Iedereen heeft weleens de neiging om de computer uit het raam te gooien bij verschillende uiteenlopende problemen en daarom stel ik mij graag ter beschikking om eventuele pc problemen op te lossen dmv hulp op afstand, dat wil zeggen dat ik tijdelijk je pc overneem om het probleem op te sporen en te verhelpen dankzij het programma Teamviewer

.
Het enige wat je hoeft te doen is een los programma op je pc downen en het uitvoeren, ID + pass doorgeven via DM/PM en ik kan de boel gelijk bekijken

.
Uiteraard kan je ten alle tijde de verbinding verbreken danwel blokkeren, zodra je je eigen muis gaat bewegen heb ik direct geen toegang meer, dus het is helemaal veilig!
Ik heb dit hier geplaatst omdat ik graag andere mensen kosteloos help met uiteenlopende problemen met zijn of haar pc, ik kan echter geen garantie geven dat ik het kan oplossen maar weet wel van veel zaken genoeg af

.
Mocht je problemen hebben en de behoefte dat ik die op kan lossen dan geef ik je verdere instructies per DM wat je moet doen omdat het anders wellicht als spam gezien kan worden tenzij een moderator het toestaat, dan pas ik de OP aan met een link + bijbehorende instructies.
Dus heb je problemen omschrijf ze eerst hier in het topic zodat ik een raming kan maken of ik het op kan lossen of niet.