Ja, dat is dus meestal niet genoeg hèquote:Op zondag 6 februari 2011 20:23 schreef tinoz het volgende:
neej
Ik doe gewoon de stekker in de laptop ?
Uit ervaring kan ik je melden dat dit grote onzin isquote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat de max lengte voor een vga snoer van laptop naar beeldscherm/beamer max 1,8 meter mag zijn.
Dit vanwege de relatief zwakke videokaart die dus een relatief zwak signaal uitzend.
Geen idee wat hier waar van is.
Daarom ook m'n disclaimer.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je melden dat dit grote onzin is5 meter lukt met een relatief moderne laptop makkelijk
met goede kabels (niet van de handyman) kan je zelf rond de 30 mtr vga kabel halen..quote:Op zondag 6 februari 2011 22:00 schreef fonsoy het volgende:
Waar ik vaak kom gebruiken ze beamers die aan het plafond hangen, bediend door een computer. Daar hangen toch behoorlijk luxe 5 meter VGA kabels aan. Misschien kun je een betere kabel kopen.
Ik dacht erover om deze adapter dicht bij de beamer te splitten en de usb van de beamer én de monitor via USB naar de laptop te geleiden ?quote:- HDMI
- DVI
- VGA
Nu denk ik dat een monitor en beamer ook, meer data verkeer kosten dan een webcam ?quote:Geschikt voor het actief verlengen van een USB-kabel tot een maximale lengte van 15 meter.
Let op!
Niet geschikt voor het verlengen van webcams.
dat betekend dus waarschijnlijk dat ik twee lange VGA snoeren moet aanschaffen ? Doen die het wel over een lange afstand ?quote:Beste Tinoz,
Het is niet raadzaam USB te gebruiken voor een beamer. Dit werkt in de meeste gevallen niet. Dit geld ook voor monitoren. U kunt het beste bekijken welke aansluitingen beschikbaar zijn op de beamer.
Ik heb ooit eens een 20 meter lange VGA kabel gebruikt naar een beamer (was op een evenement) .. geen probleem, werkt prima!quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:14 schreef tinoz het volgende:
Kreeg net een mailtje terug van die kabel site !
[..]
dat betkent dus waarschijnlijk dat ik twee lange VGA snoeren moet aanschaffen ? Doen die het wel over een lange afstand ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |