Verhogingquote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan mis ik iets dus , sollie!!
Gotc !! Dat is schrikken ! Gelukkig maar dat de klever wel zo wijs was de vluchtstrook in te vliegen!
Ik ga me morgen ziekmelden, opnieuw heftige buikpijnen en koorts (is 38.9 koorts of verhoging?) . Ontzettend veel pijn vlak na het eten en na twee happen al vol zitten en omhoog boeren (bah!!!)
, dat is niet helemaal ok toch? Morgen maar weer de dokter bellen... oh en na een halve straat gelopen te hebben gewoon echt een "op" gevoel .
Ik kopieer dit ook meteen even want morgen bij de huisarts beweer ik weer alleen buikpijn te hebben en vergeet ik de andere irritante dingen te zeggen.. ik wil hier ook niet steeds zeiken maar ik moet het ergens kwijt .. ik ben het gewoon zo beu. Ik wil het niet meer!
veel beter ditquote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef GotC het volgende:
Nieuwe OP is in werking
Foto's eruit gehaald, was t zat.
Bij mij doetie het gewoon?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
veel beter dit![]()
alleen is er iets met die RR gifje helemaal onderaan in de OP
bij mij doet ie het ook nietquote:
vaag, bij mij laat ie bij zowel, firefox, explorer als chrome niet zienquote:
Ga t regelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bij mij doet ie het ook niet
ohh en chep wil ook in de op
Ik nietquote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
Leuk Got
Maar ik mis de foto's wel hoor![]()
tuintegel, niet goed...![]()
jup!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef GotC het volgende:
Heb m opnieuw erin gezet, via m'n eigen photobucket. Nu wel?
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik nietVond t onwijs vervelend. Op m'n mobiel was t haast niet te doen
.
Daarom heb ik alle foto's in de banners verwerkt
Verstandigquote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef tuintegel het volgende:
Gotc en Miss , ik ga morgenvroeg echt meteen bellen , heb ook een formulier voor een bloedonderzoek dus daarmee ook maar weer rondhobbelen. Nu maar slapen want ik ben echt moe ! trusten allemaal !
quote:regio15 Redactie Regio15.nl
Conradkade/Groot Hertoginnelaan: Betrof een zwever die in het water was gevallen.
quote:regio15 Redactie Regio15.nl
UIteraard zweven er op de Conradkade geen mensen het water in. Bedoeld werd uiteraard een man zonder vaste woon- of verblijfplaats.
Identiteitscrisisquote:
Ik kom uiteindelijk altijd weer bij dezelfde terug.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens last vanHeb 6 9 avatars vast staan in PI manager
tnx!quote:
Have fun!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef nectarientje het volgende:
Kun jij toch niets aan doen? Ben blij dat hij de vluchtstrook gehaald heeft![]()
Ik ga zo een paar dagen naar Rome!Tijd voor pizza, pasta, wijn, huilen van het lachen, veel wandelen en hier en daar wat oude dingen bekijken
*zin in*!
Beterschapquote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan mis ik iets dus , sollie!!
Gotc !! Dat is schrikken ! Gelukkig maar dat de klever wel zo wijs was de vluchtstrook in te vliegen!
Ik ga me morgen ziekmelden, opnieuw heftige buikpijnen en koorts (is 38.9 koorts of verhoging?) . Ontzettend veel pijn vlak na het eten en na twee happen al vol zitten en omhoog boeren (bah!!!)
, dat is niet helemaal ok toch? Morgen maar weer de dokter bellen... oh en na een halve straat gelopen te hebben gewoon echt een "op" gevoel .
Ik kopieer dit ook meteen even want morgen bij de huisarts beweer ik weer alleen buikpijn te hebben en vergeet ik de andere irritante dingen te zeggen.. ik wil hier ook niet steeds zeiken maar ik moet het ergens kwijt .. ik ben het gewoon zo beu. Ik wil het niet meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |