Oeh das minderquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:29 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
ok heb koppijn..
eerste dag na weekendje weg en zit al lekker vol met stress
ik heb verder een leuke baan
en chep z'n "gesteldheid" werkt ook niet meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oeh das minder, aan stress valt weinig te doen behalve ontspannen ... en volgens mij gaat dat even niet lukken nu voor je ? Rustig aan!
nope..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef tuintegel het volgende:
hoe gaat het met hem? Als ik je kan helpen (lamme helpt de blinde in dit gevalmaar de bedoeling is goed
) laat het maar weten
. maar volgens mij zijn we allemaal wel behulpzaam in dit topic
.
Helpen de medicijnen een beetje voor hem?
Nee, hij reed te hard, dus ik moest me met alle mogelijke lichaamsdelen vasthouden. Ook met mijn mond dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Oh, heb je een handtekening voor me gevraagd? Waar is je sexy avatar heen trouwens?
Die begrijp ik even niet... je hebt er nieuwe firmware opgezet (piece of cake ...) en nu zit de helpdesk bij jou? of bedoel je de telefoon van jullie afdeling? dat is ook een piece of cakequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Sterkte Bar (en Chep natuurlijk) ... eigenlijk iedereen sterkte die met pijntjes etc kampt
Ik heb hier vandaag op het werk mijn telefoon geroot en een nieuwe firmware op gezet. Klein 'probleem' was dat de helpdesk niet meer bereikbaar was,..... want die zaten fijn bij mij op kantoor hahhaha.
Gewoon zelf in de bus doen bij de betreffende persoon , doe ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:22 schreef WheeleE het volgende:
Heeft iemand enig idee of de TNT dit jaar wel gewone post op maandag 14 februari bezorgd? Moet de Valentijnspost al op vrijdag op de bus om zaterdag bezorgd te worden?
zo ver is de buurvrouw toch niet rijden ??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:22 schreef WheeleE het volgende:
Heeft iemand enig idee of de TNT dit jaar wel gewone post op maandag 14 februari bezorgd? Moet de Valentijnspost al op vrijdag op de bus om zaterdag bezorgd te worden?
Haquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo ver is de buurvrouw toch niet rijden ??
neuh..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:36 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ha
Ha
Ha
Ik heb absoluut geen aantrekkelijke buren. In de hele flat nog niets gezien.
Ik wil alleen weten wanneer ik in mn brievenbus moet kijken. Is dat een geloofwaardig excuus?
Volgens mij ben je in de war met mijn vorige overbuurjongen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh..
de achterbuurvrouw toch?? of was dat op je werk ??
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met mijn vorige overbuurjongen...
onthou es niet zo veel ja!
Is dat een verklaring voor het door de war halen? Of voor het onthouden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 is een vrouw he...
er gingen heeele theorien door m'n hoofd..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:43 schreef tuintegel het volgende:
Ik denk dat ze dat stukje voorkeur nu doorheeft.
Ik heb er nog niet bij stilgestaan !!! ik ga morgen een kaartje halen , wanneer is het de 14e , oh lekker duf , maandag!
Never mindquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er gingen heeele theorien door m'n hoofd..
maar ik geloof dat ik em nog niet helemaal snap...
Ja..nou weet ik dat het kaartje van jou komt......quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:43 schreef tuintegel het volgende:
Ik denk dat ze dat stukje voorkeur nu doorheeft.
Ik heb er nog niet bij stilgestaan !!! ik ga morgen een kaartje halen , wanneer is het de 14e , oh lekker duf , maandag!
Volgens mij...valt Wheelee niet op buurvrouwenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh..
de achterbuurvrouw toch?? of was dat op je werk ??
Het was er gelukkig wel zo af bij mij... maar brrrrr koud. Nu wel weer een heerlijk uitzicht over de stad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:52 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Moest vanmorgen gewoon krabben, dat is niet de bedoeling natuurlijk
ik ook!quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:52 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Moest vanmorgen gewoon krabben, dat is niet de bedoeling natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |