abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92603002
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Ah..ik ben jaloers! :9~!
Is dat een hint?
Ik ben van pindavlees
pi_92603249
Ik zou het maar zo opvatten Flap! Better safe...
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_92603286
quote:
12s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef nectarientje het volgende:
Ik zou het maar zo opvatten Flap! Better safe...
Als het zou kunnen, had ik t zo gedaan :Y
Ik ben van pindavlees
pi_92603344
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef Flappekz het volgende:
Als het zou kunnen, had ik t zo gedaan :Y
Weet ik :*
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:59:36 #205
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92603503
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Weet ik :*
En ik ook :Y Alleen de gedachte is al lief O+
pi_92606098
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef nectarientje het volgende:
18-20 graden met strakblauwe lucht O+ het was echt super!
Combineer dat weer met een schitterende stad, zalige wijn en koks die weten hoe ze goddelijk eten moeten klaarmaken :9~ et voila.. 8-)
Ik ben jaloers ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:51:03 #207
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92610928
quote:
21:25:58 10-02-11 Melding : POLITIE ZOEKT 2 VERMISTE MEISJES UIT DE LIER. ZOEK SINDS 18.20 UUR.
Regio : [HAA] Regio 15 - Haaglanden
Eenheden : [1530875] Persinformatie Politie Haaglanden
:{
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:04:59 #208
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_92612256
quote:
9s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef GotC het volgende:

[..]

:{
Brr , nu maar hopen dat het 2 weglopertjes zijn die straks terugkomen.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_92616155
Ze zijn alweer gevonden. Geen lekkere avond om buiten te gaan spoken.
pi_92616304
Simon de Vogel (van de zaak op de Fred) is overleden :'(
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:10:09 #211
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_92616677
gelukkig maar en nu een leven lang huisarrest (als het zou kunnen) .

Simon de Vogel ? Ik ken de beste man niet maar overlijden is altijd spijtig :N
pi_92624987
Oh, die had altijd wel lekker spul.. RIP Simon.

En goeiemorgen :W
Where facts are few, experts are many.
pi_92625719
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Simon de Vogel (van de zaak op de Fred) is overleden :'(
Nog nooit van gehoord :) desalwelteplus blijft het niet leuk.

Bijna weekend *O*
pi_92627975
quote:
Kinderlijke campagne tegen kettingrukkers
door Inge Lengton
DEN HAAG - De kettingrukkers, die al maandenlang Den Haag onveilig maken, blijken vooral allochtone basisschoolscholieren te zijn. Een campagne in kindertaal moet nu potentiële dadertjes gaan behoeden voor een misstap.
.
Verrassend... ik dacht echt dat het om jeugd uit Wassenaar zou gaan met Ralph Lauren overhemden aan en een ruitjesbroek. Blijk ik er helemaal naast te zitten.
pi_92628505
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Verrassend... ik dacht echt dat het om jeugd uit Wassenaar zou gaan met Ralph Lauren overhemden aan en een ruitjesbroek. Blijk ik er helemaal naast te zitten.
ketting rukkers :?
is dat hetzelfde als ketting rokers maar dan ... :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_92628552
_O-
Where facts are few, experts are many.
pi_92629658
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:00 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Nee dat zijn onderstaande mannen....maar dan met een ketting :)

pi_92629783
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:00 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

:')
Dit dus

quote:
De politie heeft dinsdag een 17-jarige Hagenaar opgepakt omdat hij met een masker op een gouden ketting van de hals van een 14-jarig meisje zou hebben gerukt. De aanhouding werd verricht door het zogenoemde Eksterteam, dat een reeks berovingen onderzoekt waarbij jonge daders kettingen van de nek van mensen trekken.

De aangehouden tiener sloeg zijn slag op 13 juni op de Wouwermanstraat. De politie vond in zijn woning het masker en de jas die hij tijdens de beroving droeg. Hij ontkent echter de dader te zijn. De recherche onderzoekt of hij ook verantwoordelijk is voor de andere 'kettingrukincidenten'.

De politie denkt dat er twee groepen kettingrukkers actief zijn in Den Haag. Ze gaan vaak achter iemand staan en geven deze persoon een duwtje, waarna ze de ketting losrukken. Een toename van dit soort berovingen komt volgens de politie waarschijnlijk door het snelle resultaat en de hoge goudprijs. De waarde van de buit varieert van tachtig euro tot enkele duizenden euro's.

De tiener wordt vrijdag aan de rechter-commissaris voorgeleid. Hij werd al eerder veroordeeld voor een straatroof en heeft een voorwaardelijke straf openstaan.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:41:38 #219
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_92629975
hmm ik heb niet eens gouden kettingen ... ik hou dan ook niet van goud . Maar het zou fijn zijn als dieven lekker van andermans spullen afbleven.
pi_92630405
Ik zou denk ik vooral een beetje perplex staan van het gore lef en de leeftijd van zulke etterbakken. Eigenlijk moet je er een sprintje achteraan trekken en ze vakkundig met je volle gewicht tegen de stoeptegels kwakken. "Oeps!".
Irritante kutkindereren :{.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:05:26 #221
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92633219
Wat een fijne+goede dag is dit tot nu toe! *O*
pi_92633425
Vertellll GotC. We genieten graag met je mee O+
Don't you love her madly?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:14:12 #223
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92633577
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef Lovechild het volgende:
Vertellll GotC. We genieten graag met je mee O+
Ok :D
Bij de reumatoloog geweest:
MRI zag er prima uit. Objectief gezien (dus MRI+röntgen+bloedonderzoek) heb ik geen (actieve) Bechterew, maar subjectief (klachten+pijnmedicatie die wel helpt+vierkante ruggenwervels+gen van Bechterew) heb ik het misschien wel.
Maargoed, we zijn dus van 'je hebt het' naar 'misschien heb je het, maar niet actief momenteel' gegaan *O*

En! Dinsdag sollicitatiegesprek bij PMT *O*
pi_92633975
Oké, dat is wel echt heel goed nieuws zeg! Kan me voorstellen dat dit een fijne dag voor je is! :*
Don't you love her madly?
pi_92634100
KoninginneNach stopt ermee :o

quote:
Het is officieel, de Haagse KoninginneNach verdwijnt na 21 edities van de Haagse festivalkalender. Daar komt nu een nieuw festival voor in de plaats, dat in ieder geval in 2012 en misschien al in 2011, in uitgeklede vorm, zal worden georganiseerd. De organisatie van het nieuwe evenement komt in handen van Proooost. Op 14 februari worden de plannen voor 2011 gepresenteerd.

De beslissing van de Gemeente Den Haag over de organisatie van de Haagse KoninginneNach liet lang op zich wachten. Behalve grondlegger Doen Evenementen waren ook AT Productions en Prooost in de race voor de organisatie van het evenement en daarmee ook de subsidie. Dinsdag werd bekend dat Prooost, het bedrijf van Arthur Pronk en Rick van Oosterhout, beiden oud-werknemers van Doen Evenementen, de organisatie op zich mag nemen. Er zal echter geen nieuwe Haagse KoninginneNach komen, maar een nieuw evenement onder een andere naam.

Arthur Pronk van Prooost is blij dat de kogel nu door de kerk is. Er is nu eindelijk een vorm van duidelijkheid. De beslissingsweg heeft lang geduurd, maar de Gemeente Den Haag heeft uiteindelijk voor onze plannen gekozen. Het nieuwe evenement, waarvan de naam nog niet bekend is, zal in 2011 een eerste stap gaan zetten. We moeten nu gaan kijken wat we dit jaar nog kunnen realiseren. Daar hebben we nu twee weken de tijd voor, en daar gaan we dan ook met man en macht aan werken. Dit jaar moet een veelbelovende eerste stap worden richting 2012. Dan gaan we onze plannen in volle glorie realiseren.

Over de precieze plannen wil Pronk nog niet al te veel kwijt. Het is nu nog iets te vroeg om daar op in te zoomen. De Gemeente Den Haag was in ieder geval enthousiast over onze plannen. De manier waarop wij de stad zien en de creatieve invulling van het evenement hebben de handen op elkaar gekregen. Ook zal Prooost de samenwerking met andere partijen gaan opzoeken. Hoewel muziek een heel belangrijk onderdeel zal blijven, willen we ook met andere culturele instellingen gaan praten zodat ook andere culturele disciplines een plek krijgen binnen het evenement. Op 14 februari worden de plannen voor dit jaar bekend gemaakt. We hopen dat we voor dit jaar nog iets moois kunnen neerzetten. We zijn al lang aan het warmlopen en nu komen we eindelijk in beweging!

Herbert Boerendonk van Doen Evenementen reageert zelf erg teleurgesteld. Het is heel vervelend en we zijn het er natuurlijk ook niet mee eens. Na 21 jaar de Nach te hebben georganiseerd, worden we gewoon uitgeschakeld. Toch heeft Boerendonk ergens wel begrip voor de situatie. De laatste jaren was de communicatie tussen Doen Evenementen en de Gemeente Den Haag vrij slecht. Dat zal ook ten grondslag hebben gelegen aan deze beslissing. Dat de naam KoninginneNach verdwijnt, komt omdat Doen Evenementen het festival niet meer zal organiseren. Die naam is van ons, en we zouden het ook niet toestaan als deze nog gebruikt zou worden. Ze wilden gewoon van ons af, en dat kon niet onder dezelfde naam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')