nee,alleen pure bs,haha,sukkelquote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef hakunamatafaka het volgende:
90% is waargebeurd. Misschien een paar dingetjes lichtelijk overdreven maar geloof me. Ik ga geen bullshit verhalen schrijven.
En anders?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef hakunamatafaka het volgende:
Rot zelf op uit mijn hosseltopics. viese nep pokemon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed verhaal verder, ik heb genoten
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Jij had iig wel een natte piemel die avond.Die vis op je avatar ben ik onderweg ook nog tegengekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed verhaal verder, ik heb genoten
Ah, vandaar! Ik dacht al een dergelijk verhaal van hem gehoord te hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Die vis op je avatar ben ik onderweg ook nog tegengekomen.
Wat weet jij daar nou van panharing.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Een lekker wijf dat Rosine heet.... sure
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |