Merkwaardige maatregel!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De kloof tussen Iran en de Westerse wereld wordt steeds kleiner hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
Het staat ons in ieder geval vrij om te vreten wat we willen, dus niet zeiken joh.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is waar, onze kookprogramma's lopen over van heerlijke midden-oostenrecepten
kikkererwtensoep wel goed?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:14 schreef niels0 het volgende:
Westers voedsel verbieden, dan spoor je toch niet als land? Kijk, dat je erwtensoep verbied begrijp ik.
Ik spot ermee dat het hier als nieuwsfeit wordt gebracht en dat sommigen zelfs rechtstreeks eisen dat we onze afschuw erover uitspreken. Alsof dat enige twijfel lijdt. Iran is een ziek land maar het is net zo ziek om elke gekkigheid uit te melken met z'n allen zodat wij ons superieur voelen.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het staat ons in ieder geval vrij om te vreten wat we willen, dus niet zeiken joh.
Nou nee, niet superieur, ik ben gewoon blij dat ik zelf mijn menu kan invullen.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik spot ermee dat het hier als nieuwsfeit wordt gebracht en dat sommigen zelfs rechtstreeks eisen dat we onze afschuw erover uitspreken. Alsof dat enige twijfel lijdt. Iran is een ziek land maar het is net zo ziek om elke gekkigheid uit te melken met z'n allen zodat wij ons superieur voelen.
Tuurlijk, en daar mogen we blij mee zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 11:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou nee, niet superieur, ik ben gewoon blij dat ik zelf mijn menu kan invullen.
Dit dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:55 schreef meth77 het volgende:
Iran vervreemdt zich steeds meer van de rest van de wereld, binnenkort worden Youtube en Google verboden vrees ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |