Zoals de titel doet vermoeden heb ik al een anderhalf jaar mijn "andere" huis te koop staan. We hebben welgeteld in die periode maarliefst 4 a 5 kijkers gehad.
Voglens onze makelaar is het de hele tijd een hele slechte markt geweest, zeker in onze wijk, maar vanaf ongeveer een half jaar geleden is de verkoop in de wijk weer booming, behalve dan bij ons huis...
Afgelopen zaterdag heb ik open huis gehad (geïnitieerd door de makelaar) waarbij ik 3 uur in mijn eigen lege huis heb gezeten en uiteindelijk dus geen hond gezien...
De makelaar houdt vol dat het niet aan zijn inspanningen ligt en wist mij te vertellen dat "hij ook geen idee heeft waarom mijn huis niet in trek is". Als makelaar vind ik dit een redelijk linke uitspraak, want als hij het niet weet: Wat voor makelaar is hij dan?
Saillant detail bij dit verhaal is dat tijdens de vakantie van mijn eigen makelaar waarbij we ondergebracht zijn bij zijn collega we in één week twee bezichtigingen hadden. Maar dan kan uiteraard toeval zijn.
We zijn de makelaar meer dan zat en gaan hem, als er na 1 maart nog niets veranderd is, verzoeken ons huis uit de portfolio te halen, maar wellicht hebben jullie enig idee wat er op het eerste gezicht met dit huis aan de hand is... Het kan uiteraard je stijl/prijs/wijk en dergelijke niet zijn, maar misschien zijn er dingen in de beschrijving/foto's/uiterlijk enzo zijn waar we allemaal overheen gekeken hebben. Ik word er in ieder geval een beetje gefrustreerd van.
Bedankt voor het meedenken...
Hierbij de link op Funda:
http://www.funda.nl/koop/roosendaal/huis-83366050-onyxdijk-11/