Die zag ik ook netquote:Op zondag 6 februari 2011 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.xelca.nl/images/dynamic/articles/Monopoly.pdf
Vrij parkeren is idd niks, maar er staat ook niet dat je bij Kans / AF iets uit een pot kan winnen ofzo
Dat dacht ik al, is het leuk?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had de spelregels er ook al bij.
Meneer I. zit op de PS3 te Monopoly spelen en hij vroeg zich af wat er met het geld gebeurde wat je voor belasting e.d. moet betalen
Ja, heel leuk!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die zag ik ook net
[..]
Dat dacht ik al, is het leuk?
Au! Koud water gedaan?quote:
die ging bij vrienden langs geloof ikquote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is pijnlijk tombo
Leeft oh-oh nog?
aaaah stinkt goedquote:
Ja, lang, maar het doet zeer evengoedquote:
heb je bepanthen in huis?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, lang, maar het doet zeer evengoedMaar nog geen blaren
quote:
zou ik niet doen, dat sluit juist van de lucht af, dat is niet verstandigquote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef tombolafan het volgende:
Geen bepanthen, ik heb wel sudocrem volgens mij, kijken of dat het ook doet
Ohquote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou ik niet doen, dat sluit juist van de lucht af, dat is niet verstandig
Nah, als het gewoon rood is, niet open is en geen blaren op zitten dan zou ik er gewoon vaseline oppleuren.quote:
Ik ben het met Qwea eens. (quote:Op zondag 6 februari 2011 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, als het gewoon rood is, niet open is en geen blaren op zitten dan zou ik er gewoon vaseline oppleuren.
Doe ik ook altijd als ik mijn koelzalf weer eens niet kan vinden
Nou het is volgens mij wel waar wat Ynske zegtquote:Op zondag 6 februari 2011 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, als het gewoon rood is, niet open is en geen blaren op zitten dan zou ik er gewoon vaseline oppleuren.
Doe ik ook altijd als ik mijn koelzalf weer eens niet kan vinden
ooooh, eerste graagds. Vaseline erop doen. En als je dat niet hebt uierzalf. En als je dat ook niet hebt dan ben je een pauper (quote:Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb eerstegraads, en op internet staat dan dat ik niets moet doen dan
Wij geven Ynske ook geen ongelijk. Vaseline sluit niet af, maar beschermt. Sudo creme sluit juist wel af.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou het is volgens mij wel waar wat Ynske zegt
Zullen we maar niet te vaak doen he?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef tombolafan het volgende:
Straks op SBS6 het kampioenschap Frikandellen etenDaar ben ik geweest
Ik heb dat maar ik doe er niks opquote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooooh, eerste graagds. Vaseline erop doen. En als je dat niet hebt uierzalf. En als je dat ook niet hebt dan ben je een pauper ()
maar bij van die dokterssites staat NIKS erop doenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij geven Ynske ook geen ongelijk. Vaseline sluit niet af, maar beschermt. Sudo creme sluit juist wel af.
Vaseline kan geen kwaad hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb dat maar ik doe er niks op
Flammazinezalf.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Mocht je alsnog blaren oid krijgen kun je bij de HA een receptje voor fla..... zalf krijgen dat kreeg ik toen een keer zo verbrand was door de zon dat ik blaren kreeg. Hielp ook goed toen ik mij aan de oven had verbrand
Het klinkt echtquote:Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Flammazinezalf.![]()
Moeder en dochter zijn nu samen neusjes aan het optrekken.Deed moeder als baby en de adoptieouders horen dat nu van haar: dochter doet het dus ook.
Dit bedoelde ik Cat, heb al eens op mijn kop gehad van HA voor calendula in dikke laag op brandwondje.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:44 schreef Ynske het volgende:
* Brandwonden
Het zou niet moeten worden gebruikt vers brandwonden van om het even welke soort, met inbegrip van zonnebrand. De vaseline sluit hitte op die binnen, brandwonden verergert. Nadat de hitte heeft verdreven, echter, kan het als vulling voor minder belangrijke brandwonden aan soothe recentere pijn dienen.
Ja hallo, dikke laag is ook niet handig. Ik bedoel een dun laagje, dat sluit echt niet af.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik Cat, heb al eens op mijn kop gehad van HA voor calendula in dikke laag op brandwondje.
Lauw water, ik wist dat ik iets verkeerd zeiquote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hallo, dikke laag is ook niet handig. Ik bedoel een dun laagje, dat sluit echt niet af.
En uiteraard moet je eerst lang koelen met lauw water.
Wb het onderschrift: volgens mij mag ik nog een paar maanden voor het contract met Ll afloopt.
Hij had vorige keer toch gezegd dat hij geen einddatum had gegeven aan de stortingen?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hallo, dikke laag is ook niet handig. Ik bedoel een dun laagje, dat sluit echt niet af.
En uiteraard moet je eerst lang koelen met lauw water.
Wb het onderschrift: volgens mij mag ik nog een paar maanden voor het contract met Ll afloopt.
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij had vorige keer toch gezegd dat hij geen einddatum had gegeven aan de stortingen?
Ja, ik probeer het te negerenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef Rewimo het volgende:
Sterkte met je hand, tombo. Brandwond = au
wat heb je opstaan?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik voel me raar (niet ziek, maar gewoon 'anders') en ben een bietje rillerig met spierpijn. Als dat maar geen griepje wordt.![]()
En awww die tienerouders die hun kindje hadden afgestaan.![]()
Ze hebben een plakboek van henzelf gemaakt voor hun dochtertje en een boek ingesproken zodat ze als het ware altijd een verhaaltje konden voorlezen. Ik vind die twee toch zo ontzettend goed bezig!
Ze studeren binnenkort allebei af, als ik kijk naar sommige andere tienerouders in dit programma komt dit stel een stuk beter terecht.
Teen Mom op MTV.quote:
Het klinkt echt heel leuk Catquote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik voel me raar (niet ziek, maar gewoon 'anders') en ben een bietje rillerig met spierpijn. Als dat maar geen griepje wordt.![]()
En awww die tienerouders die hun kindje hadden afgestaan.![]()
Ze hebben een plakboek van henzelf gemaakt voor hun dochtertje en een boek ingesproken zodat ze als het ware altijd een verhaaltje konden voorlezen. Ik vind die twee toch zo ontzettend goed bezig!
Ze studeren binnenkort allebei af, als ik kijk naar sommige andere tienerouders in dit programma komt dit stel een stuk beter terecht.
Ga ook kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:18 schreef Ynske het volgende:
aaaah
k ga eens op de bank hangen voor BZV
eens kijken of ik deze keer wel kan kijken zonder dat mn foon gaat
Vaseline sluit af en sudocreme (veredelde zinkzalf) droogt inquote:Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij geven Ynske ook geen ongelijk. Vaseline sluit niet af, maar beschermt. Sudo creme sluit juist wel af.
[..]
Zullen we maar niet te vaak doen he?
Dus wat mag nou?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vaseline sluit af en sudocreme (veredelde zinkzalf) droogt in
Dus, samenvattend: je vriend wilde op de bus wachten omdat die tassen zo zwaar waren en jij wilde per se lopen? En jij bent nu boos omdat hij geen tas overnam? Eerlijk gezegd vind ik het heel netjes van je vriend dat hij je niet alleen liet lopen, ook al wilde hij op de bus wachten. En dat de consequentie dan is dat jij moet sjouwen, da's toch echt jouw keuze geweest op dat moment, kun je hem niet in de schoenen schuiven.quote:
Volgens Yns niks, volgens mij vaseline in een dun laagje.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus wat mag nou?
Ik ga medium kijken
Ing is dokterhelpsterquote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens Yns niks, volgens mij vaseline in een dun laagje.
Maar papa Yns is brandweermeneer dus misschien moet je die maar geloven.![]()
Over de sudocreme zijn we het allebei eens. Niet doen.
Dat klopt, maar ik wilde zo snel thuis zijn omdat ik thuis nog een hoop moest doen en vroeg naar bed wilde omdat mijn wekker zo vroeg gaat.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus, samenvattend: je vriend wilde op de bus wachten omdat die tassen zo zwaar waren en jij wilde per se lopen? En jij bent nu boos omdat hij geen tas overnam? Eerlijk gezegd vind ik het heel netjes van je vriend dat hij je niet alleen liet lopen, ook al wilde hij op de bus wachten. En dat de consequentie dan is dat jij moet sjouwen, da's toch echt jouw keuze geweest op dat moment, kun je hem niet in de schoenen schuiven.
Wat ze met jullie fietsen gedaan hebben dat gewoon idioot en hartstikke rottig!
Nat washandje erop leggen als je toch gaat bankhangenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus wat mag nou?
Ik ga medium kijken
Maar krijg je van haar advies? Neuh.quote:
Maar daar kies je toch zelf voor? Hij had ook met de tassen met de bus kunnen gaan, ik vind dat niet respectloos eigenlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
En Ynske, die fietsen staan nog op het station, morgen ga ik naar de fietsenmaker daar.
quote:
Welquote:Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nat washandje erop leggen als je toch gaat bankhangen
Nah dat vind ik niet schattig, maar eigenlijk wel normaal. Ik had hetzelfde gedaan: samen uit samen thuis. Als hij er op stond dat we met de bus gingen dan ging ik ook mee. Hij weet sowieso dat ik niet in mijn eentje was gaan lopen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef tombolafan het volgende:
@ Oognip, ik zou ook op de bus gewacht hebben, dus ik vind het niet raar dat je vriend zoiets had van: Dan draag je ook zelf die tassen maar
Hij had je ook alleen kunnen laten lopen, ik vind het al schattig dat ie meeliep
Dan gooi ik er de bekende niets-zeggende opmerking in: jij hebt recht op jouw mening. En ik op de mijne.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik wilde zo snel thuis zijn omdat ik thuis nog een hoop moest doen en vroeg naar bed wilde omdat mijn wekker zo vroeg gaat.
Zoals jij het typt klinkt het alsof ik een probleem maak van niks, echter vond ik het respectloos dat hij mij zo laat sjouwen.
En Ynske, die fietsen staan nog op het station, morgen ga ik naar de fietsenmaker daar.
Als er geen andere oplossing was dan had ik je gelijk gegeven, maar aangezien je ook met de bus kon ben ik het niet met je eensquote:Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef Oognip het volgende:
Naja als de situatie omgekeerd was en ik zag dat ie krom liep van de zware tassen, had ik zeker op de helft 1 tas van hem overgenomen.
Ing is traag.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Wel
Ik laf ing
* washandje gaat pakken *
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef indaha het volgende:
Hallo![]()
Tombo beterschap,toen ik vroeger in de friture werkte deed ik het allleen nathouden tot de brand eruit was en verder niets.
Oognip ben je goed in vroeg opstaan of gaat dat zwaar worden
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nat washandje erop leggen als je toch gaat bankhangen
Uit je verhaal begreep ik dat hij erop stond met de bus te gaan. En jij wilde dat per se niet. Dan is hij toch echt degene die heeft toegegeven en dat siert hem als gentleman.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nah dat vind ik niet schattig, maar eigenlijk wel normaal. Ik had hetzelfde gedaan: samen uit samen thuis. Als hij er op stond dat we met de bus gingen dan ging ik ook mee. Hij weet sowieso dat ik niet in mijn eentje was gaan lopen.
Ik heb het koud gehouden idd, het doet nu alleen nog maar zeer als ik iets pakquote:
Het is een mannenhandquote:Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef Cat22 het volgende:
Brandplek op hand in Medium!![]()
Tombo, check of je al je ledematen nog hebt!
Pff ik heb weer veel te snel getypt zie ikquote:Op zondag 6 februari 2011 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan gooi ik er de bekende niets-zeggende opmerking in: jij hebt recht op jouw mening. En ik op de mijne.
Je vroeg wat wij ervan vonden, ik geef mijn mening en daar kun je het mee eens of oneens zijn. Maakt mij verder weinig uit.
So?quote:
Zo stond het er inderdaad niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Pff ik heb weer veel te snel getypt zie ikIk kom zo heel bot over maar zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde meer "hmmm zoals jij het nu typt lijkt het inderdaad alsof ik een probleem maak van niks dus daar heb je misschien gelijk in". Dat was totaal niet duidelijk. Sorry
Nah ik denk we hebben uiteindelijk samen besloten om te gaan lopen. Als hij naar de bus was gaan lopen was ik met hem mee gegaan uiteraard. Ik heb dan zoiets van als je zo'n gentleman bent, blijf dan niet zo koppig en help me met sjouwen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uit je verhaal begreep ik dat hij erop stond met de bus te gaan. En jij wilde dat per se niet. Dan is hij toch echt degene die heeft toegegeven en dat siert hem als gentleman.
Ing is net wakker en Ing heeft pepernotenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing is traag.En ik ging ervan uit dat je al gekoeld had.
Nat washandje kan nooit kwaad.
Gewoon samen onder de wol duiken om het goed te makenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Pff ik heb weer veel te snel getypt zie ikIk kom zo heel bot over maar zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde meer "hmmm zoals jij het nu typt lijkt het inderdaad alsof ik een probleem maak van niks dus daar heb je misschien gelijk in". Dat was totaal niet duidelijk. Sorry
Doe ikquote:Op zondag 6 februari 2011 20:39 schreef indaha het volgende:
En Oognip lekker op tijd naar bed en werk ze morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |