Er komt een dag dat geen enkel lid van goede oude bands meer leeft. Best een raar idee. Nu leven van veel bands nog aardig wat leden. Maar over twintig jaar... dan zijn de meesten "echt" geschiedenis.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:47 schreef penny-wise het volgende:
Sjees, alle legedarische artiesten gaan wel erg snel tegenwoordig...
Paar weken geleden Gerry Rafferty
Nu Gary Moore..
Who`s next
Die had ik al gepostquote:Op maandag 7 februari 2011 20:41 schreef DeMolay het volgende:
Kennen jullie het koreaanse/japanse comerciele vliegtuig neergeschoten door russen in de koude oorlog ?.
Murder in the sky (Death without a warning).
Jammer dat hij dan weer zo aan zijn einde moet komen...(denkt aan Bon Scott en John Bonham)quote:Op maandag 7 februari 2011 22:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Gary Moore overleed op 58-jarige leeftijd op 6 februari 2011 tijdens zijn vakantie in een hotel in Estepona, Spanje door verstikking in zijn eigen braaksel, na overmatig drankgebruik.
Pffff
Ik heb ook gehoord dat het toch een hartaanval was.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Gary Moore overleed op 58-jarige leeftijd op 6 februari 2011 tijdens zijn vakantie in een hotel in Estepona, Spanje door verstikking in zijn eigen braaksel, na overmatig drankgebruik.
Pffff
Jimi Hendrixquote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef Ornamu het volgende:
[..]
Die had ik al gepost
[..]
Jammer dat hij dan weer zo aan zijn einde moet komen...(denkt aan Bon Scott en John Bonham)
Inderdaad... Gary Moore overleed op 6 februari 2011, op 58-jarige leeftijd, tijdens zijn vakantie in een hotel in Estepona, Spanje. Eerst ging het gerucht dat hij was overleden door verstikking in zijn eigen braaksel, later werd bevestigd dat een hartaanval de doodsoorzaak was. Hij woonde in Brighton. Moore laat vier kinderen achter: Saoirse, Jack, Gus en Lily.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:22 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat het toch een hartaanval was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |