Wat moet ik doen? Ik wil hem geen ruimte geven. Ik ben het perfecte meisje voor Sociosquote:Op zondag 6 februari 2011 23:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kan je doen, maar die vriendelijke meiden zijn ook maar gewoon het slachtoffer van wat Socios allemaal doet. Zijn gedrag verander je er niet mee.
Kom dan morgen na schooltijd.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dan sla ik je morgen in elkaarr
Je hebt toch een vriend? Of heeft hij geen treinabonnement?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wat moet ik doen? Ik wil hem geen ruimte geven. Ik ben het perfecte meisje voor Socios
Maar geen enkele die aan Socios kan tippenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:38 schreef Red_85 het volgende:
Troost je Goodluck, er zijn nog zat fok!kers zonder date
Nee die had een autoquote:Op zondag 6 februari 2011 23:40 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriend? Of heeft hij geen treinabonnement?
Stop met janken. Steek zijn woning in de fik, ontvoer zijn familieleden, storm, breek los, alles.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wat moet ik doen? Ik wil hem geen ruimte geven. Ik ben het perfecte meisje voor Socios
Zal ik het treinverkeer ontregelen? Dat zal 'm leren!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stop met janken. Steek zijn woning in de fik, ontvoer zijn familieleden, storm, breek los, alles.
Ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zal ik het treinverkeer ontregelen? Dat zal 'm leren!
Hoezo is dat een troost? Ik ben de enige die hem mag rukkenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Troost je, als hij geen andere vrouwen date staat hij wel te rukken op het station
Was hij dat in die topic?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Troost je, als hij geen andere vrouwen date staat hij wel te rukken op het station
Een hele wachtruimte voor hemzelf is groot genoeg.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
Het ligt niet aan hem. Het ligt aan jou. Hij heeft ruimte nodig.
Nee natuurlijk niet en verder:kutopicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |