quote:
Huh, maar heb je je dan niet laten steriliseren? Je bent toch al zowat veertig, dat mag nu toch weleens dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef Duderella het volgende:
Piezen![]()
O en golfer, geen zorgen over dat zwanger worden en mogelijke gevoeligheden daarover (gezien je smiley). Het afbreken ervan kost ons bijna meer moeite dan het voorkomen.
En Arty kan ook de schaar er in laten zetten, toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
Huh, maar heb je je dan niet laten steriliseren? Je bent toch al zowat veertig, dat mag nu toch weleens dan?
Dank je mam, voor je advies!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh, maar heb je je dan niet laten steriliseren? Je bent toch al zowat veertig, dat mag nu toch weleens dan?
Oh dearquote:
Plasseks?quote:
Het lijkt me dat hij nog een paar decennia te gaan heeft, dus ik zou daar bezwaar tegen hebben. Ik ben niet per se zijn eind stadium, lijkt me.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
En Arty kan ook de schaar er in laten zetten, toch?
Wiens eierstokken zijn het eigenlijk, dokterquote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef Duderella het volgende:
Maar nee, dat mocht nog niet. Maar dat komt er weldra aan, vreest niet.
Jaquote:
Oh, ik meende me zoiets te herinneren, dat je de boel al jaren geleden had willen afsluiten, maar dat het niet mocht omdat de arts je te jong vondquote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef Duderella het volgende:
Dank je mam, voor je advies!![]()
Maar nee, dat mocht nog niet. Maar dat komt er weldra aan, vreest niet.
Zie nou wel... meant to be.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh dear![]()
De avonturen van Pee en Dude
Hmmmm....twijfelgevalletje ben ik bangquote:
Jaquote:
Ik vind dat als JIJ geen kids wilt JIJ er iets aan moet doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:44 schreef Duderella het volgende:
Het lijkt me dat hij nog een paar decennia te gaan heeft, dus ik zou daar bezwaar tegen hebben. Ik ben niet per se zijn eind stadium, lijkt me.
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:48 schreef golfer het volgende:
Oké. Ik hou mijn zaadstrengen nog wel even in takt.
Ja dat zou je denken, maar na de laatste abortus (o god, ze noemt het beestje bij de naam), zei men nog steeds: je kan nog járen kinderen krijgen en je weet het écht nog niet zeker!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik meende me zoiets te herinneren, dat je de boel al jaren geleden had willen afsluiten, maar dat het niet mocht omdat de arts je te jong vond
Maar als je dat nu al de helft van je leven roept, dan zal dat toch wel een keer 'mogen'?
Dat bedoel ik maar. Lief van Dude trouwens dat ze met die wens van Arty rekening houdt.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:48 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, en dan moeten al die arme mannen het in hun volgende relatie, met een jongere vrouw met kinderwens, weer ongedaan laten maken
Andere tandarts gynaecoloog nemenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:49 schreef Duderella het volgende:
Ja dat zou je denken, maar na de laatste abortus (o god, ze noemt het beestje bij de naam), zei men nog steeds: je kan nog járen kinderen krijgen en je weet het écht nog niet zeker!
Dus ik krijg maar geen toestemming. Ik hoop dat het na mijn veertigste anders wordt.
Ehm...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMaar waarom dan toch trouwen met zo'n dude met een Jaguar
Is mijn Astraatje je te min
![]()
Teleurstellendquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Andere tandarts gynaecoloog nemen
Dit is toch ook geen doen mentaal
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken, maar na de laatste abortus (o god, ze noemt het beestje bij de naam), zei men nog steeds: je kan nog járen kinderen krijgen en je weet het écht nog niet zeker!
Dus ik krijg maar geen toestemming. Ik hoop dat het na mijn veertigste anders wordt.
Kijk en dat is dan wél weer oké hèquote:Op maandag 7 februari 2011 00:56 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook heel wat kinderen laten wegspoelen.
Explain MAP's.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik nog geen enkele, heb alleen een voorraad MAP's waar je U tegen zegt
oh ik ben pro-abortus hoor, maar goed om er als vrouw zeg eens 10 te hebben gehad dan gaat t toch ergens niet helemaal goed gezien alle voorbehoedsmiddelen die er bestaan dunkt mequote:Op maandag 7 februari 2011 00:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kijk en dat is dan wél weer oké hè
Je moet toch wat zo onder de douchequote:
hoe lang ga je naar barcelona dan? wan je was daar toch ook met carnavalquote:Op maandag 7 februari 2011 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, terug van de film met L. Tron 3D![]()
![]()
Supergezellig, vinden elkaar leuk maar het gaat lastig worden, dunkt mij.
Woensdag weer Salsa les, komt Hooters eten, die heb ik ook al tijden niet meer gezien dus het wordt vast leuk!!
Volgende week rond deze tijd ben ik in Barcelona, joehoe! Nu nog ff melden aan m'n begeleider dat ik er niet ben._!!
Geheel mee eens.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh ik ben pro-abortus hoor, maar goed om er als vrouw zeg eens 10 te hebben gehad dan gaat t toch ergens niet helemaal goed gezien alle voorbehoedsmiddelen die er bestaan dunkt me
Ik dacht dat carnaval dit jaar in februari vielquote:Op maandag 7 februari 2011 01:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe lang ga je naar barcelona dan? wan je was daar toch ook met carnaval
Freecell is best ruimdenkend, net als jij, maar dan anders.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Geheel mee eens.
Ben wel benieuwd naar de reactie van freecell morgen.Die wil ons killen, denk ik.![]()
Ik ga lekker slapen, truste CULlers.
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat carnaval dit jaar in februari viel
Maar met carnaval ben ik dus gewoon hier
Slaap lekker, lieve Dude!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:02 schreef Duderella het volgende:
Ik ga lekker slapen, truste CULlers.
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en voor alle culscers ik heb jurkje ook al ontmoet, (nu hooters nog, oh en raremeisje) dan ken ik iedereen uit de soap van steer
Nou?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
L. vroeg vandaag aan me waarom wij (als in: jij en ik) niks hadden met elkaar
Ja, daar krijg ik ook spontaan een slappe van. De opmerking: we zijn net broer en zus.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
We zijn meer broers en zussen hier he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |