliegveld want hij vliegt dus 's nachts terug.
Ik zou t ook niet zo maar kunnen hoor maar hij kan dat welquote:Op maandag 7 februari 2011 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij zou er bij mij geen zinnig woord uitkomenDaar had ik vanmorgen al last van
Goed engels ontbijt is aaaaaaaaaaaaaaaltijd goedquote:Op maandag 7 februari 2011 13:04 schreef DarkElf het volgende:
dus ik kan mijn ontbijtmaakskills weer eens oefenen volgende week, is al weer even geleden want de laatste keer TA was echt maanden terug!
Het is een talentquote:Op maandag 7 februari 2011 12:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik zou t ook niet zo maar kunnen hoor maar hij kan dat wel![]()
ehm nou nee, brrr.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed engels ontbijt is aaaaaaaaaaaaaaaltijd goed
Goed punt inderdaad!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:08 schreef DarkElf het volgende:
goed zo Lielie.
las laatst ergens nog een goede reden om weekboodschappen te doen (en das nog buiten dat het geld scheelt en verleiding tot het kopen van dingen die je niet nodig hebt): meer tijd om te koken! De tijd die je elke dag in de supermarkt doorbrengt, en staat na te denken wat je wilt eten, kun je ook in de keuken gebruiken.
Ik zou het 'aaaaaaaaaaaaaaaltijd' weg willen laten, maar zo eens in de zoveel tijd..quote:Op maandag 7 februari 2011 13:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed engels ontbijt is aaaaaaaaaaaaaaaltijd goed
Ik heb liever ei dan de witte bonenquote:
wij op zich ook niet maar als de mr de halve nacht in een vliegtuig gezeten heeft en al de hele dag dus op is vanaf de ochtend ervoor dan gaat een ontbijtje er wel inquote:Op maandag 7 februari 2011 13:15 schreef freecell het volgende:
Brrrr
Ik ben niet zo'n ontbijterBeetje fruit is genoeg
nee hoor, vind het prima zoquote:Op maandag 7 februari 2011 13:19 schreef freecell het volgende:
Dan is het inderdaad wel lekker
Je lijf went aan kleinere porties hè? Vind je het vervelend of is het wel ok zo?
Ik vind het al heel wat dat ik tegenwoordig iets ontbijt - in mijn studententijd heb ik 't altijd overgeslagen. Wat yoghurt, of een paar knackebrotjes ofzo...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:15 schreef freecell het volgende:
Brrrr
Ik ben niet zo'n ontbijterBeetje fruit is genoeg
zo gaat het met heel veel mensenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik tegenwoordig iets ontbijt - in mijn studententijd heb ik 't altijd overgeslagen. Wat yoghurt, of een paar knackebrotjes ofzo...
wij ook maar das dan meer brunch/lunch eigenlijk want dan eten we geen ontbijt/lunch/diner...quote:In het weekend ontbijten we wel graag wat uitgebreider, lekker met pancakes ofzo
Nou, nee hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 13:11 schreef Sunnythesun het volgende:
en dan vooral als we aan het kamperen zijn ergens in de UK en de hele dag op stap gaanHeb je de rest van de dag niets meer nodig tot je weer bij de tent komt voor een knabbeltje voor het avondeten
sja.. wat zal ik daar nu eens op zeggen?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, nee hoorUurtje of 2 heb ik wel weer trek eigenlijk
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh.....meneer de loodgieter is net weer wegWarm douchen vanavond
![]()
Niksquote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
sja.. wat zal ik daar nu eens op zeggen?
Jaquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:31 schreef Sunnythesun het volgende:
maar niet geheel verstandig om te gaan doen terwijl je aan de lijn bent vrees ik![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:31 schreef Bluezz het volgende:
Haai vanaf Rijswijk
Even kijken hoe het scrollen ook alweer gaat zonder muis
Babi J. zit heerlijk te spelen en ik kreeg een grote gllimlach net
Dag Oma!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:31 schreef Bluezz het volgende:
Haai vanaf Rijswijk
Even kijken hoe het scrollen ook alweer gaat zonder muis
Babi J. zit heerlijk te spelen en ik kreeg een grote gllimlach net
Leuk!!! Oh, zoiets zou ik echt graag willen, zeg.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
Oe, dit lijkt me wel tof zeghttp://www.bijrobert.nl/index.php?page=basiscursus-patisserie-bc
Je hebt nog gelijk ookquote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lijkt me een perfect cadeautje voor jezelf als je een bepaald doel hebt behaald![]()
Hij was net wakker toen ik kwam, er ligt hier een lijstje wat hij hoelaat eet/drinkt ongeveer. En wat ie niet magquote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk!!! Oh, zoiets zou ik echt graag willen, zeg.
Oma Bloez, moet 'ie een slaapje doen straks of hou je 'm lekker wakker?
Het leuke van Oma spelen is dat je al die regels aan de laars kunt lappen en hem gewoon vreselijk mag verwennen.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef Bluezz het volgende:
Hij was net wakker toen ik kwam, er ligt hier een lijstje wat hij hoelaat eet/drinkt ongeveer. En wat ie niet mag
Zoals daar zijn : lopenmet tafels , de vriezer opendoen (laatst hadden ze een ontdooide vriezer) en met de deuren slaan mag ook niet hihi
Preciesquote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Het leuke van Oma spelen is dat je al die regels aan de laars kunt lappen en hem gewoon vreselijk mag verwennen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:28 schreef PdeHoog het volgende:
En nog 14 foto'sDan zijn de foto's van het Bloes-optreden ook te zien voor iedereen
En voor de liefhebbers ook te bestellen
Ze hebben toch ook een muis ?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:47 schreef Bluezz het volgende:
Hoe kun je makkelijker scrollen met zo'n lap? Ik ga nu met pijltje naar r.onder steeds maar klikken, maar is er wat handigers?
"quote:Op maandag 7 februari 2011 13:47 schreef Bluezz het volgende:
Hoe kun je makkelijker scrollen met zo'n lap? Ik ga nu met pijltje naar r.onder steeds maar klikken, maar is er wat handigers?
Sla ze in elkaar!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef Duderella het volgende:
Ik ga lekker sporten.
Ik krijg vandaag voor het eerst boks-les van mijn trainer!![]()
Doeg doeg!
Grote meid.quote:
Goed bezigquote:
Krakquote:Op maandag 7 februari 2011 14:09 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag!
Weer on-line en bijgelezen.
De meet was heel erg leuk en het eten was heerlijk. Ik was geloof ik de enige die de soester knollen geen succes vond.![]()
Ik heb geen foto van mijn hoofd.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:11 schreef DarkElf het volgende:
Ja foto'sBen erg benieuwd dus wie iets per pm wilt sturen van foto's mét hoofden dan zou ik dat heel leuk vinden
(en ik wil ook best een foto terugsturen hoor voor wie dat wilt, zodat t eerlijk oversteken is
)
Ik ben ook benieuwd naar gezichten achter sommige CUL'ers. Ik ben hier dan wel niet zo vaak omdat jullie veel te snel gaan om het bij te houden, toch voelt de CUL-SC als m'n eerste thuis op fok!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:11 schreef DarkElf het volgende:
Ja foto'sBen erg benieuwd dus wie iets per pm wilt sturen van foto's mét hoofden dan zou ik dat heel leuk vinden
(en ik wil ook best een foto terugsturen hoor voor wie dat wilt, zodat t eerlijk oversteken is
)
Ja. Selectie was ff niet mijn prioriteit hier dus er zitten wat dubbele tussenquote:
Nee. Geen interesse in. Totaal onbelangrijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:25 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand foto's van het Bloess-optreden zien?
Verstandigquote:Op maandag 7 februari 2011 14:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Geen interesse in. Totaal onbelangrijk.
Hoi, ik ben Pquote:Op maandag 7 februari 2011 14:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar gezichten achter sommige CUL'ers. Ik ben hier dan wel niet zo vaak omdat jullie veel te snel gaan om het bij te houden, toch voelt de CUL-SC als m'n eerste thuis op fok!
quote:
Nee. Die zal ik zo eens mailenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:31 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Al een reactie van dat persoon die je een emailadres gaf?
Ik heb nog wat maar nog geen zin om ze op de PC te zettenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:32 schreef LieLie het volgende:
Heb ik gister nog meet-foto's gemist trouwens?
Van Anne en Sun heb ik ze gezien
En hij is lang!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
...en ik draag een zegelring
Gave foto's weer Peetje!
Gaan we nu weer DAAR over vallen?quote:
aaaaaaah, toooeeequote:Op maandag 7 februari 2011 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb nog wat maar nog geen zin om ze op de PC te zetten
Past goed bij een ruitjesoverhemdquote:Op maandag 7 februari 2011 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaan we nu weer DAAR over vallen?![]()
![]()
WAT is er nou weer mis met een zegelring?
quote:
quote:
Niks, mijn opa heeft ook een hele mooiequote:Op maandag 7 februari 2011 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
Gaan we nu weer DAAR over vallen?![]()
![]()
WAT is er nou weer mis met een zegelring?
Ja. Ik was het zat om alles maar voor niks of voor weinig te doen voor mensen die ik niet zo goed ken. En als ze niet willen kopen, dan is het jammer. Ze komen nergens andersquote:Op maandag 7 februari 2011 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
Wat leuk dat je de foto's zo profi gaat verkopen Pee!
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:42 schreef Bluezz het volgende:
Zitten pareltjes van foto's bij Pee!
En waarom gaan baby's na het verschonen staan poepen?En zitten ze aan de Wii controllers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |