Ze wil niet ouder worden en probeert op deze manier De Tijd voor te blijven.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom heb jij je verjaardag overal weggehaaldin mijn hoofd ben je rond deze tijd ergens jarig
Geef je een feestje?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Over een paar maanden ben ik weer jarig!
Zolang je maar aan je naamgenote denktquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef Q. het volgende:
Vast wel. Eens kijken of ik ook nog mensen behalve mezelf uitnodig.
Klopt. Dinsdag.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom heb jij je verjaardag overal weggehaaldin mijn hoofd ben je rond deze tijd ergens jarig
Dit jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik herken echt amper gezichten van mensen. acteurs bijvoorbeeld, herken ik echt amper terug als ze in een andere film spelenmensen die ik wel irl heb ontmoet, maar bijvoorbeeld maar een of twee keer loop ik gewoon straal voorbij. Herken mensen ook niet aan hun gezicht, maar meer aan bijvoorbeeld n bijzondere bril of jas oid
Ik zat met de 7e, maar dan dinsdagquote:
maar jij bent dan ook mijn batsvrouwquote:
En ik maar afvragen waarom je niet reageerdequote:
En het dan nog Direct Message durven te noemen ook hequote:
Misschien was de inhoud wel heel direct.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het dan nog Direct Message durven te noemen ook he
Bijna goedquote:
Ik ga er ook vanuit dat iemand goede bedoelingen heeft. Maar ik kan ook niet met alle mogelijke aandoeningen op de wereld rekening houden. Ik doe m'n best, maar ik kan echt niet aan iemand zien of hij misschien moeite heeft met namen en gezichten. Dat zal hij dan echt moeten vertellen uiteindelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel wel ja.
Dat neemt niet weg dat het altijd verstandig is om ervan uit te gaan dat iemand goede bedoelingen heeft. Of er bijv naar te vragen. Of zeggen: jammer dat je mijn naam bent vergeten, maar ik veroordeel je er niet om. Misschien krijg je dan wel uitleg. Het is niet makkelijk om er open over te zijn. Laat staan dat je jezelf ook nog dood schaamt en ook veroordeelt.
Oordelen kunnen veel stukmaken.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ik maar afvragen waarom je niet reageerde
wanneer is de begrafenis?quote:
jij kijkt ook?quote:
Ik kijk niet, ik heb echt níets met auto's. Sorry.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij kijkt ook?droom vrouwtje. Je bent pluspunten aan t scoren zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |