Maar zijn er ook Fok!kers die kunnen dienen als dienstregelingenboekje?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:26 schreef swollywood het volgende:
Er zijn vast zat andere Fok!kers die je wel een keer vol willen blaffen.
Ik wel hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:26 schreef swollywood het volgende:
Er zijn vast zat andere Fok!kers die je wel een keer vol willen blaffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2011 23:28:51 ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:26 schreef Penisbaard het volgende:
Socios heeft al 2 FOK!sters en 3 treinen gegeven.
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
weetje voor myraela is er maar 1 juiste sleutel nodigraad eens wat?
Blijkbaar ben jij wel vervangbaar voor hem, er zijn zelfs vriendelijke meiden die hallo tegen hem zeggen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar zijn er ook Fok!kers die kunnen dienen als dienstregelingenboekje?
Nee he. Mijn Socios is onvervangbaar
Ja, trap mijn hart nog even verder kapot jaquote:Op zondag 6 februari 2011 23:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij wel vervangbaar voor hem, er zijn zelfs vriendelijke meiden die hallo tegen hem zeggen.
En wat als ik zeg dat ik hem heb geneukt?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, trap mijn hart nog even verder kapot ja
Je moet niet bang zijn voor de waarheid, hoe hard deze waarheid ook is. Het doet misschien even pijn, maar dat voorkomt juist verdere pijn in de toekomst. Je moet het niet pikken dat vriendelijke meiden zomaar hallo tegen hem zeggen terwijl jij braaf op hem wacht.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, trap mijn hart nog even verder kapot ja
Moet ik die vriendelijke meiden dan maar eens opwachten?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je moet niet bang zijn voor de waarheid, hoe hard deze waarheid ook is. Het doet misschien even pijn, maar dat voorkomt juist verdere pijn in de toekomst. Je moet het niet pikken dat vriendelijke meiden zomaar hallo tegen hem zeggen terwijl jij braaf op hem wacht.
Het ligt niet aan hem. Het ligt aan jou. Hij heeft ruimte nodig.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Moet ik die vriendelijke meiden dan maar eens opwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |