Ben je autist, dan was ik hetquote:
Ja iid ik heb ook mijn cv niet meer online staan. Daar werd ik gek vanquote:Op zondag 6 februari 2011 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ook niet. Ik ben bezweken vanwege de SPAM mail.
Af en toe een babbeltje met oude collega's, dat is leuk. Maar nog leuker vind ik het om te kijken wie je profiel heeft zitten begluren.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je autist, dan was ik het![]()
Nah ik zit ook op linkedin maar ik doe er geen ruk mee
Handig voor networking. Als je werk zoekt bvquote:Op zondag 6 februari 2011 18:34 schreef hondjes het volgende:
Wat is nu weer Linkedin.
Ben de hele dag bezig geweest met Facebook en Twitter.
Alles liep fout, wachtwoorden veranderen, dan moest in weer inlogcodes veranderen
voor Live of de dingen gingen weer naar mijn email, waar ik niet in kan komen.
Wel, op dit moment is het gewoon een rommeltje , ik weet niet meer wat ik allemaal heb gedaan.
Paar weekies gratis spanje en ik breng je alle skills bijquote:Op zondag 6 februari 2011 18:34 schreef hondjes het volgende:
Wat is nu weer Linkedin.
Ben de hele dag bezig geweest met Facebook en Twitter.
Alles liep fout, wachtwoorden veranderen, dan moest in weer inlogcodes veranderen
voor Live of de dingen gingen weer naar mijn email, waar ik niet in kan komen.
Wel, op dit moment is het gewoon een rommeltje , ik weet niet meer wat ik allemaal heb gedaan.
Ha!!! dat zei ik hier ook alquote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef Copycat het volgende:
Heb je per ongeluk je hele mailbestand uitgenodigd?
Zat jij er ook bijquote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef Copycat het volgende:
No way, vanaf morgen ga je weer een bijdrage leveren aan 's lands economiequote:Op zondag 6 februari 2011 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Paar weekies gratis spanje en ik breng je alle skills bij
Nee. Maar ik weet dat die optie er is en zomaar op kan poppen.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Sta ik dus bij iedereen voor joker
Dat moet ik nog maar zien. Volgens de brief van UWV heb ik een ander werkcoach ????? Waar ik nooit meer wat van heb gehoord. Nu snap ik waarom. Dus ik ga eerst even tieren over de super slechte overdracht. En nadat die wolle sok nog zelf wat te melden heb ga ik de Albert Cuijp over voor verse vis ... SLAP !!!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
No way, vanaf morgen ga je weer een bijdrage leveren aan 's lands economie
Ben ik even blij dat ik er niks mee doequote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar ik weet dat die optie er is en zomaar op kan poppen.
Het is zinloos om tegen je coach te tieren, zij gaat er niet over, er wordt intern geschoven door haar baas, kan ze niets aan doenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar zien. Volgens de brief van UWV heb ik een ander werkcoach ????? Waar ik nooit meer wat van heb gehoord. Nu snap ik waarom. Dus ik ga eerst even tieren over de super slechte overdracht. En nadat die wolle sok nog zelf wat te melden heb ga ik de Albert Cuijp over voor verse vis ... SLAP !!!
Echt wel. Ik heb in december een desperate mail gestuurd. Ivm een opleiding die me beloofd was.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is zinloos om tegen je coach te tieren, zij gaat er niet over, er wordt intern geschoven door haar baas, kan ze niets aan doen
Misschien komt het morgen aan de orde. Ik denk dat die coaches volgestopt worden met klanten en het gewoon niet aankunnen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wel. Ik heb in december een desperate mail gestuurd. Ivm een opleiding die me beloofd was.
Nooit meer wat gehoord. Niks noppes .... Zwaar fout imo
Tis nu al bijna half februari
Dat lijkt me niet mijn probleem, zeker als ze zelf aan komen kakken met sugesties, die soms kant of wal raken. Maar nu moet ik blijkbaar weer mijn verhaal doen bij een andere "coach"quote:Op zondag 6 februari 2011 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien komt het morgen aan de orde. Ik denk dat die coaches volgestopt worden met klanten en het gewoon niet aankunnen.
Dan zou ik doorverwijzen naar je daar bekende gegevensquote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar nu moet ik blijkbaar weer mijn verhaal doen bij een andere "coach"
Die zijn hopelijk wel bekend. Ik heb voor de zekerheid een aantal mails uitgeprint die ik de vorige gestuurd heb (waar ik nooit antwoord op kreeg) . Bewijs enz.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan zou ik doorverwijzen naar je daar bekende gegevens
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gomi!![]()
Al een ketting om de nek? Of ring om de vinger?
Bevalt het hokken nog steeds?
lol ketting aan mijn enkel, kan net bij de laptopquote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gomi!![]()
Al een ketting om de nek? Of ring om de vinger?
Bevalt het hokken nog steeds?
Wat een vrijheid!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef gomi het volgende:
[..]
lol ketting aan mijn enkel, kan net bij de laptop
en aan ringen doe ik niet he
en nog steeds wel lekker hier hoor.
en jullie? huisje bevalt ook nog?
yeah echt hequote:Op zondag 6 februari 2011 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat een vrijheid!
Ja hoor!
Heb je toestemming om even te fokken?
Aha, rare werktijden! P.I.M.P.?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah echt he
mag wel dankbaar zijn
k dan
en ze is aan t werk. dus ze weet t niet
hehe nee koeriersbedrijf. werken daar 24/7 dus af en toe heeft e klotetijden om te werken. maar goed wat moet dat moet hequote:Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, rare werktijden! P.I.M.P.?
Aha, zij levert de pakjes en jij pakt de zaakjes in?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe nee koeriersbedrijf. werken daar 24/7 dus af en toe heeft e klotetijden om te werken. maar goed wat moet dat moet he
hehe yeahquote:Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, zij levert de pakjes en jij pakt de zaakjes in?
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, zij levert de pakjes en jij pakt de zaakjes in?
was toch al van de week?? of was dat gary raferty??quote:
Rafferty overleed vorige maand. De dood van Moore is net bekend.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
was toch al van de week?? of was dat gary raferty??
okequote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rafferty overleed vorige maand. De dood van Moore is net bekend.
zie het net, schrik me rot, goddamnquote:
je bent er maar druk mee, is je koffer al gepaktquote:Op zondag 6 februari 2011 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
En terug van de winterefteling, hoe tof is dat.
Nee dat staat voor morgenvroeg op de planning, hoef er tegen de avond pas te zijn en ben de hele dag vrij.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
je bent er maar druk mee, is je koffer al gepakt
lekker he, je bent gewoon een bofkont en is je zo gegundquote:Op zondag 6 februari 2011 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat staat voor morgenvroeg op de planning, hoef er tegen de avond pas te zijn en ben de hele dag vrij.
Heerlijk. Trouwens, denk je dat jullie ook foto's gaan/mogen maken?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat staat voor morgenvroeg op de planning, hoef er tegen de avond pas te zijn en ben de hele dag vrij.
Echt? Geweldig, we worden verwend. Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat verwacht ik wel, sterker nog, ik heb er gister speciaal een digitale camera voor gekocht.
Dat schijnt geweldig te zijn. Dementor is daar vorig jaar ook geweest als ik het me goed herinner. Die was ook laaiend enthousiast.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
En terug van de winterefteling, hoe tof is dat.
Ik hoorde gisteren iemand vertellen dat er een merk een actie heeft? ¤ 75,- terug voor je oude als je een nieuwe koopt. Ze wist alleen niet werk merk die actie hadquote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat verwacht ik wel, sterker nog, ik heb er gister speciaal een digitale camera voor gekocht.
De python en 'Joris en de draak' waren gewoon openquote:Op zondag 6 februari 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lang geleden wel eens bij de winterefteling geweest. Dat was mooi, want dan zijn alle attracties dicht die ik eng vind.
O, dat is nog wel te doen!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De python en 'Joris en de draak' waren gewoon open. En tof!
De mooiste attractie vind ik droomvlucht, moet helemaal geweldig zijn als je een klein kind bent. Deze attractie vind ik de leukstequote:Op zondag 6 februari 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lang geleden wel eens bij de winterefteling geweest. Dat was mooi, want dan zijn alle attracties dicht die ik eng vind.
Joris en de draak is veel leuker, de python gaat niet hard genoeg. Dan moet je 't van 'over de kop' hebben en dat valt dan uiteindelijk tegen. De droomvlucht is prachtig, wat een details in die werkenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
De mooiste attractie vind ik droomvlucht, moet helemaal geweldig zijn als je een klein kind bent. Deze attractie vind ik de leukste
[ afbeelding ]
De laatste keer dat ik er was (2005 dacht ik), was Joris en de draak er nog niet. Voor de echte snelle attracties moet je sowieso naar Walibi Flevo.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Joris en de draak is veel leuker, de python gaat niet hard genoeg. Dan moet je 't van 'over de kop' hebben en dat valt dan uiteindelijk tegen. De droomvlucht is prachtig, wat een details in die werken.
Ik ben meer van het Spookslot en zulks.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is ook een achtbaan volledig in 't donker (vogel rok).
Ja, maar die vind ik niet zo geweldig. Je krijgt er niet zoveel van mee (omdat het nogal donker isquote:Op zondag 6 februari 2011 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is ook een achtbaan volledig in 't donker (vogel rok).
Doen!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als het weer beter weer wordt wil ik wel handje in handje met Laysa over de paden slenteren en de handtas van Laysa vasthouden als ze in iets wil dat harder kan dan een golfkarretje!![]()
Ik dook weg toen er een kokosnoot naar m'n hoofd gegooid werdquote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die 3D film (mag je dat zo noemen) van WNF, Pandadroom met die banken waar lucht en nevel uitkomt vind ik ook wel erg grappig. De Efteling is een feestje voor jong en oud
Wat grappig!quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat grappig!
Mijn Tom zit graag in een leeg bad en zit dan een beetje naar de kraan te staren. Vorige week wilde hij ook weer in bad springen, maar had hij er geen erg in dat er water in zat![]()
Zo snel als een kat uit een bad vol water kan springen
Wil je samen met mij naar de winter-efteling en wie weet eindigt ons verhaal ook als een sprookje? Ja, Remlofquote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef remlof het volgende:
De Efteling. Dat is wel ongeveer het laatste waar ik mijn geld aan zou uitgeven
Ik keek de eerste keer (was er vaker) wat bevreesd naar het, aan het eind, omlaag vallende plafondquote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik dook weg toen er een kokosnoot naar m'n hoofd gegooid werd.
Een moeder keek me toch een partij benauwd in die bankjes, heerlijkquote:
Kijk uit malloot! Een kokosnoot!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik dook weg toen er een kokosnoot naar m'n hoofd gegooid werd.
Is leuk man, vooral als je een neefje of nichtje meeneemt. Die koppies zijn geweldig om te zienquote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef remlof het volgende:
De Efteling. Dat is wel ongeveer het laatste waar ik mijn geld aan zou uitgeven
Ovíde en zijn vriendjes! Zo vaak naar gekeken. Zaza de slang, die vond ik zo gemeen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kijk uit malloot! Een kokosnoot!
Dat keek ik ook altijd! En als er wat gebeurde dan knalde er ineens een TV uit het niets met het nieuws.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ovíde en zijn vriendjes! Zo vaak naar gekeken. Zaza de slang, die vond ik zo gemeen.
Brings back memories
Ga nog even door en ik open een topic in "Feedback"quote:Op zondag 6 februari 2011 22:33 schreef remlof het volgende:
Ja ok, om een kind plezier te doen zou ik nog wel gaan, maar ik persoonlijk vind het echt he-le-maal niks. Als kind al niet trouwens
En terecht!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga nog even door en ik open een topic in "Feedback"
Remlof is lievvvvvquote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En terecht!![]()
Waar houdt Remlof niet van?
Kinderen,
Niet - PVDA-ers,
bruine hemden,
Efteling
quote:
Haaai!!! Ken ik jou trouwens al? Nee toch?quote:
Weet ik niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Haaai!!! Ken ik jou trouwens al? Nee toch?
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk met defensie?
Na mijn studie wil ik bij Defensie, maar gezien de bezuinigingen wordt de kans erg klein...quote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet ik niet?
Ik heb jou hier weleens gezien hoor, en jij bent toch mod op DEF?
Hoe zit het met zijn Persoonlijke Standaard Uitrusting?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:48 schreef Lotusss het volgende:
En tegenwoordig heb ik een vriendje uit DEF.... dat telt ook wel mee
Oh ja. Erwin Rommel.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Na mijn studie wil ik bij Defensie, maar gezien de bezuinigingen wordt de kans erg klein...
Maar dan nog zou ik bijvoorbeeld wel bij justitie willen werken oid, iets waarmee ik nuttig kan zijn ipv alleen maar flink geld verdienen over de rug van anderen.
En tegenwoordig heb ik een vriendje uit DEF.... dat telt ook wel mee
Helemaal goedgekeurd.... perfect passend, comfortabel en toegericht tot het doel waarvoor het vervaardigd is!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe zit het met zijn Persoonlijke Standaard Uitrusting?
quote:
Je hebt het dan over het feit dat het destijds in Iran exact zo begonnen is als in Egypte en dat dit soort van revoluties meestal verkeerd uitpakken?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
zo, ff Brandpunt gekeken, was praatje met filosoof Iran/Nederlander heeft me toch aan het denken gezet.
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Helemaal goedgekeurd.... perfect passend, comfortabel en toegericht tot het doel waarvoor het vervaardigd is!
Ja Teun, want hoe dieper je erover nadenkt, straks weer onderling oorlog omdat de 1 moslim is en de ander cristen en dat vooral Amerika en Israel de schuld van alles krijgen, vind het erg intressant alles te volgen maar ook moeilijk en ja van buitenlandse politiek snap ik nog minder dan van onze politiek maar ik ben op de goeie wegquote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt het dan over het feit dat het destijds in Iran exact zo begonnen is als in Egypte en dat dit soort van revoluties meestal verkeerd uitpakken?
Nou ja, ik vind dat Europa en de VS zich nu al wel heel erg druk maken over wie daar de baas moet gaan spelen. Alsof zij er over gaan, zo zijn de gedragingen en de uitspraken.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja Teun, want hoe dieper je erover nadenkt, straks weer onderling oorlog omdat de 1 moslim is en de ander cristen en dat vooral Amerika en Israel de schuld van alles krijgen, vind het erg intressant alles te volgen maar ook moeilijk en ja van buitenlandse politiek snap ik nog minder dan van onze politiek maar ik ben op de goeie weg
het rommelt al lekker in het midden oosten en denk op termijn dat het allemaal fout gaat aflopen, er wordt straks haat gezaaid tegen het westen ( denk ik)quote:Op zondag 6 februari 2011 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat Europa en de VS zich nu al wel heel erg druk maken over wie daar de baas moet gaan spelen. Alsof zij er over gaan, zo zijn de gedragingen en de uitspraken.
En heel terecht, het Westen heeft daar in die contreien eeuwenlang niet veel goeds gedaanquote:Op zondag 6 februari 2011 22:59 schreef Toverheks het volgende:
er wordt straks haat gezaaid tegen het westen ( denk ik)
Nu je het zegt.... dat moet ik morgen ook even volgen... Geert enzoquote:Op zondag 6 februari 2011 22:57 schreef Toverheks het volgende:
dan morgen maar weer verder met Brammetje en Geert, het Proces gaat morgen verder
maar blijf ook wel Egypte op de voet volgen![]()
Ach gosquote:Op zondag 6 februari 2011 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat grappig!
Mijn Tom zit graag in een leeg bad en zit dan een beetje naar de kraan te staren. Vorige week wilde hij ook weer in bad springen, maar had hij er geen erg in dat er water in zat![]()
Zo snel als een kat uit een bad vol water kan springen
slaap lekker Disanaquote:Op zondag 6 februari 2011 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach gosWil hij soms water drinken, heb je dat wel eens geprobeerd?
Bedtijd voor mij, iedereen een goede nacht gewenst
Slaap lekker Disanaquote:Op zondag 6 februari 2011 23:06 schreef Disana het volgende:
Bedtijd voor mij, iedereen een goede nacht gewenst
de wereld is gewoon verrot qua wat mensen elkaar aandoen, of je nu hier woont of op een eiland, overal is wel watquote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En heel terecht, het Westen heeft daar in die contreien eeuwenlang niet veel goeds gedaan
Slaap ze!quote:
Oh en dat jullie maar mooi mogen dromen. Ik schrok van de week wakker omdat ik in mijn droom rookte en patat atquote:
Truste.quote:
Post maar eens foto's in F&F als je wilt.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef Lotusss het volgende:
Poezels zijn lief!![]()
Heb zelf ook 2 superlieve terroristjes
Oke... Truste!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Post maar eens foto's in F&F als je wilt.
Maar nu ben ik echt weg
Ik hoop 't wel jaquote:
En toen was het weer rustig?quote:
Ik ben ook naar bed... truste iedereen!quote:
Wij hobbelen voorlopig nog wel even achter de VS aan. Is op zich ook wel handig, want als je daar kijkt, dan zie je ons toekomstperspectief.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:10 schreef Coos het volgende:
Prachtige documentaire die laat zien dat het neo liberale systeem uiteindelijk faalt.
Dit zouden eens wat meer Remlofs pvda leden moeten zien.
Jian en Pietje zijn reeds reddeloos verloren!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wij hobbelen voorlopig nog wel even achter de VS aan. Is op zich ook wel handig, want als je daar kijkt, dan zie je ons toekomstperspectief.
Maar waarom Remlof? Ik denk dat de Pietjes en Jian's beter kunnen gaan kijken, die zijn hier volgens mij de echte neo-liberalen.
Tukkie gaat doen
Vroegâh veel lopen colporteren met de waarheid.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:57 schreef PC eend het volgende:
Heej Coos loop je nog steeds de waarheid te verspreiden
De waarheid lag bij ons ook in het middenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Vroegâh veel lopen colporteren met de waarheid.![]()
En alhoewel ik al jaren geen lid meer was tot en met het laatste nummer een abonnement gehad.
Leg dat maar eens uit aan de mensen die nog steeds denken dat de A ergens voor staat en die uit volle borst de Internationale zingen.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:24 schreef remlof het volgende:
Ik ben een geen socialist maar een liberaal sociaaldemocraat Coos
Diego Maradonna, echt waar, goh, leuk!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:10 schreef Coos het volgende:
Net gekeken naar:
UITZENDING 6 februari 2011
DOCUMENTAIRE: De Renaissance van Zuid- Amerika
Om 10u op één - herhaling rond 23u op Canvas
Zuid-Amerika, begin 21ste eeuw.
De natuurlijke bronnen van de Zuid-Amerikaanse landen worden al decennialang uitgebuit, maar daar lijkt nu verandering in te komen. Een nieuwe generatie leiders komt aan de macht.
Hugo Chávez in Venezuela, Evo Morales in Bolivia, Rafael Correa in Ecuador verder landen als Brazilië, Argentinië (leuk om te zien dat ook een Diego Maradonna achter de omwenteling staat)
Allemaal beloven ze een eind te maken aan het neoliberalisme dat hun continent domineert.
Het zijn de vele sociale bewegingen van mijnwerkers en boeren die voor deze verandering zorgden.
Ze willen hun eigen lot in handen nemen en vooral de baas worden over hun eigen natuurlijke rijkdommen.
Het neoliberale economische systeem wordt afgebouwd en ingeruild door een nieuw model waar sociale inclusie, solidariteit en respect voor de culturele identiteit aan belang wint.
Prachtige documentaire die laat zien dat het neo liberale systeem uiteindelijk faalt.
Dit zouden eens wat meer Remlofs pvda leden moeten zien.
Zit nu te kijken op journaal 24 maar denk dat we niks te zien krijgen iets met getuigen mogen ze dan niet uitzenden.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:40 schreef hondjes het volgende:
HEKS, weet jij hoe laat het show-proces Wilders begint.
De benadeelde partijen komen niet in beeld en getuige jansen is niet komen opdagenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:01 schreef Toverheks het volgende:
Wordt dus wel uitgezonden live Hondjes.
http://www.nederland24.nl/#N24
Proces Wilders
voor een kaartje aan Geert
Binnenhof 1a
Den haag![]()
Er komen vandaag geen getuigen opdraven, ze gaan alleen bepalen wie er opgeroepen mogen worden enzo.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zit nu te kijken op journaal 24 maar denk dat we niks te zien krijgen iets met getuigen mogen ze dan niet uitzenden.
zag wilders wel net naar binnen gaan dus denk 10 uur begint, kijk ff op journaal 24 Hondjes
oke ja was ook met wat anders bezig ondertussen, maar ging erover zei de rechter getuigen worden niet in beeld gebracht en Jansen zou wel in de zaal zitten, maar die zit er dus niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Er komen vandaag geen getuigen opdraven, ze gaan alleen bepalen wie er opgeroepen mogen worden enzo.
Goeiemorgen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef beequeen het volgende:
Feli a.s. omaHeksje. Leuk voor je.![]()
Marrije, veel plezier bij je ouders in Zweden.
En dat kan best interessant worden want Mosko wil Schalken als getuige hebben en ik ben benieuwd hoe het OM daarop gaat reageren. Het OM dat binnen een vloek en een zucht heeft besloten om Schalken niet te vervolgen ............quote:Op maandag 7 februari 2011 10:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Er komen vandaag geen getuigen opdraven, ze gaan alleen bepalen wie er opgeroepen mogen worden enzo.
Goeiemorgen.
schalken is toch die rechter van dat etentjequote:Op maandag 7 februari 2011 11:58 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat kan best interessant worden want Mosko wil Schalken als getuige hebben en ik ben benieuwd hoe het OM daarop gaat reageren. Het OM dat binnen een vloek en een zucht heeft besloten om Schalken niet te vervolgen ............
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schalken is toch die rechter van dat etentje
oke, ja ben aan het luisteren moet er even weer inkomen hoorquote:
Na vrijspraak wordt Wilders tijdens de persconferentie op de stoep van het gerechtsgebouw doodgeschotenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef Jian het volgende:
Mmmm, geen topic voor het proces in nws of pol ? Geen ultralinks geroeptoeter dit keer. Tsja, het was ook niet mooi de vorige keer
En daar is ie![]()
Proces Geert Wilders
Ik keur iedere vorm van dwang af. We worden geboren als vrije mensen en als het niet strikt noodzakelijk is, dan moeten mensen ook vooral vrij blijven in hun doen en laten.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:06 schreef Disana het volgende:
Nou ben ik overwegend links maar dit keur ik zwaar af:
Gedoemd tot zwarte school
Ja dat vind ik ook.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik keur iedere vorm van dwang af. We worden geboren als vrije mensen en als het niet strikt noodzakelijk is, dan moeten mensen ook vooral vrij blijven in hun doen en laten.
Ik vind je hele verhaal is niet relevant. Het is jouw kind, jij bepaald waar het naar school gaat, punt!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:19 schreef Toverheks het volgende:
ja, maar als alle blanken mensen besluiten hun kind in b.v. de concertbuurt op school te laten gaan, krijg je nooit gemengde klassen, wat ik wel moet zeggen want het gaat over Amsterdam-West dus waar ik woon, hier zijn verschillende scholen en ja ook ik tel automatisch wel eens de blonde koppie`s en ben verbaasd als er 5 in een klas zitten, maar voor een kind vind ik het wel belangrijk in je buurt op school te zitten, ze spelen en zoeken elkaar toch ook op na school tijd, en er zijn hier 5 scholen op loopafstand dus er is best te kiezen.
en uit me hoofd 4 hogere scholen
ik denk dat het meer een maatregel is geworden omdat er overwegend alleen allochtonen hier wonen en wat er bij komt, ze zijn in de kolenkitbuurt wel flink aan het bouwen, veel koophuizen en als je wilt huren 932 pm ( weet dat toevallig de oudste wilde er hurenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:22 schreef Disana het volgende:
De overheid mag niet over jouw hoofd heen beslissen naar welk kleurtje school je kind gaat. Zwarte scholen? Jammer dan, maar als het slechte scholen zijn mag je ouders niet dwingen hun kind erheen te sturen. De toekomst van het kind staat wat mij betreft voorop, niet wat de overheid graag als ideale maatschappij ziet.
ja Teun ik had geen auto, was toen al alleenstaand en moest werken, dus mijn kinderen zijn gewoon naar de school gegaan die het dichtst in de buurt was.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind je hele verhaal is niet relevant. Het is jouw kind, jij bepaald waar het naar school gaat, punt!
Dat uit een soort van ideologisch standpunt en visie de overheid anders wenst is hun probleem.
Maar Heks, het gaat toch niet om zwarte of witte scholen? Wat mij betreft gaat het om goede of slechte scholen. Als een betere school een eindje verderop is, moet je als ouder toch zeker de vrijheid hebben om je kind daar op te zetten.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk dat het meer een maatregel is geworden omdat er overwegend alleen allochtonen hier wonen en wat er bij komt, ze zijn in de kolenkitbuurt wel flink aan het bouwen, veel koophuizen en als je wilt huren 932 pm ( weet dat toevallig de oudste wilde er huren)
ja ben aan de ene kant blij dat ze bij mij niet meer naar school gaan, maar slechter zijn ze er niet op geworden hoor om in een overwegend gemengde klas te zitten.
Hans zat als enigste blanke in de eerste brugklas van de mavo en heeft de 2 jaar dat hij de mavo deed het gewoon leuk gehad met klasgenoten, daarna de koksschool want de mavo was te moeilijk voor hem maar dat lag niet aan het onderwijs maar omdt hij niet goed kon meekomen.
ja had ik al onder jou post gezet tegelijkertijd, ik vind dat ouders de vrijheid moeten hebben om te kiezen, maar denk ook dat het stadsdeel wil dat er meer gemengde scholen komen.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Heks, het gaat toch niet om zwarte of witte scholen? Wat mij betreft gaat het om goede of slechte scholen. Als een betere school een eindje verderop is, moet je als ouder toch zeker de vrijheid hebben om je kind daar op te zetten.
Ik krijg er ook van die Sovjet-ideeën bij als ik me voorstel dat de staat van alles voor me gaat beslissenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:31 schreef Toverheks het volgende:
maar ben het er wel mee eens, iedereen hoort gewoon te kiezen waar zijn kind naar school gaat.
Ja, wat had je dan gedachtquote:Op maandag 7 februari 2011 12:33 schreef Jian het volgende:
Ooooh het OM wijst het verzoek om Schalken en Jansen te horen als getuigen af ?!
ach het zal wel weer allemaal loslopen Disana, stadsdelen willen zoveel en rollen af en toe aardig over elkaar heen, zit veel vriendjespolitiek en hanengedrag tussen de stadsdelen, en nu hebben ze er weer een paar samengevoegd dat gaat nooit goed, we heten nu dacht ik Nieuw west, eerst woonde ik in slotermeer, nu weer in geuzenveld slotermeer nog even en ik wordt onder het kopje binnenstad gezetquote:Op maandag 7 februari 2011 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg er ook van die Sovjet-ideeën bij als ik me voorstel dat de staat van alles voor me gaat beslissen
Ik denk dat we hier inmiddels al veel verder zijn qua beperking van vrijheden, in ieder geval op het gebied van controle, dan de Sovjet Unie ooit geweest is.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg er ook van die Sovjet-ideeën bij als ik me voorstel dat de staat van alles voor me gaat beslissen
Dat je dat nog allemaal kunt bijhouden. Gelukkig is Groningen te klein voor zulke fratsen van mensen die graag de dienst uitmaken op kleine deelgebiedjes.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach het zal wel weer allemaal loslopen Disana, stadsdelen willen zoveel en rollen af en toe aardig over elkaar heen, zit veel vriendjespolitiek en hanengedrag tussen de stadsdelen, en nu hebben ze er weer een paar samengevoegd dat gaat nooit goed, we heten nu dacht ik Nieuw west, eerst woonde ik in slotermeer, nu weer in geuzenveld slotermeer nog even en ik wordt onder het kopje binnenstad gezet
Nee, het OM wijst wederom het verhoor van alle deskundigen af, dat was vorige keer ook al en dat vind ik op zich niet zo erg. Maar Mosko heeft vanmorgen al aangehaald dat hij het nog nooit had meegemaakt dat het OM zo snel had geoordeeld om iemand niet te vervolgen (Schalken dus)quote:Op maandag 7 februari 2011 12:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, wat had je dan gedacht![]()
Ik denk dat beiden hun zin niet krijgen. Een paar getuigen achter gesloten deuren, daar gok ik op.
ja echt he,die vertrekt en die heeft zoveel geld over de balk gegooid, dat vrouwtje uit oost weet niet hoe ze heet, vind haar een zeer bijdehand rotkind als ze wel eens op AT5 is, ze zit in stadsdeel oost, moest weg en nu zit die griet er weer.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat je dat nog allemaal kunt bijhouden. Gelukkig is Groningen te klein voor zulke fratsen van mensen die graag de dienst uitmaken op kleine deelgebiedjes.
Ja daar zit wat in Teun, maar een overheid die je schoolkeuze bepaalt, dat is niet niets en ik vraag me af of ze dat zelf wel beseffen.
Ja, dat weet ik wel, maar het OM gaat daar niet over. Daarom zei ik: "Ik denk dat beide partijen hun zin niet krijgen en dat het een tussenvorm wordt". Een paar getuigen, achter gesloten deuren.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, het OM wijst wederom het verhoor van alle deskundigen af, dat was vorige keer ook al en dat vind ik op zich niet zo erg. Maar Mosko heeft vanmorgen al aangehaald dat hij het nog nooit had meegemaakt dat het OM zo snel had geoordeeld om iemand niet te vervolgen (Schalken dus)
Vervolgens heeft Mosko het verzoek ingediend om Schalken en Jansen hier als getuige te horen en dat wijst het OM dus nu af ........
Ja, die persoonlijke hobby's, ook zo leuk. Wat dat betreft vind ik Amsterdam een zootje, niemand zegt iets omdat iedereen gelijke kansen moet krijgen. Ondertussen zitten er talloze mensen die alleen maar op macht of prestige uit zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja echt he,die vertrekt en die heeft zoveel geld over de balk gegooid, dat vrouwtje uit oost weet niet hoe ze heet, vind haar een zeer bijdehand rotkind als ze wel eens op AT5 is, ze zit in stadsdeel oost, moest weg en nu zit die griet er weer.
juistquote:Op maandag 7 februari 2011 12:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die persoonlijke hobby's, ook zo leuk. Wat dat betreft vind ik Amsterdam een zootje, niemand zegt iets omdat iedereen gelijke kansen moet krijgen. Ondertussen zitten er talloze mensen die alleen maar op macht of prestige uit zijn.
Niet mee eens. Schalken maakte deel uit van de Raadskamer die de vervolging van Wilders heeft opgedragen, tegen advies van het OM in. Schalken heeft volgens zeggen geprobeerd een getuigen in het proces van Wilders te beinvloeden. Laat die hufter maar opdraven, waarom niet. Dit dus los van het feit dat het OM even snel heeft besloten om Schalken niet te vervolgen.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, maar het OM gaat daar niet over. Daarom zei ik: "Ik denk dat beide partijen hun zin niet krijgen en dat het een tussenvorm wordt". Een paar getuigen, achter gesloten deuren.
En de opmerkingen van Bram over Schalken -vervolgen of niet- zijn in deze zaak minder relevant, want dat is en wordt een andere zaak. Het gaat erom of Wilders uitlatingen heeft gedaan die strafbaar zijn of niet.
Die heb ik meer gehoord, maar heeft Wilders om dit proces verzocht ofzo? Is het zijn initiatief?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Brammetje en Wilders willen gewoon een publieke mediashow in die rechtbank zodat Wilders er als enorme winnaar, via een rode loper en met aan weerszijden juichende en klappende mensen, de rechtbank kan verlaten.
Dat verdient die pipo in mijn ogen niet.
Ja, in dat licht kun je Schalken als getuige oproepen, dat ontken en bestrijd ik niet, integendeel!. Maar de opmerking van Bram dat nog nooit zo snel beslist is of iemand wel of niet vervolgd moet worden (Schalken) is compleet irrelevant.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet mee eens. Schalken maakte deel uit van de Raadskamer die de vervolging van Wilders heeft opgedragen, tegen advies van het OM in. Schalken heeft volgens zeggen geprobeerd een getuigen in het proces van Wilders te beinvloeden. Laat die hufter maar opdraven, waarom niet. Dit dus los van het feit dat het OM even snel heeft besloten om Schalken niet te vervolgen.
Tuurlijk is die laatste opmerking irrelevant, dat is gewoon stemming maken, maar ja hoort er nu eenmaal bijquote:Op maandag 7 februari 2011 12:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, in dat licht kun je Schalken als getuige oproepen, dat ontken en bestrijd ik niet, integendeel!. Maar de opmerking van Bram dat nog nooit zo snel beslist is of iemand wel of niet vervolgd moet worden (Schalken) is compleet irrelevant.
Er staan dagelijks mensen voor rechtbanken die onschuldig worden bevonden. Dat is mooi, maar ze hoeven dan niet perse en in dit geval, waar men naast persoonlijk ook politiek gewin probeert te behalen door er een show van te maken, juichend door een menigte ontvangen te worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Die heb ik meer gehoord, maar heeft Wilders om dit proces verzocht ofzo? Is het zijn initiatief?
En dat onderken ik ook wel. Ik heb ook niet zo'n hoge pet op van het OM en Justitie met hun vriendjespolitiek (regelmatig elders te lezen)quote:Op maandag 7 februari 2011 13:00 schreef Jian het volgende:
Moet je horen wat een verhaal van dat OM, alleen op dit puntje van de getuigenis van Schalken. Nee, dit is niet terdege, terdege, terdege voorbereid.Logisch hoor, maar het geeft voor mij wel aan dat vooral moet worden voorkomen dat Schalken niet onder ede voor de rechter komt te staan.
Nee, Teun dit is de omgekeerde wereld. En wanneer Wilders zou zeggen, ik maak van de nood een deugd en ik gebruik deze situatie om........................... zelfs dan heeft ie daarin gelijk wat mij betreft. Hij wordt gedaagd, het initiatief ligt geheel bij de andere kant.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er staan dagelijks mensen voor rechtbanken die onschuldig worden bevonden. Dat is mooi, maar ze hoeven dan niet perse en in dit geval, waar men naast persoonlijk ook politiek gewin probeert te behalen door er een show van te maken, juichend door een menigte ontvangen te worden.
En eigenlijk vraagt hij door al die uitspraken die hij doet indirect wel degelijk om dit geneuzel
Ja, maar ik zeg ook niet dat hij het niet mag proberen! Ik zeg dat wanneer hij niet krijgt wat hij wil, ik dat terecht vindt. Recht is recht, niets meer en niets minder. Ook al wordt je onterecht voor de rechtbank gesleept, dan betekend dan nog niet dat je dan Recht met een plusje moet krijgen.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, Teun dit is de omgekeerde wereld. En wanneer Wilders zou zeggen, ik maak van de nood een deugd en ik gebruik deze situatie om........................... zelfs dan heeft ie daarin gelijk wat mij betreft. Hij wordt gedaagd, het initiatief ligt geheel bij de andere kant.
Dat was toch niet echt een openbaring? Was je in het Tate?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:19 schreef Gert het volgende:
Fann!![]()
Die popart pipo van jou hangt gewoon in een museum! Met een koordje ervoor!
[ afbeelding ]
Ik denk 'is die man wel getrouwd' en toen vond ik ditquote:Op maandag 7 februari 2011 13:28 schreef hondjes het volgende:
Je zal met Mosco getrouwd zijn.
Krijg je een keer ruzie, blijft die man doorgaan, heb je het geprobeerd en zo ja dan en zo niet , maar als je het zou , zou het kunnen, maar heb je het niet geprobeerd, zou dat dan leiden tot, ..etc
Halverwege de ruzie denk je,,Hou op en zeg je,,je hebt gelijk, want je speelt weer rechtbankje.
Hij zijn overwinning, denkt ie, maar jij denkt lul, ik doe toch lekker wat ik zelf wil..
Dat denk je volgens mij niet alleen als met Bram getrouwd bentquote:Op maandag 7 februari 2011 13:28 schreef hondjes het volgende:
Je zal met Mosco getrouwd zijn.
Krijg je een keer ruzie, blijft die man doorgaan, heb je het geprobeerd en zo ja dan en zo niet , maar als je het zou , zou het kunnen, maar heb je het niet geprobeerd, zou dat dan leiden tot, ..etc
Halverwege de ruzie denk je,,Hou op en zeg je,,je hebt gelijk, want je speelt weer rechtbankje.
Hij zijn overwinning, denkt ie, maar jij denkt lul, ik doe toch lekker wat ik zelf wil..
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet alleen als met Bram getrouwd bent
Wat?!? Hij heeft alweer een ander? Mja, dat ego moet gevoed worden natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:36 schreef hondjes het volgende:
Hij heeft nu toch dat mooie meisje van de NOS.
Eva
ja toen ie ermee begon te rommelen lag je in het ziekenhuis, en ik beken hier eerlijk, zou best een etmaal met bram willen doorbrengenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat?!? Hij heeft alweer een ander? Mja, dat ego moet gevoed worden natuurlijk.
Ik kan het ook niet helpen, maar ik heb ook een zwak voor Bramquote:Op maandag 7 februari 2011 13:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja toen ie ermee begon te rommelen lag je in het ziekenhuis, en ik beken hier eerlijk, zou best een etmaal met bram willen doorbrengen
Echt? Ik vind het zo'n ijdeltuit.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja toen ie ermee begon te rommelen lag je in het ziekenhuis, en ik beken hier eerlijk, zou best een etmaal met bram willen doorbrengencharmante man
ach, doen we hem gewoon samenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen, maar ik heb ook een zwak voor Bram
dat is het hem juist disana, een verzorgde man, goeie babbel, mooie pakken, dure auto`s, acxh zou best een kroketje met hem willen eten bij Feboquote:
Ja oké, hij is ongetwijfeld een zeer succesvol man. Maar wat blijft er dan nog over voor de vrouw behalve weelde. Ik wed dat hij meer voor de spiegel staat dan zijn vrouw omhelst.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is het hem juist disana, een verzorgde man, goeie babbel, mooie pakken, dure auto`s, acxh zou best een kroketje met hem willen eten bij Febo
Misschien had je hem al op Facebook gezien, ik wilde hem gisteravond hier postten maar toen lukte het niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat een leuke foto, die verwachtingsvolle blik. Weet je het echt zeker? Heb je het geprobeerd?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien had je hem al op Facebook gezien, ik wilde hem gisteravond hier postten maar toen lukte het niet.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat Tom in bad gaat zitten omdat hij dorst heeft, er staan de hele dag door 2 bakjes vers water voor ze klaar.
ohhh schattigquote:Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien had je hem al op Facebook gezien, ik wilde hem gisteravond hier postten maar toen lukte het niet.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat Tom in bad gaat zitten omdat hij dorst heeft, er staan de hele dag door 2 bakjes vers water voor ze klaar.
Onze katten drinken nooit water uit bakjes, alleen uit aardappalemmertjes, vazen, plassen water buiten, uit de rivier, bekkie onder een druppende kraan etc. etc.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook, naast mannen met zo'n groot ego als hij heeft is geen plek voor een vrouw.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja oké, hij is ongetwijfeld een zeer succesvol man. Maar wat blijft er dan nog over voor de vrouw behalve weelde. Ik wed dat hij meer voor de spiegel staat dan zijn vrouw omhelst.
Ik heb weleens geprobeerd de kraan zachtjes te laten druppen, zodat ze lekker kunnen drinken, maar dat vonden ze eng. Maar als de kraan uit staat vinden ze het wel lekker om het natte zeefje van de kraan af te likkenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat een leuke foto, die verwachtingsvolle blik. Weet je het echt zeker? Heb je het geprobeerd?
Dat bedoel ik dus. Maar vooral is hij te ijdel.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, naast mannen met zo'n groot ego als hij heeft is geen plek voor een vrouw.
Misschien dat Tom daarop zit te wachten dan? Want hij zit er echt wel heel verwachtingsvol bij.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens geprobeerd de kraan zachtjes te laten druppen, zodat ze lekker kunnen drinken, maar dat vonden ze eng. Maar als de kraan uit staat vinden ze het wel lekker om het natte zeefje van de kraan af te likken
Nee joh. Tate ja. Wow!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was toch niet echt een openbaring? Was je in het Tate?
Ach gossie, misschien zit hij daar de hele tijd op te wachten en had ik het niet in de gaten.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien dat Tom daarop zit te wachten dan? Want hij zit er echt wel heel verwachtingsvol bij.
Een beetje succesvolle man heeft in ieder geval een vrouw als accessoire voor feestjes en partijenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, naast mannen met zo'n groot ego als hij heeft is geen plek voor een vrouw.
Die rúkt voor de spiegel.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja oké, hij is ongetwijfeld een zeer succesvol man. Maar wat blijft er dan nog over voor de vrouw behalve weelde. Ik wed dat hij meer voor de spiegel staat dan zijn vrouw omhelst.
LOL, dat zou me nog niet eens echt verbazen.quote:
Gelukkig, anders was je gedaald en kon het me al niet indenken.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:02 schreef Gert het volgende:
Nee joh. Tate ja. Wow!![]()
Al was de Torture Dungeon toch wel het échte culturele hoogtepunt.![]()
In die tijden een RLS-je zou wel aardig zijn geweest.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Al was de Torture Dungeon toch wel het échte culturele hoogtepunt.![]()
Haha nee weet ik niet van die dungeon, ben er niet geweest maar zag zo'n bord staan tijdens het slenteren. Die heb je in tal van steden, die martelkelders. Wat teun zegt, als RLS zou het scóren. Nu doet men het met Saw 1 t/m 100.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig, anders was je gedaald en kon het me al niet indenken.
Tate is een prachtmuseum, urenlang slenterplezier. Hangt ook een heel gave Pollock, kan ik me nog herinneren. Tijd om weer een terug te gaan. Paar jaar terug ook in het Tate in Liverpool geweest, maar die valt bij Londen echt in het niet.
En die Torture Dungeon is dat hetzelfde als die Dungeon in Amsterdam? Daar ben ik afgelopen zomer met mijn moeder geweest ... Het was dat of Tussaud, voor de cultuurarbarbarin die mijn moeder is.
Daar is nog een relletje om geweest bij Nieuwsuur.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat ergens te lezen? Dom zeg, voor zo'n vent kiezen als je op een goede plek zit.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar is nog een relletje om geweest bij Nieuwsuur.
Ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat ergens te lezen? Dom zeg, voor zo'n vent kiezen als je op een goede plek zit.
Hier misschien?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat ergens te lezen? Dom zeg, voor zo'n vent kiezen als je op een goede plek zit.
Zozo dus die heb jij gezien, nou dan ben jij gestegen hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:17 schreef Copycat het volgende:
De film Pollock is ook wel een aanrader, trouwens.
Ik denk dat ze haar ook te ambitieus vonden.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:34 schreef Copycat het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)euwsuur_rsquo__.html
Ik vind het vooral triest dat zo'n hetze ontstaat vanwege je privéleven. Hoe publiek je partner ook is. Alsof je dan direct gecorrumpeerd bent.
Er kleeft nu wel een aura van starfucker aan haar natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar ook te ambitieus vonden.
Al jaaaaaren terug, ik ben me toch een cultureel dier!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef Gert het volgende:
Zozo dus die heb jij gezien, nou dan ben jij gestegen hoor.
Wat Tate (Modern) mede zo bijzonder maakt, is de prachtige huisvesting (in een oude energiecentrale) op een mooie lokatie direct aan de Thames, en de toegang is gratis! Wat overigens aan niéts te merken is, het is allemaal even verzorgd.
En op de hoogste verdieping bevinden zich een koffiebar en en een restaurant, uitkijkend op rivier en stad:
[ afbeelding ]
Zouden ze dat nu ooit van een man zeggen?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat ze haar ook te ambitieus vonden.
Pieter Storms laat zich gekneveld door Nina met een voorbinddildo te grazen nemen vanwege haar geld!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zouden ze dat nu ooit van een man zeggen?
Zoiets wordt sowieso zelden uitgesproken of het nou een man of een vrouw betreft. Het speelt desalniettemin erg vaak bij menig organisatie.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zouden ze dat nu ooit van een man zeggen?
Dat is wel jammer want ze doet het wel goed bij Het Journaal. Onlangs mocht ze 's middags anchor-woman spelen rond de ontwikkelingen in Egypte, dat deed ze imho heel goed.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Er kleeft nu wel een aura van starfucker aan haar natuurlijk.
Ze heeft daar later nog eens in een interview een boekje over opengedaan. Dat ze met de nek aangekeken werd door haar kersverse collega's toen ze hen vertelde dat ze met Brammetje ging.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:45 schreef Disana het volgende:
Of het netjes gegaan is haal ik niet uit die twee korte berichtjes, maar het zou zomaar kunnen.
Volgens mij is het nog aan. Twee ex-en van Bram hebben haar via de media gewaarschuwd voor de strapatsen van haar nieuwe vriendje.quote:Is ze een starfucker? Ik denk in elk geval dat ze slimmer had kunnen zijn dan haar liefde en carrière op het spel zetten voor zo'n man. Overigens kan ik niet zo snel vinden of het nog 'aan' is.
Heb ik ook gezien en ze verstaat imo haar vak uitstekend. Dat mensen haar door haar relatie met Bram M. als starfucker betitelen, zegt meer over hen, vind ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is wel jammer want ze doet het wel goed bij Het Journaal. Onlangs mocht ze 's middags anchor-woman spelen rond de ontwikkelingen in Egypte, dat deed ze imho heel goed.
Je reinste kinnesinne!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft daar later nog eens in een interview een boekje over opengedaan. Dat ze met de nek aangekeken werd door haar kersverse collega's toen ze hen vertelde dat ze met Brammetje ging.
Heel Amerikaans maar ontzettend veel beter dan Astrid Kerssenboom of die sullige Jeroen.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien en ze verstaat imo haar vak uitstekend. Dat mensen haar door haar relatie met Bram M. als starfucker betitelen, zegt meer over hen, vind ik.
Ik vind het een goede presentatrice, meer niet. Het is niet bepaald het type waar ik graag mee om zou gaan, denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:53 schreef Disana het volgende:
Ik weet het niet hoor Scrute, ik zie dat jij van haar gecharmeerd bent maar op het eerste gezicht heb ik nog mijn twijfels. Ik vind het een domme stap en kan maar niet zo zeggen dat ze door haar collega's slecht is behandeld want misschien hebben ze wel gelijk.
Nou ja, je verdedigt haar een beetje en veroordeelt haar collega's. Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee want dat hele mens is me totaal ontgaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het een goede presentatrice, meer niet. Het is niet bepaald het type waar ik graag mee om zou gaan, denk ik.
Nou ja, het zou ongeveer als volgt gegaan zijn: Eva vertelt over haar relatie, niemand reageert, niet in positieve zin en niet in negatieve zin. De dagen daarop werd er door collega's nauwelijks meer met haar gesproken en al helemaal niet over haar relatie met Bram, tot ze bij de hoofdredacteur moest komen die haar meldde dat de redactie gezien de omstandigheden liever niet meer met haar wilde samenwerken.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, je verdedigt haar een beetje en veroordeelt haar collega's. Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee want dat hele mens is me totaal ontgaan.
Misschien heb je wel gelijk hoor, dat het niet netjes is gegaan. Maar het is ook niet niets, werken voor het nieuws en dan een relatie met zo'n man.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, het zou ongeveer als volgt gegaan zijn: Eva vertelt over haar relatie, niemand reageert, niet in positieve zin en niet in negatieve zin. De dagen daarop werd er door collega's nauwelijks meer met haar gesproken en al helemaal niet over haar relatie met Bram, tot ze bij de hoofdredacteur moest komen die haar meldde dat de redactie gezien de omstandigheden liever niet meer met haar wilde samenwerken.
Is het ook niet. Toch denk ik wel dat er een mouw aangepast had kunnen worden, maar ja, wie ben ik om daar een mening over te hebben?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk hoor, dat het niet netjes is gegaan. Maar het is ook niet niets, werken voor het nieuws en dan een relatie met zo'n man.
Ah dat heb ik helemaal gemist. Nou ja, feitelijk begonnen daar dus de complicaties al.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is het ook niet. Toch denk ik wel dat er een mouw aangepast had kunnen worden, maar ja, wie ben ik om daar een mening over te hebben?
De timing was ook belabberd zo aan het begin van het proces-Wilders. Dat leverde ook nog wat hilariteit op: Bram wilde in eerste instantie geen interview meer afstaan aan Nieuwsuur. Daar kwam hij al gauw weer van terug maar dat gaf natuurlijk al wel aan dat die relatie zeker moeilijkheden zou kunnen opleveren.
Maar een interview met Bram door Eva lijkt me moeilijk te verkopen aan de kijker. Daar had dan wat mij betreft een mouw aangepast moeten worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:09 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het vooral beledigend. Alsof ze door die relatie haar journalistieke mores aan de wilgen hangt.
En die mouw was er met gemak aangepast, ze zou immers niet de enige presentator zijn. Ik heb het gevoel dat er in Bram een gemakkelijke stok is gevonden om deze ambititeuze vrouw terug op haar plek te slaan. Gelukkig was dat nog net niet de keuken.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar een interview met Bram door Eva lijkt me moeilijk te verkopen aan de kijker. Daar had dan wat mij betreft een mouw aangepast moeten worden.
Ik denk dan ook dat hij hooguit ¤ 50,- per week van haar krijgt, zo is ze volgens mij welquote:Op maandag 7 februari 2011 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Goddank lukt het die eikel niet om met wat voor geld dan ook iets op poten te zetten.
Ik doe dubbelop, af en toe onduidelijk wat er harder rookt, de kachel of ik. Ik wordt geheid niet oud Disana. Positief is dat mij dat een jaar of wat ergeren scheeltquote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef Disana het volgende:
Teun:
Openhaard vaak de oorzaak van longkanker
Die redacties zijn de afgelopen jaren zo uitgedund dat ik niet weet of die mogelijkheid er daadwerkelijk was.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die mouw was er met gemak aangepast, ze zou immers niet de enige presentator zijn.
Dat gevoel overheerst bij mij ook. Maar Eva komt er welquote:Ik heb het gevoel dat er in Bram een gemakkelijke stok is gevonden om deze ambititeuze vrouw terug op haar plek te slaan. Gelukkig was dat nog net niet de keuken.
Als je dat eens met zekerheid kon weten, maar daar valt dus geen pijl op te trekken, getuige mijquote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik doe dubbelop, af en toe onduidelijk wat er harder rookt, de kachel of ik. Ik wordt geheid niet oud Disana. Positief is dat mij dat een jaar of wat ergeren scheelt
Er zijn toch meer presentatoren bij Nieuwsuur? Kwestie van goede planning maken, mocht die nood ooit aan de man komen. De hele redactie van NoVa is immers ook meegegaan, behalve Claire dan.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Die redacties zijn de afgelopen jaren zo uitgedund dat ik niet weet of die mogelijkheid er daadwerkelijk was.
Ik heb het over die twee tantes die dat boekje geschreven hebben over mannen, en die allebei een 'relatie' met Bram gehad hebben.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:25 schreef Disana het volgende:
Wat een bullshit zeg, mag je alsjeblieft rancuneus zijn als je met twee kinderen wordt gedumpt of al na een paar maanden wordt gedumpt voor alweer een ander? En Eva, die wist dat en maakte desondanks de keuze.
Het gaat niet om zijn ex-vrouw:quote:Op maandag 7 februari 2011 15:25 schreef Disana het volgende:
Wat een bullshit zeg, mag je alsjeblieft rancuneus zijn als je met twee kinderen wordt gedumpt of al na een paar maanden wordt gedumpt voor alweer een ander? En Eva, die wist dat en maakte desondanks de keuze.
En hier twijfel ik wel aan journalistieke integriteit. Oh nee, dat is niet waar: dit valt daar ver buiten.quote:De twee exen die een boekje gaan opendoen, zijn Femmetje de Wind (36) en Mirjam van den Broeke (33), beiden journalisten. Ze claimen alle twee een liefdesaffaire te hebben gehad met mr. Moszkowicz. Met Femmetje duurde dat naar verluidt enkele maanden, de affaire met Mirjam was een beduidend korter leven beschoren.
Ja, die twee zogenaamde schrijfsters.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat niet om zijn ex-vrouw:
[..]
En hier twijfel ik wel aan journalistieke integriteit. Oh nee, dat is niet waar: dit valt daar ver buiten.
Ja maar dat is toch menselijk? Mag je dan helemaal niets meer zeggen als je dom bezig bent geweest?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef Copycat het volgende:
De ene 'relatie' duurde een paar maanden de andere was een korter leven beschoren. Mevrouw kon het niet hebben dat ze na een nachtje weer kon moven?
De actualiteit laat zich lastig plannen. Maar goed, ik zei al: ik kan niet in het budget, flexibiliteit en bezetting van Nieuwsuur kijken.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zijn toch meer presentatoren bij Nieuwsuur? Kwestie van goede planning maken, mocht die nood ooit aan de man komen. De hele redactie van NoVa is immers ook meegegaan, behalve Claire dan.
Iets zeggen is iets anders dan er zo'n boekje over te schrijven. Dat is imo proberen binnen te lopen over de ruggen van anderen. En een beetje over je eigen rug.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef Disana het volgende:
Ja maar dat is toch menselijk? Mag je dan helemaal niets meer zeggen als je dom bezig bent geweest?
Of het is gewoon inherent aan de roem van Moscowicz. Waarom zouden speciaal deze vrouwen niet deugen als hij het zelf ook niet doetquote:Op maandag 7 februari 2011 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets zeggen is iets anders dan er zo'n boekje over te schrijven. Dat is imo proberen binnen te lopen over de ruggen van anderen. En een beetje over je eigen rug.
En daarom is er naar mijn weten juist altijd wel iemand stand-by. Als het echt niet anders kan die vriend van me; na zijn tafeldebuut snakt ie naar meer.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
De actualiteit laat zich lastig plannen. Maar goed, ik zei al: ik kan niet in het budget, flexibiliteit en bezetting van Nieuwsuur kijken.
Hij schrijft er in ieder geval geen boekje over. Dat gegeven alleen al vind ik zo'n discutabel zwaktebod. En dan pretendeer je nog journalist te zijn ook.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:36 schreef Disana het volgende:
Of het is gewoon inherent aan de roem van Moscowicz. Waarom zouden speciaal deze vrouwen niet deugen als hij het zelf ook niet doet
Precies. Ik moest gistermiddag hard lachen om het begin van de film "Whatever Works". De nogal cynische man doet z'n verhaal voor de camera en hij had wel wat punten. Kern van het verhaal was dat mensen alle mogelijke moeite en geld besteden om een paar jaar langer te leven, daar maar al te vaak pijn voor lijden, maar dat het einde van het liedje is dat je alsnog dood gaat. Soort van onbegonnen en ongelijke strijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je dat eens met zekerheid kon weten, maar daar valt dus geen pijl op te trekken, getuige mij
Allemaal gedoe waar ze kennelijk geen zin in hadden voor een newbee.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daarom is er naar mijn weten juist altijd wel iemand stand-by. Als het echt niet anders kan die vriend van me; na zijn tafeldebuut snakt ie naar meer.
Maar dat hoeft hij ook niet want er is geen ziel in Nederland die hem niet kent. Ik weet het niet hoor, ik vind het niet zo erg dat er een boekje open wordt gedaan over ijdele vrouwenverslinders als hij die hun echtgenote en kinderen laten zitten voor een veel jongere vrouw.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij schrijft er in ieder geval geen boekje over. Dat gegeven alleen al vind ik zo'n discutabel zwaktebod. En dan pretendeer je nog journalist te zijn ook.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Puur vaginanijd, die twee kunnen niet tegen hun verlies.
Het is nog steeds aan, en Eva mooie meid vind ze wel een leuk setjequote:Op maandag 7 februari 2011 14:45 schreef Disana het volgende:
Of het netjes gegaan is haal ik niet uit die twee korte berichtjes, maar het zou zomaar kunnen. Is ze een starfucker? Ik denk in elk geval dat ze slimmer had kunnen zijn dan haar liefde en carrière op het spel zetten voor zo'n man. Overigens kan ik niet zo snel vinden of het nog 'aan' is.
Bij mij niet, ik ben gewoon lid van de fanclub van Clairy.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:44 schreef Disana het volgende:
Is dat het, dat jullie je identificeren met de vrouw die een kans op een goede baan had maar deze misliep.
Ik heb even ge-image-googled, is er een groot leeftijdsverschil?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het is nog steeds aan, en Eva mooie meid vind ze wel een leuk setje
Nadat ze zelf ook het bed deelden met deze vrouwenverslinder die zijn vrouw verliet. Ietwat hypocriet. Mar Shakespeare wist ook al dat hell hath no fury like a woman scorned.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:41 schreef Disana het volgende:
Maar dat hoeft hij ook niet want er is geen ziel in Nederland die hem niet kent. Ik weet het niet hoor, ik vind het niet zo erg dat er een boekje open wordt gedaan over ijdele vrouwenverslinders als hij die hun echtgenote en kinderen laten zitten voor een veel jongere vrouw.
Clairy rulesquote:Op maandag 7 februari 2011 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij niet, ik ben gewoon lid van de fanclub van Clairy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |