Veel plezierquote:Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef nectarientje het volgende:
Kun jij toch niets aan doen? Ben blij dat hij de vluchtstrook gehaald heeft![]()
Ik ga zo een paar dagen naar Rome!Tijd voor pizza, pasta, wijn, huilen van het lachen, veel wandelen en hier en daar wat oude dingen bekijken
*zin in*!
Ik ookquote:Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef nectarientje het volgende:
Kun jij toch niets aan doen? Ben blij dat hij de vluchtstrook gehaald heeft![]()
Ik ga zo een paar dagen naar Rome!Tijd voor pizza, pasta, wijn, huilen van het lachen, veel wandelen en hier en daar wat oude dingen bekijken
*zin in*!
Over 1 uur, 47 minuten en 29 secondenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:16 schreef Slayage het volgende:
weet iemand wanneer het eindelijk eens gaat stoppen met waaien?
echt?quote:
ik ookquote:
Wat voor werk doe je?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ookik heb de komende 2 weken avond dienst, als het blijft waaien ga ik het niet overleven
ik werk bij dsb, parkerenquote:
onder anderequote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In de zin van....bonnen uitschrijven?
mag ik ook in de OP?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:32 schreef GotC het volgende:
Ik ga de OP pimpenBen nu iig al lekker bezig met Photoshop
sank yoequote:
De Sint duurt me te langquote:Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef AirwiN het volgende:
Wordt de Sint het mannetje dat Jill haar LED-TV komt brengen?
Zit je in het verkeerde topic? of mis ik ietsquote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef b4kl4p het volgende:
Kap eens met die bagger, anders moet ik een ban voor je aanvragen en kun je helemaal niet meer posten.
Die zin had ie in heel veel topics gepost. Negeren dusquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Zit je in het verkeerde topic? of mis ik iets
Dan mis ik iets dus , sollie!!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die zin had ie in heel veel topics gepost. Negeren dus
Verhogingquote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan mis ik iets dus , sollie!!
Gotc !! Dat is schrikken ! Gelukkig maar dat de klever wel zo wijs was de vluchtstrook in te vliegen!
Ik ga me morgen ziekmelden, opnieuw heftige buikpijnen en koorts (is 38.9 koorts of verhoging?) . Ontzettend veel pijn vlak na het eten en na twee happen al vol zitten en omhoog boeren (bah!!!)
, dat is niet helemaal ok toch? Morgen maar weer de dokter bellen... oh en na een halve straat gelopen te hebben gewoon echt een "op" gevoel .
Ik kopieer dit ook meteen even want morgen bij de huisarts beweer ik weer alleen buikpijn te hebben en vergeet ik de andere irritante dingen te zeggen.. ik wil hier ook niet steeds zeiken maar ik moet het ergens kwijt .. ik ben het gewoon zo beu. Ik wil het niet meer!
veel beter ditquote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef GotC het volgende:
Nieuwe OP is in werking
Foto's eruit gehaald, was t zat.
Bij mij doetie het gewoon?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
veel beter dit![]()
alleen is er iets met die RR gifje helemaal onderaan in de OP
bij mij doet ie het ook nietquote:
vaag, bij mij laat ie bij zowel, firefox, explorer als chrome niet zienquote:
Ga t regelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bij mij doet ie het ook niet
ohh en chep wil ook in de op
Ik nietquote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
Leuk Got
Maar ik mis de foto's wel hoor![]()
tuintegel, niet goed...![]()
jup!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef GotC het volgende:
Heb m opnieuw erin gezet, via m'n eigen photobucket. Nu wel?
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik nietVond t onwijs vervelend. Op m'n mobiel was t haast niet te doen
.
Daarom heb ik alle foto's in de banners verwerkt
Verstandigquote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef tuintegel het volgende:
Gotc en Miss , ik ga morgenvroeg echt meteen bellen , heb ook een formulier voor een bloedonderzoek dus daarmee ook maar weer rondhobbelen. Nu maar slapen want ik ben echt moe ! trusten allemaal !
quote:regio15 Redactie Regio15.nl
Conradkade/Groot Hertoginnelaan: Betrof een zwever die in het water was gevallen.
quote:regio15 Redactie Regio15.nl
UIteraard zweven er op de Conradkade geen mensen het water in. Bedoeld werd uiteraard een man zonder vaste woon- of verblijfplaats.
Identiteitscrisisquote:
Ik kom uiteindelijk altijd weer bij dezelfde terug.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens last vanHeb 6 9 avatars vast staan in PI manager
tnx!quote:
Have fun!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef nectarientje het volgende:
*zin in*!
Beterschapquote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan mis ik iets dus , sollie!!
Gotc !! Dat is schrikken ! Gelukkig maar dat de klever wel zo wijs was de vluchtstrook in te vliegen!
Ik ga me morgen ziekmelden, opnieuw heftige buikpijnen en koorts (is 38.9 koorts of verhoging?) . Ontzettend veel pijn vlak na het eten en na twee happen al vol zitten en omhoog boeren (bah!!!)
, dat is niet helemaal ok toch? Morgen maar weer de dokter bellen... oh en na een halve straat gelopen te hebben gewoon echt een "op" gevoel .
Ik kopieer dit ook meteen even want morgen bij de huisarts beweer ik weer alleen buikpijn te hebben en vergeet ik de andere irritante dingen te zeggen.. ik wil hier ook niet steeds zeiken maar ik moet het ergens kwijt .. ik ben het gewoon zo beu. Ik wil het niet meer!
Huh, echt? 38.9 verhóging?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Verhoging
Maar meid..dat klinkt niet goed. Als t nou erger wordt, wel effe HAP bellen oid he? En sowieso wel morgen..
Oh wachtquote:Op maandag 7 februari 2011 10:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Huh, echt? 38.9 verhóging?
Ik heb altijd geleerd koorts vanaf 38.0. Behoorlijk verouderd dan zeker?
Heb je al gebeld, TT? Het klinkt heel beroerd. Ennuh...lekker klagen hier hoor! Daar zijn we voor![]()
Necta naar Rome, lekker zeg. Je bent al weg denk ik maar mocht je het nog ergens meekrijgen: veel plezier!![]()
De op is opgeknapt! Goed werk, GotC.
Zo, volgens mij heb ik nu alles gehad
Ik wil die andere die over de grond rolt van het lachen! Maar nergens 2de hands te vinden in nederlandquote:Op zondag 6 februari 2011 23:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb eindelijk mijn Tickle Me Elmo binnen![]()
![]()
Deze komt uit Engeland. Fisher Price verkoopt niks van Elmo in Nederland. De Tickle Me Elmo (mijne die ik nu heb is Elmo Live!) heb ik ook besteld maar die moet uit USA komen en kan nog 4 weken duren. Als je besteld wel goed opletten welk bouwjaar je hebt want er zijn verschillende soorten van de lachende Elmoquote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil die andere die over de grond rolt van het lachen! Maar nergens 2de hands te vinden in nederland
TT, Als ik iets voor je kan betekenen laat het dan even weten.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:43 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb gebeld en langsgeweest ! Morgen even bloedprikken en een tasje met drie buisjes meegekregen voor de ontlasting ( ze willen het van drie dagen hebben ) . Oh wat vies ... ik ga nu al over mijn nek.
Het vreemde is dat vannacht heb ik echt ruim drie uur opgezeten met buikpijn en aan de rechterkant was echt een verdikking van mijn dikke darm te zien, de arts denkt dat er een verstopping zit. Het voelt als een knijpende pijn dus dat zou dan wel kunnen kloppen?
Ach we zullen het zien , ik heb een heul grote hoekbank en daar lig ik nu met een heul grote deken ! Ik voel me al iets positiever als gister , toen had ik er even zo een genoeg van !
Lief dank jullie wel !
voor Gotc en de OP
Een filmpje van jou en Elmo livequote:Op maandag 7 februari 2011 11:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
TT, Als ik iets voor je kan betekenen laat het dan even weten.
Mijn temperatuur fluctueert nogal eens.... bij 39 spreek ik dan ook 'pas' van koortsquote:Op maandag 7 februari 2011 10:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh wachtik las 37,9.
37,5 - 38,5 is verhoging, daarboven koorts.
Dat laatste is normaalquote:Op maandag 7 februari 2011 11:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mijn temperatuur fluctueert nogal eens.... bij 39 spreek ik dan ook 'pas' van koorts.
Voor de rest heb ik het gewoon warm. Het scheelt dan ook nog welk oor ik meet. Hoe vaag .....
Dat is toch kut? Meet je in je ene oor iets.. is het andere oor een half graad koeler (of warmer...ligt eraan welk oor eerst )quote:
Yepquote:Op maandag 7 februari 2011 12:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is toch kut? Meet je in je ene oor iets.. is het andere oor een half graad koeler (of warmer...ligt eraan welk oor eerst )
Maar heb je ook de lachende elmo? Ik wil die zo graag hebben!! Kost dat dingquote:Op maandag 7 februari 2011 11:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Deze komt uit Engeland. Fisher Price verkoopt niks van Elmo in Nederland. De Tickle Me Elmo (mijne die ik nu heb is Elmo Live!) heb ik ook besteld maar die moet uit USA komen en kan nog 4 weken duren. Als je besteld wel goed opletten welk bouwjaar je hebt want er zijn verschillende soorten van de lachende Elmo
zoek en gij zult vinden ! ik vermoed USA of misschien Engeland zoals A_A zelf zeiquote:Op maandag 7 februari 2011 12:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar heb je ook de lachende elmo? Ik wil die zo graag hebben!! Kost dat ding
Moet nog max 4 weken wachten en dan heb ik hem binnen. Heb wel de 2010 versie bestelden was 110 dollar kwijt incl verzendkosten. Die ik nu heb kostte me omgerekend 75 euroquote:Op maandag 7 februari 2011 12:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar heb je ook de lachende elmo? Ik wil die zo graag hebben!! Kost dat ding
Ik meet eigenlijk altijd maar 1 keer, ook bij de kinderen, om te kijken of er sprake is van koorts. Hoe hoog/laag maakt dan verder niet uit. Een keer met doodzieke Oudste Dochter bij vervangende huisarts gezeten. Ze was nog een peutertje en had oorontsteking. Uiteraard zijn kinderen niet dol op thermometers (meet meestal rectaal), dus ik vond het echt niet nodig om haar nog extra te plagen. Zei die arts: "Tja, kinderen hebben nu eenmaal niet altijd wat te willen". Echt, wat een horkquote:Op maandag 7 februari 2011 11:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mijn temperatuur fluctueert nogal eens.... bij 39 spreek ik dan ook 'pas' van koorts.
Voor de rest heb ik het gewoon warm. Het scheelt dan ook nog welk oor ik meet. Hoe vaag .....
Ja hoor...schuif maar af op je dochter. Nee geef maar toe...jij hebt gewoon een giggling Elmoquote:Op maandag 7 februari 2011 13:22 schreef Lovechild het volgende:
Ik (nou ja, een van de meiden) heb trouwens een mini giggling Elmo! Was een accessoire bij een Barbie.
Oh dat zou me geen enkele moeite kosten hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja hoor...schuif maar af op je dochter. Nee geef maar toe...jij hebt gewoon een giggling Elmo
Dan zal ik het niet tegen haar zeggenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:14 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh dat zou me geen enkele moeite kosten hoor.
Maar ik denk dat zij niet moet horen dat ik ga beweren dat ie van mij is
Dealquote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan zal ik het niet tegen haar zeggen
Ik ookquote:Op maandag 7 februari 2011 16:19 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Deal![]()
Spannend, GotC. Ben benieuwd.
Leuke foto van dat Baggerschip, zie je niet veel mee zo vlak bij de kustquote:Op maandag 7 februari 2011 17:28 schreef Marvelous het volgende:
voor gotc, en andere liefhebbers:
https://picasaweb.google.(...)PjAE&feat=directlink
ik zie hem iedere keer vanuit mijn slaapkamerraam/voordeurquote:Op maandag 7 februari 2011 17:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Leuke foto van dat Baggerschip, zie je niet veel mee zo vlak bij de kust
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:51 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik zie hem iedere keer vanuit mijn slaapkamerraam/voordeur
-edit-
Baggerschip is trouwens een Zeesleephopper
Op de Utrecht ook?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ik ken hem, ben aan boord geweest en heb er paar maanden op gewerkt toen ie in de droogdok lag.
Het gaatquote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ookIs natuurlijk een soort recruiter/uzb, dus wie weet
Hoe gaat t bij jou?
Ik kan het altijd proberen voor je , ik moet wel zeggen dat ik meer poppetjes /gezichten /cartoon en mensen tekenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
TT, jij bent goed in tekenen he? Evt ook creatief met tekenen? Als ik bijv 3 plaatjes heb en daar 1 plaatje van wil maken? Of kent iemand hier iemand die gedetailleerd kan tekenen? Het gaat om een tatoeage waar ik al heel lang naar op zoek ben en heb nu een combinatie gevonden
Kheb je een pm gestuurdquote:Op maandag 7 februari 2011 22:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik kan het altijd proberen voor je , ik moet wel zeggen dat ik meer poppetjes /gezichten /cartoon en mensen teken. Stuur maar door wat je wil
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Don't shoot the messenger
[ afbeelding ]
welke bosneger heeft dat pamflet gemaakt??quote:de plannen van het kabinet zijn rampzalig voor DIE kwaliteit van het OV
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
welke bosneger heeft dat pamflet gemaakt??
Oh, heb je een handtekening voor me gevraagd? Waar is je sexy avatar heen trouwens?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:50 schreef MissMSX het volgende:
Nou, ik zat net weer in de bus bij een Niki Lauda
Oeh das minderquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:29 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
ok heb koppijn..
eerste dag na weekendje weg en zit al lekker vol met stress
ik heb verder een leuke baan
en chep z'n "gesteldheid" werkt ook niet meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oeh das minder, aan stress valt weinig te doen behalve ontspannen ... en volgens mij gaat dat even niet lukken nu voor je ? Rustig aan!
nope..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef tuintegel het volgende:
hoe gaat het met hem? Als ik je kan helpen (lamme helpt de blinde in dit gevalmaar de bedoeling is goed
) laat het maar weten
. maar volgens mij zijn we allemaal wel behulpzaam in dit topic
.
Helpen de medicijnen een beetje voor hem?
Nee, hij reed te hard, dus ik moest me met alle mogelijke lichaamsdelen vasthouden. Ook met mijn mond dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Oh, heb je een handtekening voor me gevraagd? Waar is je sexy avatar heen trouwens?
Die begrijp ik even niet... je hebt er nieuwe firmware opgezet (piece of cake ...) en nu zit de helpdesk bij jou? of bedoel je de telefoon van jullie afdeling? dat is ook een piece of cakequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Sterkte Bar (en Chep natuurlijk) ... eigenlijk iedereen sterkte die met pijntjes etc kampt
Ik heb hier vandaag op het werk mijn telefoon geroot en een nieuwe firmware op gezet. Klein 'probleem' was dat de helpdesk niet meer bereikbaar was,..... want die zaten fijn bij mij op kantoor hahhaha.
Gewoon zelf in de bus doen bij de betreffende persoon , doe ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:22 schreef WheeleE het volgende:
Heeft iemand enig idee of de TNT dit jaar wel gewone post op maandag 14 februari bezorgd? Moet de Valentijnspost al op vrijdag op de bus om zaterdag bezorgd te worden?
zo ver is de buurvrouw toch niet rijden ??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:22 schreef WheeleE het volgende:
Heeft iemand enig idee of de TNT dit jaar wel gewone post op maandag 14 februari bezorgd? Moet de Valentijnspost al op vrijdag op de bus om zaterdag bezorgd te worden?
Haquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo ver is de buurvrouw toch niet rijden ??
neuh..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:36 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ha
Ha
Ha
Ik heb absoluut geen aantrekkelijke buren. In de hele flat nog niets gezien.
Ik wil alleen weten wanneer ik in mn brievenbus moet kijken. Is dat een geloofwaardig excuus?
Volgens mij ben je in de war met mijn vorige overbuurjongen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh..
de achterbuurvrouw toch?? of was dat op je werk ??
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met mijn vorige overbuurjongen...
onthou es niet zo veel ja!
Is dat een verklaring voor het door de war halen? Of voor het onthouden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 is een vrouw he...
er gingen heeele theorien door m'n hoofd..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:43 schreef tuintegel het volgende:
Ik denk dat ze dat stukje voorkeur nu doorheeft.
Ik heb er nog niet bij stilgestaan !!! ik ga morgen een kaartje halen , wanneer is het de 14e , oh lekker duf , maandag!
Never mindquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er gingen heeele theorien door m'n hoofd..
maar ik geloof dat ik em nog niet helemaal snap...
Ja..nou weet ik dat het kaartje van jou komt......quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:43 schreef tuintegel het volgende:
Ik denk dat ze dat stukje voorkeur nu doorheeft.
Ik heb er nog niet bij stilgestaan !!! ik ga morgen een kaartje halen , wanneer is het de 14e , oh lekker duf , maandag!
Volgens mij...valt Wheelee niet op buurvrouwenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh..
de achterbuurvrouw toch?? of was dat op je werk ??
Het was er gelukkig wel zo af bij mij... maar brrrrr koud. Nu wel weer een heerlijk uitzicht over de stad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:52 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Moest vanmorgen gewoon krabben, dat is niet de bedoeling natuurlijk
ik ook!quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:52 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Moest vanmorgen gewoon krabben, dat is niet de bedoeling natuurlijk
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:57 schreef Atreidez het volgende:
Note to self: Nooit iets uitlenen aan Barretje
Ik moest vanmorgen ff aan mn kont krabben....quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:18 schreef Lovechild het volgende:
Ik hoefde helemaal niets te krabben toen ik op pad ging vandaag
Daar zat ook ijs?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen ff aan mn kont krabben....
Ik ben 1 groot ijsblokquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Daar zat ook ijs?
Je bent ook zo'n coole kikker!
Dank voor het delen van deze infoquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen ff aan mn kont krabben....
Net zo nuttig als de info dat iemand autoruiten moest krabbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dank voor het delen van deze info
als we hier alleen maar nuttige informatie moetten zetten komt het topic nooit volquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Net zo nuttig als de info dat iemand autoruiten moest krabben
Ik heb nooit beweerd dat de gegeven informatie niet nuttig zou zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als we hier alleen maar nuttige informatie moetten zetten komt het topic nooit vol
* Barretje80 zat net bruidstaarten te bekijken echtquote:
Hmmmmm bruidstaartenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 zat net bruidstaarten te bekijken echt![]()
quote:Een 42-jarige Hagenaar heeft een tramhalte in zijn woonplaats netjes gedemonteerd en had het plan de ijzeren buizen ervan te verkopen bij een ijzerhandelaar. Dat liet de politie woensdag weten.
Agenten hadden een melding van de diefstal gekregen en vonden 25 ijzeren buizen in een auto. In eerste instantie werd de 20-jarige eigenaar van de auto aangehouden, maar hij had niets met de diefstal te maken. De 42-jarige verdachte bleek een huisgenoot van hem. Hij zit nog vast.
Nope...de MCquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:05 schreef Atreidez het volgende:
Hebben ze daar dezelfde als hier (Sodexo) ? Zo'n wrap met carpaccio, gedroogde tomaten en een soort tapenade sausjeZie je helaas maar 1 keer in de 2 weken, dus t zal straks wel weer een pistoletje met een kroketje worden..
Ja kan ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:16 schreef tuintegel het volgende:
Bedoel je niet honing en mosterd saus?
Gezond? Bij de Mac?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja kan ook:):) maar ook veel gras
en hij was weer heerlijk. Ook redelijk gezond natuurlijk.
Zo maar even aan mijn bammetjes beginnen.
Sla..gras...het is beiden groenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:25 schreef tuintegel het volgende:
Sla , geen gras.
En gezond... ja de sla , meer niet
Minder slecht bedoel jequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Sla..gras...het is beiden groen![]()
Tuurlijk is dat gezond... malse kip, gras, beetje deeg... veel beter dan de Quarterpounder die ik eerst wou nemen haha
weet je , je hebt gelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Sla..gras...het is beiden groen![]()
Tuurlijk is dat gezond... malse kip, gras, beetje deeg... veel beter dan de Quarterpounder die ik eerst wou nemen haha
Nooit van het Mac dieet gehoordquote:
quote:De Amerikaan Doug Logeais heeft bewezen dat de combinatie van diëten en een dagelijks bezoek aan een McDonalds niet onmogelijk is. De man eet zelfs geen ander voedsel meer dat niet uit de hamburgerketen komt. Hij is zo in een maand tijd al zes kilogram afgevallen. Logeais haalt elke dag drie maaltijden af bij McDonalds. Voor zijn ontbijt is dat een portie eieren met saus, voor zijn middagmaal een stukje kip en voor de avond een salade. Die voeding combineert hij met de nodige lichaamsbeweging. "Ik combineer gewoon het beste van twee werelden: gewicht verliezen en toch nog kunnen eten in mijn geliefde McDonald's. Ik probeer nu altijd gezond te eten, maar soms kan ik de verleiding niet weerstaan en kies ik voor een stevige portie kippenvleugels of chocoladekoekjes." Het verhaal van Logeais staat loodrecht op dat van filmmaker Morgan Spurlock. Met zijn documentaire 'Super Size Me' bewees hij dat het dagelijks eten van de "vettige troep" leed tot overgewicht, stemmingswisselingen, leverschade en een dalend libido.
I knowquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nooit van het Mac dieet gehoord
[..]
Nee , de uitkomst is toch al bekend en een nee/ja verhaalquote:
Hahaha je hebt gelijk hoor, ik zou het ook niet doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Nee , de uitkomst is toch al bekend en een nee/ja verhaal.
Kan je mooi je gezonde maaltijd wegtennissenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hahaha je hebt gelijk hoor, ik zou het ook niet doen.
Tijd om te gaan tennissen!
werk je boven een sportcentrum ofzo??quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hahaha je hebt gelijk hoor, ik zou het ook niet doen.
Tijd om te gaan tennissen!
Een groepje collega's hebben een ruimte in het pand omgebouwd tot spelletjes hok en daar gaan ze dan naast hun lunchpauze dagelijks een uur tafeltennissen of voetballenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
werk je boven een sportcentrum ofzo??
altijd maar tafeltennissen, gewoon tenissen, tafelvoetballen.. etc
dat kan ik allemaal niet hier op werk hoor!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:44 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Een groepje collega's hebben een ruimte in het pand omgebouwd tot spelletjes hok en daar gaan ze dan naast hun lunchpauze dagelijks een uur tafeltennissen of voetballen
preciesquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
om vervolgens de rest van de middag als een dood musje achter (herstel voor) zijn monitor te zitten
quote:19:37:29 09-02-11 Melding : WILLEN ALLE HOOFDBRANDWACHTEN ZICH VERZAMELEN IN DE WC VOOR EEN GROTE HOOP
Regio : [HAA] Regio 15 - Haaglanden
Eenheden : [1500505] Lichtkrant Kazerne Den Haag - Loosduinen
quote:
Anders ik welquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wie er achter dat soort berichten zittenVolgens mij hebben ze dikke pret daar soms
QFTquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:39 schreef Flappekz het volgende:
Man bijt hond blijft een wereldprogramma
Too much information! En dan heb ik t niet over de koffiequote:Op donderdag 10 februari 2011 09:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hmm dit brengt me op een ideemaar eerst koffie !
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Too much information! En dan heb ik t niet over de koffie
Ik heb ongeveer dezelfde eisenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:12 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ben niet zoveel eisend...als het maar warm is, niet regent en er alleen een zwoel windje waait![]()
Oh ja en ik wil een nieuw lichaam. Eentje die niet om de zoveel weken 3 à 4 dagen in de kreukels ligt.
Duitsquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer dezelfde eisentranquilo is het toverwoord
Ik ben mijn Duits aan het oppoetsen... ook niet verkeerd!
Mijn Duits is echt dramatisch... en dan bedoel ik ook echt dramatisch. Heb het vroeger op school wel gehad maar dat is allemaal weg. Ik vond het ook nooit leuk... dat scheelt natuurlijk ook.quote:
Hier nog een met een volle schuur...alleen dat is echt afval..matrassen,..kastjes etc. Kan ik dus niet verkopen maar ben (wederom) te lui om het weg te brengen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef tuintegel het volgende:
Ja ik heb een nieuw idee. Ik ga puinruimen op mijn zolder en kijken wat ik verkopen kan! Ik ben al begonnen en heb zelfs een soort van disney prinsessen hemelbed ding gevonden (zet je over een 1persoonsbed en dan heb je een hemelbed van Disney
te erg ) .
Een vriendin vertelde mij vanmorgen dat ze binnenkort weer op een markt gaat staan met spullen , dus ik ga mee en wat ik niet verkoop gaat daarna bij grof vuil! Het wordt echt tijd dat mijn schuur en zolder een beetje leeg raken!
Eerlijk? Geen idee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef Hypabolik het volgende:
Ik wil graag een plaatje op een shirt laten drukken, en vroeg mij af waar ik dat het beste goedkoop maar ook goed kan laten doen?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hmm...ik ben verdoofd (tandarts) en heb honger...
Er zit er 1 in de Juriaan Kokstraat die ermee adverteerd, al denkt half Scheveningen dat t een dekmantel zaakje is voor iets anders... Bij zoeken op Google kom ik wel een pagina tegen, maar de hoofdpagina werkt niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef Hypabolik het volgende:
Ik wil graag een plaatje op een shirt laten drukken, en vroeg mij af waar ik dat het beste goedkoop maar ook goed kan laten doen?
Ja dat wou ik ook maar het kwam er niet van ..op wat boterhammen na. Straks maar aan de Brintaquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:09 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Ik prop mezelf altijd vol voordat ik naar de tandarts gaOok al heb ik nooit gaatjes oid. (wel totaal 12 melktanden laten trekken
)
En vanavond WIDM!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:46 schreef tuintegel het volgende:
Voor de liefhebbers : Gooische Vrouwen draait vanaf 10 maart in Pathe , nog een hele maand maar dan hebben jullie iets om naar uit te kijken
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:47 schreef GotC het volgende:
[..]
En vanavond WIDM!Ook iets om naar uit te kijken
Werkt wel daar. Moest voor de gein eens in een middag een shirt hebben en dat was zo gefixed. Niet eens zo duur ook. Heb een paar jaar geleden eens voor een ander geintje een aantal shirts moeten hebben met tekst en die waren toen wat duurder...ging ook via internet en was wel betere kwaliteit shirt (+ best uitgevoerde dronken-idee ever). Maar je kan daar ook kiezen uit verschillende kwaliteiten geloof ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Er zit er 1 in de Juriaan Kokstraat die ermee adverteerd, al denkt half Scheveningen dat t een dekmantel zaakje is voor iets anders... Bij zoeken op Google kom ik wel een pagina tegen, maar de hoofdpagina werkt niet meer
http://www.feriro.nl/cont(...)80615448ef9512a286e5
Ze hebben er iig wel humor
[ afbeelding ]
Morgen naar de reumatoloogquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:18 schreef nectarientje het volgende:
Hoe is het? Nog ziekenhuisuitslagen en werkperikelen?
Ah..ik ben jaloers!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef nectarientje het volgende:
18-20 graden met strakblauwe luchthet was echt super!
Combineer dat weer met een schitterende stad, zalige wijn en koks die weten hoe ze goddelijk eten moeten klaarmakenet voila..
Als het zou kunnen, had ik t zo gedaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef nectarientje het volgende:
Ik zou het maar zo opvatten Flap! Better safe...
Weet ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef Flappekz het volgende:
Als het zou kunnen, had ik t zo gedaan
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef nectarientje het volgende:
18-20 graden met strakblauwe luchthet was echt super!
Combineer dat weer met een schitterende stad, zalige wijn en koks die weten hoe ze goddelijk eten moeten klaarmakenet voila..
quote:21:25:58 10-02-11 Melding : POLITIE ZOEKT 2 VERMISTE MEISJES UIT DE LIER. ZOEK SINDS 18.20 UUR.
Regio : [HAA] Regio 15 - Haaglanden
Eenheden : [1530875] Persinformatie Politie Haaglanden
Brr , nu maar hopen dat het 2 weglopertjes zijn die straks terugkomen.quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Simon de Vogel (van de zaak op de Fred) is overleden
Verrassend... ik dacht echt dat het om jeugd uit Wassenaar zou gaan met Ralph Lauren overhemden aan en een ruitjesbroek. Blijk ik er helemaal naast te zitten.quote:Kinderlijke campagne tegen kettingrukkers
door Inge Lengton
DEN HAAG - De kettingrukkers, die al maandenlang Den Haag onveilig maken, blijken vooral allochtone basisschoolscholieren te zijn. Een campagne in kindertaal moet nu potentiële dadertjes gaan behoeden voor een misstap.
.
ketting rukkersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Verrassend... ik dacht echt dat het om jeugd uit Wassenaar zou gaan met Ralph Lauren overhemden aan en een ruitjesbroek. Blijk ik er helemaal naast te zitten.
Nee dat zijn onderstaande mannen....maar dan met een kettingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ketting rukkers
is dat hetzelfde als ketting rokers maar dan ...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ketting rukkers
is dat hetzelfde als ketting rokers maar dan ...
quote:De politie heeft dinsdag een 17-jarige Hagenaar opgepakt omdat hij met een masker op een gouden ketting van de hals van een 14-jarig meisje zou hebben gerukt. De aanhouding werd verricht door het zogenoemde Eksterteam, dat een reeks berovingen onderzoekt waarbij jonge daders kettingen van de nek van mensen trekken.
De aangehouden tiener sloeg zijn slag op 13 juni op de Wouwermanstraat. De politie vond in zijn woning het masker en de jas die hij tijdens de beroving droeg. Hij ontkent echter de dader te zijn. De recherche onderzoekt of hij ook verantwoordelijk is voor de andere 'kettingrukincidenten'.
De politie denkt dat er twee groepen kettingrukkers actief zijn in Den Haag. Ze gaan vaak achter iemand staan en geven deze persoon een duwtje, waarna ze de ketting losrukken. Een toename van dit soort berovingen komt volgens de politie waarschijnlijk door het snelle resultaat en de hoge goudprijs. De waarde van de buit varieert van tachtig euro tot enkele duizenden euro's.
De tiener wordt vrijdag aan de rechter-commissaris voorgeleid. Hij werd al eerder veroordeeld voor een straatroof en heeft een voorwaardelijke straf openstaan.
Okquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef Lovechild het volgende:
Vertellll GotC. We genieten graag met je mee
quote:Het is officieel, de Haagse KoninginneNach verdwijnt na 21 edities van de Haagse festivalkalender. Daar komt nu een nieuw festival voor in de plaats, dat in ieder geval in 2012 en misschien al in 2011, in uitgeklede vorm, zal worden georganiseerd. De organisatie van het nieuwe evenement komt in handen van Proooost. Op 14 februari worden de plannen voor 2011 gepresenteerd.
De beslissing van de Gemeente Den Haag over de organisatie van de Haagse KoninginneNach liet lang op zich wachten. Behalve grondlegger Doen Evenementen waren ook AT Productions en Prooost in de race voor de organisatie van het evenement en daarmee ook de subsidie. Dinsdag werd bekend dat Prooost, het bedrijf van Arthur Pronk en Rick van Oosterhout, beiden oud-werknemers van Doen Evenementen, de organisatie op zich mag nemen. Er zal echter geen nieuwe Haagse KoninginneNach komen, maar een nieuw evenement onder een andere naam.
Arthur Pronk van Prooost is blij dat de kogel nu door de kerk is. Er is nu eindelijk een vorm van duidelijkheid. De beslissingsweg heeft lang geduurd, maar de Gemeente Den Haag heeft uiteindelijk voor onze plannen gekozen. Het nieuwe evenement, waarvan de naam nog niet bekend is, zal in 2011 een eerste stap gaan zetten. We moeten nu gaan kijken wat we dit jaar nog kunnen realiseren. Daar hebben we nu twee weken de tijd voor, en daar gaan we dan ook met man en macht aan werken. Dit jaar moet een veelbelovende eerste stap worden richting 2012. Dan gaan we onze plannen in volle glorie realiseren.
Over de precieze plannen wil Pronk nog niet al te veel kwijt. Het is nu nog iets te vroeg om daar op in te zoomen. De Gemeente Den Haag was in ieder geval enthousiast over onze plannen. De manier waarop wij de stad zien en de creatieve invulling van het evenement hebben de handen op elkaar gekregen. Ook zal Prooost de samenwerking met andere partijen gaan opzoeken. Hoewel muziek een heel belangrijk onderdeel zal blijven, willen we ook met andere culturele instellingen gaan praten zodat ook andere culturele disciplines een plek krijgen binnen het evenement. Op 14 februari worden de plannen voor dit jaar bekend gemaakt. We hopen dat we voor dit jaar nog iets moois kunnen neerzetten. We zijn al lang aan het warmlopen en nu komen we eindelijk in beweging!
Herbert Boerendonk van Doen Evenementen reageert zelf erg teleurgesteld. Het is heel vervelend en we zijn het er natuurlijk ook niet mee eens. Na 21 jaar de Nach te hebben georganiseerd, worden we gewoon uitgeschakeld. Toch heeft Boerendonk ergens wel begrip voor de situatie. De laatste jaren was de communicatie tussen Doen Evenementen en de Gemeente Den Haag vrij slecht. Dat zal ook ten grondslag hebben gelegen aan deze beslissing. Dat de naam KoninginneNach verdwijnt, komt omdat Doen Evenementen het festival niet meer zal organiseren. Die naam is van ons, en we zouden het ook niet toestaan als deze nog gebruikt zou worden. Ze wilden gewoon van ons af, en dat kon niet onder dezelfde naam.
Ik hoorde dit een week of twee terug... aan de ene kant jammer ..aan de andere kant beter. Weg met het massale en proberen om nu echt een gezellige avond te maken. Ik vond er de laatste jaren geen fuck meer aan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
KoninginneNach stopt ermee
[..]
Hoe moet je een gezellige avond van koninginnenach maken als er niks meer wordt georganiseerd? Dan is het maar een saai iets , of gaan we proosten om 00.00 uur net als Oud en Nieuw en de hele avond Beatrix foto's bekijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik hoorde dit een week of twee terug... aan de ene kant jammer ..aan de andere kant beter. Weg met het massale en proberen om nu echt een gezellige avond te maken. Ik vond er de laatste jaren geen fuck meer aan.
dag nach, leuke tijden gehadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
KoninginneNach stopt ermee
[..]
Er wordt wel wat georganiseerd.... alleen op vaste plekken en kleiner. Dus minder aanloop van buitenafquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Hoe moet je een gezellige avond van koninginnenach maken als er niks meer wordt georganiseerd? Dan is het maar een saai iets , of gaan we proosten om 00.00 uur net als Oud en Nieuw en de hele avond Beatrix foto's bekijken?
Ik vond de bandjes in de stad er altijd wel bij horen en vorig jaar had ik echt een gezellige avond ondanks de regen.
Ik dacht dat jij sowieso nooit naar de Nach ging?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Er wordt wel wat georganiseerd.... alleen op vaste plekken en kleiner. Dus minder aanloop van buitenafWeg met het massale
Ik ging juist altijd...alleen de laatste jaren vind ik er echt niets aan. Nu het weer wat kleiner wordt is de kans een stuk groter dat ik wel weer gaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij sowieso nooit naar de Nach ging?
Wellicht wordt het dan zoiets als de eerste Beatstad, alleen voor de mensen uit Den Haag >?
Ik had dat idd ook totaal niet verwacht! Sta perplex...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Verrassend... ik dacht echt dat het om jeugd uit Wassenaar zou gaan met Ralph Lauren overhemden aan en een ruitjesbroek. Blijk ik er helemaal naast te zitten.
Echt he...niet te geloven...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik had dat idd ook totaal niet verwacht! Sta perplex...
Verrassingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:09 schreef tuintegel het volgende:
Aha RB , wist ik dus echt niet van je. Wheelee , eerst maar afwachten wat ze organiseren
.
mmm das ook weer zo..... en anders doe ik het gewoon op de ouderwetse manierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef tuintegel het volgende:
en als het nog in Den Haag gehouden wordt , anders zul je toch een bob moeten vinden
Echt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef AirwiN het volgende:
Denk je leuk een bakje koffie te doen met GotC, gaat ze er vandoor als ze weet dat je onderweg bent.
Moest van jou zeker?quote:
Volgende week oid weer een nieuwe kansquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef AirwiN het volgende:
Denk je leuk een bakje koffie te doen met GotC, gaat ze er vandoor als ze weet dat je onderweg bent.
Ik bedenk me net dat ik die vrijdag al een date hebquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Volgende week oid weer een nieuwe kans
Dan een ander keertjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik die vrijdag al een date heb
De week eropquote:
Mag wel hoor, dinsdagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De week erop
Of misschien kan ik volgende week nog een andere dag regelen (niet dinsdag)
mmm ok danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:55 schreef tuintegel het volgende:
En als het jouw fiets is die "geleend" is. Nee dit kan echt niet hoor RB
.
Ik ben niet zo van het online vloeken, maar dit verdient toch wel wel 'Jezus'quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd leuk als er debielen in Zoetermeer je ramen ingooien terwijl je 80km/u rijdt met een volle bak aan passagiersGewoon 3 ramen eruit gegooid
Het mag een godswonder zijn dat er niemand ernstig gewond is geraakt. Is nu al de 3e keer in een week tijd en iedere keer s'avonds zodat je niet ziet waar ze staan ofzo
Mag hopen dat zo iemand een keer voor mijn wielen terecht komt
Ik ben wel van het vloeken...dat ze de graftyfus krijgen ..pleuristuig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd leuk als er debielen in Zoetermeer je ramen ingooien terwijl je 80km/u rijdt met een volle bak aan passagiersGewoon 3 ramen eruit gegooid
Het mag een godswonder zijn dat er niemand ernstig gewond is geraakt. Is nu al de 3e keer in een week tijd en iedere keer s'avonds zodat je niet ziet waar ze staan ofzo
Mag hopen dat zo iemand een keer voor mijn wielen terecht komt
http://www.schoolvakantie(...)nties-frankrijk.htmlquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:20 schreef tuintegel het volgende:
Wie weet wanneer de Franse scholen zomervakantie hebben dit jaar of wie weet waar ik dat kan vinden. Wellicht scheelt dat in de drukte omdat ik aan het hoogseizoen gebonden ben om weg te gaan
.
Offline daarentegen...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:42 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben niet zo van het online vloeken, maar dit verdient toch wel wel 'Jezus'
Maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:23 schreef tuintegel het volgende:
Ik had google niet eens geprobeerd inderdaad. Scheelt misschien dat ik op mijn mobiel zit en straks het reisbureau in wil lopen , sorrie
:)
Vandaag nog niet, maar de dag is nog niet om.quote:
Sterktequote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag nog niet, maar de dag is nog niet om.
Nooit op jouquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag nog niet, maar de dag is nog niet om.
Dan gaat vandaag ook wel goedkomen.quote:
Ik ben leuk! Maar helaas IN Den Haag. En jij zou me vast niet willen doen...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:25 schreef Atreidez het volgende:
Weekend
Zo, lekker zonnebankie geweestEten van de toko, dus hoef ook niet meer te koken.. Alleen is t weer van dat grijze kutweer waar je niet echt vrolijk van wordt ...
Zijn er nog leuke dingen te doen rond Den Haag?
Zei hij met spijt in zijn stem.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben leuk! Maar helaas IN Den Haag. En jij zou me vast niet willen doen...
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zei hij met spijt in zijn stem.
Ik heb vandaag ook een sportkijkdag...Nu de Manchester derby, begin van de avond ADO, vervolgens WK Schaatsenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:00 schreef Atreidez het volgende:
Ik kijk idd liever GP2 op Eurosport danWat doet Den Haag dit weekend Flap?
ben in beiden geweestquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:28 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben ook nog nooit in Eurodisney geweest...
Wel in Disneyworld Orlando, telt dat ook?
Moet wel zeggen dat het voor mij op jonge leeftijd echt onwijze indruk op me heeft gemaakt. kan me nog best veel dingen herinneren van die eerste keer, terwijl van de tweede en derde keer echt bijna niets is blijven hangen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef tuintegel het volgende:
Leuk , ik denk ook dat mini nog wekenlang over Disney zal praten . Ik zie haar trouwens ook wekenlang met een cowboyhoed oplopen!
Oeh , ik ben zelf ook enthousiast! Moet nu alleen even de annulerings (binnen 2 weken na boeking als je dat zelf wil regelen) en de reisverzekering regelen. Had ik er eigenlijk meteen bij kunnen doen , maar ik geloof dat het goedkoper was via de verzekeringsmij. waar ook mijn andere verzekeringen lopen.
En nu al verslaafd aan borsten waarschijnlijk. Heb je meteen overeenkomst nummer twee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben net terug van kraamvisite... wat een leuk ventje zeg, en hij slaapt heel veel dus we hebben nu al iets gemeen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nu al verslaafd aan borsten waarschijnlijk. Heb je meteen overeenkomst nummer twee.
Ik ben omkoopbaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:27 schreef nectarientje het volgende:
Het is een fijn weekend
Heb alleen een beetje trek.. Missie schijnt iets in mijn huis verstopt te hebben maar ik heb geen idee waar
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:27 schreef nectarientje het volgende:
Het is een fijn weekend
Heb alleen een beetje trek.. Missie schijnt iets in mijn huis verstopt te hebben maar ik heb geen idee waar
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
... en we hebben hier ook nog iets lekkers voor je trouwens.
Ik ben altijd voor het ontwikkelen van nieuwe schimmelculturen dus ik zoek nog even verderquote:
Wij hebben 1,5 flessen rose hierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]Verwennerij
![]()
Wijntje is ook wel een fijn idee! Boek en chippies heb ik
Ik heb nog wit in de koelkast hoop ik.. Anders gaat het een lekker biertje wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef GotC het volgende:
Wij hebben 1,5 flessen rose hierEn nog een fles droge witte wijn
Dat is juist waarom ik mij zo zorgen maak over de verstopplek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben altijd voor het ontwikkelen van nieuwe schimmelculturen dus ik zoek nog even verder
Omdat dat opkweken me wel of niet gaat lukken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
Dat is juist waarom ik mij zo zorgen maak over de verstopplek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |