Die topics komen uit 2009.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vind je? Pak even iets willekeurigs uit myat:
Mooiste of leukste omroepbericht in de trein deel 4
En zelfs Kitten Rossi is er. heeft er meer..
oh ennuh:
VOLGENDE POSTER MOET TOPIC 2 OPENEN
Ik kan best quoten hoor, maar dat doet het topic niet ten goede, en een reactie van jou weer vond ik een beetje onnodig (nogmaals: een discussie uitlokken was nooit mijn bedoeling), vandaar die manier. Deze post is nu volstrekt nutteloos en zal waarschijnlijk verwijderd worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Die topics komen uit 2009.
Ik weet niet hoe lang jouw myat is, maar pak dan iets dat net zo oud is.
Verder boeit het me niet welke meer is, ik vind het wel heel wat.
@ jouw edit: leer gewoon om te quoten, dit is heel verwarrend.
Al gepost, maar zeker nutteloosquote:
2 hier in huisquote:Op maandag 7 februari 2011 00:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Al gepost, maar zeker nutteloos
Het is gewoon verwarrend. Bedankt voor het herhalen hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik kan best quoten hoor, maar dat doet het topic niet ten goede, en een reactie van jou weer vond ik een beetje onnodig (nogmaals: een discussie uitlokken was nooit mijn bedoeling), vandaar die manier. Deze post is nu volstrekt nutteloos en zal waarschijnlijk verwijderd worden.
Snapje?
Die heb ik! Heineken heeft die dingen ooit eens uitgedeeldquote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[ afbeelding ]
bier opener + afstandsbediening in 1!
ook dit?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:44 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Die heb ik! Heineken heeft die dingen ooit eens uitgedeeld
quote:
Er is ook een ring versiequote:
Die ringversie is eigenlijk nog gruwelijker, weetje waar je die kan halen?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Er is ook een ring versie
[ afbeelding ]
en een sleutelversie
[ afbeelding ]
Je kan bier toch altijd wel met een ander biertje, aansteker of kratje openen.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef Markster het volgende:
[..]
Die ringversie is eigenlijk nog gruwelijker, weetje waar je die kan halen?
Dan kan je gewoon altijd een biertje (normaal) openen
Heb eentje gevonden: http://www.amazon.com/Isl(...)d=1297037211&sr=1-14quote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef Markster het volgende:
[..]
Die ringversie is eigenlijk nog gruwelijker, weetje waar je die kan halen?
Dan kan je gewoon altijd een biertje (normaal) openen
quote:
Dit verkochten ze bij de Xenosquote:
Dat is toch niet erg manquote:Op maandag 7 februari 2011 01:20 schreef welkominspace het volgende:
gast, wtf ga je nu in je eentje dit topic volspammen ofzo?![]()
je werkt voor Invotis ?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:21 schreef VeniVidiViciV het volgende:
evidence, nu te koop
[ afbeelding ]
Lijkt een beetje op mijn oorbellen.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:21 schreef VeniVidiViciV het volgende:
evidence, nu te koop
[ afbeelding ]
Die had ik vroeger ookquote:
Die lijkt me vet handig voor bij mezelf!!quote:
Lijkt me ideaal.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:05 schreef Cornelis83 het volgende:
Of een kleedje met krijtstreep in een vorm van een omtrek van een lijk, zoals je ze in de films ook altijd ziet. Zoiets zal vast al wel bestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |