joehoe !! en wat las ik net ff snel toen ik terug las .. is sandmonkey gayquote:
Of uit elkaar valt, interne ruzie zoals bij de staats-tv, of een een generaal gaat intern huishouden.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Denk jij dat de NDP op korte termijn opstapt?
Ja wel volgens dit artikel http://www.sdgln.com/news(...)volt-against-mubarekquote:Op zondag 6 februari 2011 21:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
joehoe !! en wat las ik net ff snel toen ik terug las .. is sandmonkey gay![]()
(lullig dat ze dat zomaar roepen )
sorry dames, hij is van ons!!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
joehoe !! en wat las ik net ff snel toen ik terug las .. is sandmonkey gay![]()
(lullig dat ze dat zomaar roepen )
Als het echt erg wordt (voedsel of benzine-rellen) dan kan dat net zo goed voor als tegen het regime werken.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef MangoTree het volgende:
Al met al, voor een hoop mensen hun leven staat op het spel en kunnen niet meer terug. Wat nog veel bloed gaat kosten. Ik hoop dat er nog meer mensen op te durven staan en zich aansluiten. Daar valt of staat het mee imo.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ja wel volgens dit artikel http://www.sdgln.com/news(...)volt-against-mubarek
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef MangoTree het volgende:
[..]
sorry dames, hij is van ons!!
(en ik haat slowchat)
quote:AJEnglish Thank you all for your support! RT @khanfarw: Our correspondent @aymanm has been released by Egyptian security services. #freeayman
3 minutes ago via Seesmic for iPhone
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Breaking Al Jazeera English: @AymanM has been released
55 seconds ago
Shit daar had ik niet eens aan gedacht.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of uit elkaar valt, interne ruzie zoals bij de staats-tv, of een een generaal gaat intern huishouden.
Het regime zit echt niet rustig in z'n leunstoel af te wachten. De spanning is daar net zo hoog als op straat. De arrogante niets-aan-de-hand-houding is pure propaganda.
quote:NYTimesCohen Roger Cohen
Mubarak in afterlife meets Nasser and Sadat. Nasser: What, did they poison you? Sadat: did they shoot you? Mubarak: No, they Facebooked me!
er zijn nog zoveel scenario's (maar ze raken wel op)quote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het echt erg wordt (voedsel of benzine-rellen) dan kan dat net zo goed voor als tegen het regime werken.
We zien al een tijd scheuren. Het leger wilde niet schieten, wisselende boodschappen van de staats-TV.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Shit daar had ik niet eens aan gedacht.
Interne ruzie om de macht is zeer goed denkbaar.
We zullen zien.
aymen was gearresteerd maar is weer los en sandmonkey is homoquote:Op zondag 6 februari 2011 21:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
Hele dag niet op FOK! geweest. Ik heb vast??? niks gemist? Kan iemand mij bijpraten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |