Doe dat dan ookquote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
We gaan hem idd ff afmaken, ik ben aan zet als het goed is
Kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
We gaan hem idd ff afmaken, ik ben aan zet als het goed is
quote:
Ik heb dit even op tot Viro kan connectenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
is een x wat anders he![]()
lekkere muzak
Net bij koelkast stond ie ook gemutequote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
is een x wat anders he![]()
lekkere muzak
Ik heb je nog omgeroepenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Net bij koelkast stond ie ook gemute
Het klinkt al goed.. iets wat viro ook zou draaienquote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb dit even op tot Viro kan connecten
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:07 schreef Roburtt het volgende:
Koelkast, wanneer gaan we weer veder met de rap?
Ik heb het ook van hemquote:Op zondag 6 februari 2011 19:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het klinkt al goed.. iets wat viro ook zou draaien
Aah vond dit al niet wat voor jou..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Aah vond dit al niet wat voor jou..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet liev
![]()
Haha neej niet liev!quote:
Heb pas 1 kop koffie op.. dan hoef je nog niet zo lievv te zijnquote:
Nee hoor... mag dit ook een keer.quote:
Ohquote:Op zondag 6 februari 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee hoor... mag dit ook een keer.
Viro gaat 2 uur van deze goddelijke muzak draaien.. Succes meisje
Ja?quote:
iedereen blijquote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef djkoelkast het volgende:
Voila, het is gelukt, Viro zit er in
Heb geen dmquote:
Ninja editquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
8108139dpths heeft de smaakt te pakken, Die vult het gat vanavond van 11 tot 12 op
Kun je allemaal in de verzoekmachine zetten ook hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
dezen muziek overdag op onz... dat ik dat nog mag meemaken..... eindelijk eens volledig in mijn straatje...
![]()
nog even en ik heb geen reden meer om snachts wakker te blijven
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef Viro het volgende:
zo mensen ik zit er op, nu maar lekker genieten
Kijk je uit dat het niet stuk gaat als je er op zitquote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef Viro het volgende:
zo mensen ik zit er op, nu maar lekker genieten
maar dan vragen anderen ook aan.. dus niet 2 uur lang chillen muzakquote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je allemaal in de verzoekmachine zetten ook hoor.
Morgen mis ik net aan de hele machine, 5 tot 2= 2 uur zit ik op de fiets.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je allemaal in de verzoekmachine zetten ook hoor.
Nopequote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Swomp het volgende:
Mijn vlc tript hem![]()
![]()
Geeft hij bij jullie ook duizenden nummers aan ?
Jaaaaaaaaaa .... wahahaha vlc is dezen muzak niet gewendquote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Swomp het volgende:
Mijn vlc tript hem![]()
![]()
Geeft hij bij jullie ook duizenden nummers aan ?
dan ga je naar youtube en maak je een playlist.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar dan vragen anderen ook aan.. dus niet 2 uur lang chillen muzak
ff refresh gedaan, nu is t wegquote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa .... wahahaha vlc is dezen muzak niet gewend
Veulsteveul gedoe... ben nogal lui aangelegdquote:Op zondag 6 februari 2011 19:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
dan ga je naar youtube en maak je een playlist.
Haha tja, dan maar geen 2 uur alleen maar chille muzakquote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Veulsteveul gedoe... ben nogal lui aangelegd
doe eens niet die sneue smiley naar mijquote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haha tja, dan maar geen 2 uur alleen maar chille muzak
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe eens niet die sneue smiley naar mij![]()
Ik hou ook gewoon van onz radio.. dus ga tog zeker niet naar mijn eigen muzak luisteren...
Ga jij ook nog een mooien gedicht in mijn fobo zetten?quote:
sorry het spijt mequote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe eens niet die sneue smiley naar mij![]()
Ik hou ook gewoon van onz radio.. dus ga tog zeker niet naar mijn eigen muzak luisteren...
Het is vandaag alleen maar engelstalige reggaequote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Zokunen het volgende:
Viro heb je ook iets van De Aggrolites? Of Luie Hond
oké meisquote:Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ga jij ook nog een mooien gedicht in mijn fobo zetten?
Heb er nu al 1 en wil er meer.. denk dat jij dat ook wel heel goed zou kunnen
schrijf maar een gedicht voor mequote:
Aggrolites kan dan welquote:Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is vandaag alleen maar engelstalige reggae
Hut hut hutquote:Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Huppelmutquote:Op zondag 6 februari 2011 19:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hut hut hut
Knetter heeft een heftige grote
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hut hut hut
Knetter heeft een heftige grote
okee is goedquote:Op zondag 6 februari 2011 19:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schrijf maar een gedicht voor meom het goed te maken
![]()
![]()
Heb maar snel wat verzonnen, kan niet echt dichtenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Misschien weet boer Gerr't hetquote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Iemand die ervaring heeft met broadcasting via Traktor? Ik kom er niet uitDM graag
Ke.. krijg je er ook 1 trug.. of een gedicht.. of onzintekstenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
okee is goed
Maar niet nu want ik ga weer freerunnen
in het donker
Bij mijn weten kan het niet, alleen icecast.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Iemand die ervaring heeft met broadcasting via Traktor? Ik kom er niet uitDM graag
Waar is die 10 kilo zout als je t nodig bentquote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien weet boer Gerr't het
je moet me er wel straks weer even aan herinderenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ke.. krijg je er ook 1 trug.. of een gedicht.. of onzinteksten
EUJ!quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb maar snel wat verzonnen, kan niet echt dichten
Neej niksquote:
niet zo scherp doenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan probeer je het te openen
brood smerenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
even brood smeren voor morgen, tot zo
In de shoutkastquote:Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef Symphonic het volgende:
waar is de shoutcast pagina eigenlijk gebleven?
Geef dan gewoon geen antwoord.quote:
1 keer is genoeg hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
even wat fobo's lastigvallen
wat een super muzak... viro.. je bent en blijft de baazzz van de relaxmuzak
Dat is niet de bedoeling, wel dat je er relaxed van wordquote:Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word gewoon slaperig van deze muziek![]()
Ik zet hem dus echt even uit![]()
Even Studio Sport kijken ook
je krijgt er ook maar 1quote:Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
1 keer is genoeg hoor
Niks bijzonders gebeurd bij mij
je hebt un gedicht gekregen.. je krijgt er maar 1.. dat gluren.. och kom stuk of 10 x kiekenquote:
Oh wat leukquote:Op zondag 6 februari 2011 19:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt un gedicht gekregen.. je krijgt er maar 1.. dat gluren.. och kom stuk of 10 x kieken
Je fobo.. krabbelquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh wat leuk
Waar krijg ik hem binnen?
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
even wat fobo's lastigvallen
wat een super muzak... viro.. je bent en blijft de baazzz van de relaxmuzak
Thnxquote:
daarom stond ik 2 x bij de gluurdersquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
Wauw, kekke muziek hier, ik hoorde van een vriend dat dit er was
En ook gewoon tot 9 uur zie ik in het roosterquote:
Hij mag van mij elke dag wel draaien..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
En ook gewoon tot 9 uur zie ik in het roosterfijnnn
Ah oke, ga ik icecast effe proberenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij mijn weten kan het niet, alleen icecast.
Ik vind dit ( als het nog zelfde als net is dan) Eerder muziek om hem op een anderen radio te zetten.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij mag van mij elke dag wel draaien..
Kijk dit soort muzak hoor je dus soms als je snachts wakker blijft... is echt een goeden reden om wakker te blijven
Ja elke dagquote:Op zondag 6 februari 2011 19:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij mag van mij elke dag wel draaien..
Kijk dit soort muzak hoor je dus soms als je snachts wakker blijft... is echt een goeden reden om wakker te blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zitten kutten met photoshop.
Wat vinden jullie ervan?stoerrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Nee dat kan niet, ik bedoel: traktor kan alleen via icecast uitzenden, wij gebruiken shoutcast.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ah oke, ga ik icecast effe proberenthanx!
Smaken verschillen hequote:Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik vind dit ( als het nog zelfde als net is dan) Eerder muziek om hem op een anderen radio te zetten.
Wat vinden jullie ervan?lol gaat ie leuk vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat vinden jullie ervan?Ik stem blancoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarvoor is het?
Wat vinden jullie ervan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baas boven baas
![]()
Wat vinden jullie ervan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Je herkent hem niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik stem blanco
Waarvoor is het?
Ik ook niet maar ziet er wel uit als een stoere boyquote:
Welke links of rechts?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ziet er wel uit als een stoere boy
Dragems en Baasquote:Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ziet er wel uit als een stoere boy
Dragems jonge!!quote:
Je hond heeft liever leverworst?quote:
Rat in me kitchen please!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:57 schreef djkoelkast het volgende:
Viro: deze en red red wine hoor je zo vaak, heb je ook Homely Girl? Die hoor je bijna niet.
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hond heeft liever leverworst?
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hond heeft liever leverworst?
Koelkastjes die denken dat hupsje dat soort shows kijktquote:Op zondag 6 februari 2011 19:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]dat mens met die hond in holland's got talent, die was dus ècht wel gewend om te likken!
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:58 schreef sharr het volgende:
[..]Ik begrijp het niet maar het klinkt vies
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkastjes die denken dat hupsje dat soort shows kijkt
quote:
die heb ik, die draai ik volgende week, wil beginnen met bekende nummers en dan steeds minder bekende nummers.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:57 schreef djkoelkast het volgende:
Viro: deze en red red wine hoor je zo vaak, heb je ook Homely Girl? Die hoor je bijna niet.
Ik zap erlangs en zag een aap met flaporen op een wielrenfietsquote:
Succesquote:Op zondag 6 februari 2011 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lieve lieve schatten van me..
Ik gaat, boel regelen met mams over het thuiswonen met een maand![]()
Misschien tot vanavond.. anders tot morgen.. of ooit.
Geniet nog even van viro zijn muzak... en fijne avond allemaal.![]()
![]()
Pm mij even je mailadres, ik heb dat document gevondenquote:
Succesquote:Op zondag 6 februari 2011 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lieve lieve schatten van me..
Ik gaat, boel regelen met mams over het thuiswonen met een maand![]()
Misschien tot vanavond.. anders tot morgen.. of ooit.
Geniet nog even van viro zijn muzak... en fijne avond allemaal.![]()
![]()
Klinkt lekker hoor!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:00 schreef Viro het volgende:
[..]
die heb ik, die draai ik volgende week, wil beginnen met bekende nummers en dan steeds minder bekende nummers.
Lekkah togquote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef Crimyclown het volgende:
Net 2 CD's van Bob Marley afgespeeld en tune in op ONZ radio gelijk weer Bob Marley.
Nee, ik heb nog geen microfoon helaasquote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo sterk![]()
Wat draai jij voor genre, symph? En ga je ook praten?
Ik heb Iron Maiden op staanquote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef Crimyclown het volgende:
Net 2 CD's van Bob Marley afgespeeld en tune in op ONZ radio gelijk weer Bob Marley.
dit moet ik niet missenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog geen microfoon helaas
Ik draai eigenlijk van alles jaren 70-80-90
Vorige keer had ik voornamelijk Rock, nu weer wat andere nummers
www.listentoyoutube.com doe ik het altijdquote:Op zondag 6 februari 2011 20:06 schreef Zokunen het volgende:
Hmm heb ik eindelijk een soepel werkende site om youtube naar mp3 te gooien doet ie het op 128 kbit :S
Je moet tenslotte ergens dood aan gaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb Iron Maiden op staan
Verklaar je naderquote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
Je moet tenslotte ergens dood aan gaan.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
Nou hij denkt dat je dood gaat aan Iron Maiden.quote:
viroquote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
En nu weer Ziggi. Wie is er aan het draaien?
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
Viro onze huisnegerquote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
En nu weer Ziggi. Wie is er aan het draaien?
Of dat dood gaan zo klinkt, ik kan me er ook best in vindenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nou hij denkt dat je dood gaat aan Iron Maiden.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Of dat dood gaan zo klinkt, ik kan me er ook best in vinden
ja inderdaad af en toquote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef Goudvis_ het volgende:
Hebben er trouwens meer mensen last van dat hij af en toe hapert?
quote:
Oh oke dan ligt het gelukkig niet aan mn verbindingquote:
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef Goudvis_ het volgende:
Hebben er trouwens meer mensen last van dat hij af en toe hapert?
Nee het is ook maar heel af en toequote:
wanneer krijg je je mic?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:17 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ben bezig met mijn volgende setMaar die vind pas plaats als ik een mic heb
Ja maar ik dacht dat hij hem al besteld hadquote:
Geduld a saafquote:Op zondag 6 februari 2011 20:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat hij hem al besteld had
quote:
Oooohquote:Op zondag 6 februari 2011 19:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, ik bedoel: traktor kan alleen via icecast uitzenden, wij gebruiken shoutcast.
een sperzieboonquote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het is groen en je kan het niet zien
SPERZIEBOONTOON OM DE HOEKquote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het is groen en je kan het niet zien
packers vs steel.. nog watquote:
maar jij bent toch ook groen? en ik kan jou nu niet zienquote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Het was een komkommer om de hoek![]()
http://94.23.19.48:8000/quote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef Symphonic het volgende:
wel kut dat ik de serverstatus nergens meer kan zien
Hmm, daar heb je wel een puntquote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
maar jij bent toch ook groen? en ik kan jou nu niet zien
http://94.23.19.48:8000/index.htmlquote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je wel een punt
Amsterdam centraal vrijdag om 1 uurquote:Op zondag 6 februari 2011 20:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daten?
Dan verhelpen we dat probleem
Andere poortquote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Betekent dat dat de URL is veranderd?
http://94.23.28.46:80/ deze heb ik nu ingesteld staan
Ervoor of erachter?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Amsterdam centraal vrijdag om 1 uur
Kies jij maarquote:
Dat doe je Piel niet aan...quote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Amsterdam centraal vrijdag om 1 uur
nee je hebt gelijkquote:
Bekijk mijn aanbod nog eensquote:Op zondag 6 februari 2011 20:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
nee je hebt gelijk
sorry sperzieboon
sorry man date geannuleerd, ik ben al bezetquote:Op zondag 6 februari 2011 20:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we bij de B&J afspreken, koop ik gelijk een bak ijs voor jeen voor mezelf natuurlijk
![]()
jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef Nitrouz het volgende:
Hebben mensen hier wat tegen Jumpstyle?
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
sorry man date geannuleerd, ik ben al bezet
Sorryquote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Was het toch bijna gelukt, moest Ragboer het nou verpesten?
Hij draait nu nietquote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Graag, draai het![]()
Ik heb de radio toch niet aan
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Graag, draai het![]()
Ik heb de radio toch niet aan
Ojaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:27 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Sorry
Misschien kan je het nog bij Klinkerbotsing proberen
Nou. en.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
OjaGoed plan! Maar die is hier nooit
[..]
Nou. en.
Oke sorryquote:
Je zit in de 1e toch? Dan stelt dat nog niet zoveel voor.. Gewoon stampen dan heb je zo een 10!quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oke sorryWe kunnen wel gewoon vrienden zijn
quote:
Hoi!quote:
Jajaquote:
Hallo Patje, het was een faalmarathon geworden hoorde ik?quote:
Ja iedereen ging pitten behalve eggs en eze. Toen ben ik ook maar gegaanquote:Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hallo Patje, het was een faalmarathon geworden hoorde ik?
over kleren en modequote:Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Je zit in de 1e toch? Dan stelt dat nog niet zoveel voor.. Gewoon stampen dan heb je zo een 10!
Waar gaat het over?
Volgens mij zijn die nog wel ergens te zien hoor, moet je even aan koelkast vragenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Elle a des cheveux blondes enz? Il porte des chaussures blanchesquote:Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
over kleren en modesimpel man.
Wat zeg je dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Zokunen het volgende:
"Je ne sais pas, et tu est le roi de cons" als andwoord geven op elke vraag, dan weet ik je cijfer wel
Ik weet het niet en jij bent de koning van de consquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed dat ik er achter kom dat er een ander server nummer isquote:Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die nog wel ergens te zien hoor, moet je even aan koelkast vragen
Hm ja die richting.. Je kan je leraar ook een emmerdeur noemenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef Zokunen het volgende:
"Ik weet het niet, maar u bent de koning der eikels"
http://www.onzinradio.nl/wiki daar staat alles welquote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar goed dat ik er achter kom dat er een ander server nummer is
Is het WW nog wel hetzelfde?
Denk het niet, dat heb ik niet. Even aan de dj die voor je zit vragen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.native-instruments.com/forum/showthread.php?t=27276quote:
PM hem maar even als je wiltquote:Op zondag 6 februari 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk het niet, dat heb ik niet. Even aan de dj die voor je zit vragen.
quote:
Meneer koelkast kan jij deze man verder helpen?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://www.native-instruments.com/forum/showthread.php?t=27276
Gaat niet gebeuren ook dus.
Ik gebruik traktor i.c.m. Edcast trouwens.
Was 't nou Michail of Mikhail?quote:
Daar staan de gegevens: http://www.onzinradio.nl/wiki/quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
probeer het zou ik zeggenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
I still dunno, laat mij de lapo maken, ik weet een leuke TT
Zware tijden.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef Nitrouz het volgende:
I will give it a try, maar al die hunters hier maken het moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |