Veel plezierquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had wel door dat het je niet om de tieten ging.
Excuusquote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze doelde er volgens mij op dat zij wel doorhad dat t niet om de tieten ging
quote:
Oh ja, ook zo eens slapen, kwart voor 4 de wekker weerquote:
quote:
Volgens mij issie al onlinequote:Op zondag 6 februari 2011 23:51 schreef JoeBravo het volgende:
Ah, that TT reminds me: morgen niet vergeten TopGear binnen te halen. Vanavond dubbel gelegen om die van vorige werk
Nog leuker als je weet wat veel ophef heeft opgeleverd.
Weekend bijna afgelopenquote:
hij staat al online www.eztv.itquote:Op zondag 6 februari 2011 23:51 schreef JoeBravo het volgende:
Ah, that TT reminds me: morgen niet vergeten TopGear binnen te halen. Vanavond dubbel gelegen om die van vorige werk
Nog leuker als je weet wat veel ophef heeft opgeleverd.
want?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik wil ook slapen aber ik denk niet dat het gaat lukken ;x
je burgert al goed in, in Duitslandquote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik wil ook slapen aber ik denk niet dat het gaat lukken ;x
dat je met me speeddaten op paiqquote:
Haha een datingsite dus :pquote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
www.paiq.nl een chat site maar dan net ff anders
Ja en nee, dit is wél leuk, zit een uitdaging in door de manier waarop je iemand leert kennen. Als je t wilt uitproberen heb ik wel een uitnodiging voor je met wat extra'squote:
Ach, klinkt wel leukquote:Op maandag 7 februari 2011 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en nee, dit is wél leuk, zit een uitdaging in door de manier waarop je iemand leert kennen. Als je t wilt uitproberen heb ik wel een uitnodiging voor je met wat extra's
Extra vrouwen?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zodat ie zelf ook wat extra's krijgt
uiteraard, maar dat is toch logisch? Kan ik dr ook helpenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zodat ie zelf ook wat extra's krijgt
Dat sowiesoquote:
wil jij ook een uitnodiging jongen?quote:
quote:
Nee, met 1 hele leuke ben ik al meer dan tevredenquote:
Zie die eerst maar eens te vinden. Is moeilijk hoor!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef FireFox1 het volgende:
Nee, met 1 hele leuke ben ik al meer dan tevreden
een vriendin van me heeft haar grote liefde via Paiq leren kennenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie die eerst maar eens te vinden. Is moeilijk hoor!
Moeilijk? Onmogelijk!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie die eerst maar eens te vinden. Is moeilijk hoor!
Een ontdekkingsreisquote:Op maandag 7 februari 2011 00:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus er bestaat geen enkele hele leuke meid?
Wat ben ik dan
ik vroeg me al af hoe lang t zou duren voordat jij me weer op de vingers kwam kijkenquote:
En jij dan?quote:
ik zit in de friendszone bij haar, dus opgesloten kan geen kant meer opquote:
Tja, als ze jou van zich af weet te houden, redt ze zich wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vroeg me al af hoe lang t zou duren voordat jij me weer op de vingers kwam kijken![]()
Maar ik ben onze lieve Rupsebeest aan het leren hoe ze zich moet weren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |