Maxi Rodriguez moet er uit Suarez moet er in.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze kunnen ook echt geen bal voorgeven bij Liverpool.
Fijn dat jij dat vindt, Essienquote:Op zondag 6 februari 2011 17:47 schreef Morendo het volgende:
Ik vind Essien trouwens een poor man's Enoh.
sjelsiequote:Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef Morendo het volgende:
Scherpe analyse van Willem over wat er fout zit bij Chelsea.
Jawel, maar hij ziet wel juist in dat Anelka de zwakste schakel is en dat Drogba moet ophouden corners te nemen.quote:
Dat wel ja. Wim Kieft zou niet verder komen dan: Ja, ehhhhhhhh ehhhhhhhh ehhhhhhhhhquote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jawel, maar hij ziet wel juist in dat Anelka de zwakste schakel is en dat Drogba moet ophouden corners te nemen.
Maar koopt wel het materieel.quote:
Met het materieel is dan ook weinig fout. Ancelotti moet gewoon niet met Torres, Drogba én Anelka starten, dat kan namelijk helemaal niet.quote:
De Italianen die vinden het ........ Tja, geen idee.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef Wilskracht het volgende:
Grappig de Engelsen vinden het een penalty
Ivanovicquote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik spreek me even uit:
Liverpool
Chelsea
Torres
Coach-Liverpool
Vind je van niet dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef Wilskracht het volgende:
Grappig de Engelsen vinden het een penalty
Hij zet toch gewoon een blok? Kon een bepaalde Feyenoorder in een wedstrijd tegen De Graafschap nog wat van leren.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef TheGeneral het volgende:
Daar kan hij hem gewoon op de stip leggen.
Hij beukt iemand neer zonder naar de bal te kijken. Puur op de man gelet. Daar kan hij hem voor op de stip leggen hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij zet toch gewoon een blok? Kon een bepaalde Feyenoorder in een wedstrijd tegen De Graafschap nog wat van leren.
Kevin Blom misschien.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij beukt iemand neer zonder naar de bal te kijken. Puur op de man gelet. Daar kan hij hem voor op de stip leggen hoor.
Of Citeh natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi, geen Chelsea
Arsenal of Man Unt kampioen
Ja, want die jongen zit daar echt op een dood spoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef Pedroso het volgende:
Kan Ajax Suarez niet terugkopen voor 10 miljoen ofzo.
Nou? Wat is het verhaal erachter dan? Iets met Terry en de vrouw van Gerrard?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:57 schreef Stokstaart het volgende:
Heeft iemand deze in het groot?
[ afbeelding ]
Wat een vreselijk intrigerend plaatje als je het verhaal erachter snapt
Gerrard had jaren geleden de kans om voor (veel) geld naar Chelsea te gaan maar koos voor zijn grote liefde Liverpool. Torres had dezelfde kans maar besloot wel voor veel geld naar de aartsrivaal te vertrekken.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou? Wat is het verhaal erachter dan? Iets met Terry en de vrouw van Gerrard?
Oké, maar Gerrard is natuurlijk ook een kind van de club, geboren in Liverpool. Torres slechts een passant.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gerrard had jaren geleden de kans om voor (veel) geld naar Chelsea te gaan maar koos voor zijn grote liefde Liverpool. Torres had dezelfde kans maar besloot wel voor veel geld naar de aartsrivaal te vertrekken.
Vervolgens wint Liverpool vandaag met 1-0 van Chelsea en Torres raakte geen bal. Steven Gerrard 1 Fernando Torres 0
Torres had de kans bij Atlético Madrid af te sluiten...quote:Op zondag 6 februari 2011 22:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gerrard had jaren geleden de kans om voor (veel) geld naar Chelsea te gaan maar koos voor zijn grote liefde Liverpool. Torres had dezelfde kans maar besloot wel voor veel geld naar de aartsrivaal te vertrekken.
Vervolgens wint Liverpool vandaag met 1-0 van Chelsea en Torres raakte geen bal. Steven Gerrard 1 Fernando Torres 0
Real was ondoenlijk, want dan zouden de Atlético-fans hem met de dood bedreigen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:11 schreef Morendo het volgende:
Ik kan Torres ook wel begrijpen: hij wil een keer prijzen winnen, en naar welke club had hij dan moeten gaan? City had net Dzeko gehaald. De Italiaanse clubs hebben niet genoeg geld. Barcelona heeft hem niet nodig en naar Real wil hij waarschijnlijk niet.
Gil Y Gil schafte toen toch de jeugdopleiding af?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Real was ondoenlijk, want dan zouden de Atlético-fans hem met de dood bedreigen.
Dat zijn ex-ploeggenoot Raúl tijdens zijn opleiding bij Atlético naar Real overstapte is minder opzichtig dan wat Torres nu zou doen...
Wat een idioot.quote:He signed with Atlético Madrid's Infantil team and won a national title with the Cadete team the following season. Following Atlético's then-president Jesús Gil decision to close their youth academy as a cost-saving measure, Raúl moved on to Real Madrid's Cadete team
Ooooooh boyquote:Diverse media meldden dat er 'verdachte gokpatronen' zijn opgemerkt bij de wedstrijd Newcastle United - Arsenal. Het bizarre duel eindigde in 4-4, terwijl Arsenal na een half uur al met 0-4 voor stond. Interpol ontkent echter dat het een onderzoek doet naar de voetbalwedstrijd.
Een woordvoerdster van de internationale politiedienst zegt: "Interpol is niet op de hoogte van een lopend onderzoek en kreeg ook niet de vraag om assistentie te verlenen."
Na tien minuten stond het al 0-3, één van de goals werd gemaakt door Van Persie. De Nederlander scoorde in de 26e minuut zelfs 0-4. In de tweede helft begon de inhaalslag van Newcastle. Nadat Diaby van Arsenal rood kreeg, maakte de thuisploeg vier goals, waarvan twee uit een penalty.
Laten we in godsnaam hopen dat het bullshit isquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:21 schreef Platina het volgende:
Of zet een rap iemand in de spits in plaats van die trage slak van een Kuyt.
quote:Man Utd v Man City line-ups
Man Utd: Van der Sar, O'Shea, Smalling, Vidic, Evra, Fletcher, Scholes, Anderson, Nani, Rooney, Giggs. Subs: Lindegaard, Brown, Owen, Berbatov, Hernandez, Carrick, Rafael Da Silva.
Man City: Hart, Richards, Kompany, Lescott, Zabaleta, Milner, Barry, Toure Yaya, Kolarov, Silva, Tevez. Subs: Given, Wright-Phillips, Dzeko, Boateng, Vieira, Jo, Toure.
Referee: Andre Marriner (W Midlands)
Citehhhhhhhhh ftwquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:29 schreef Stokstaart het volgende:
Yeah nog een kwartiertje!![]()
Voor wie zijn jullie?
Stokstaart = voor Man utd
Ik heb Sport 1 HD aanstaan maar het is nog geen kolkende bedoeling, maar dat kan nog komen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:13 schreef Banaanensuiker het volgende:
dan heb je gewoon een slechte stream.
Sport1 HDquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:13 schreef Banaanensuiker het volgende:
dan heb je gewoon een slechte stream.
Volgens mij hebben ze het een beetje gedempt. Ik heb ook sport1 HD, en bij mij is hetzelfdequote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb Sport 1 HD aanstaan maar het is nog geen kolkende bedoeling, maar dat kan nog komen.
HD beeld is wel extra mooi met een zonnetje erbij.
Ja klinkt inderdaad alsof het gedempt is. Wel jammer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het een beetje gedempt. Ik heb ook sport1 HD, en bij mij is hetzelfde
Dat kan het ook zijn inderdaad, merk ik wel vaker ook na een goal dat het geluid een beetje achterblijft. Zonde, ik hoor toch veel liever supporters uit hun bol gaan dan een commentator die nog eens beschrijft hoe de goal ging die we net hebben gezien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het een beetje gedempt. Ik heb ook sport1 HD, en bij mij is hetzelfde
(Nederlandse) commentators zijn sowieso overratedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat kan het ook zijn inderdaad, merk ik wel vaker ook na een goal dat het geluid een beetje achterblijft. Zonde, ik hoor toch veel liever supporters uit hun bol gaan dan een commentator die nog eens beschrijft hoe de goal ging die we net hebben gezien.
Redelijk ja. City iets meer kansen gehad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:23 schreef vaasinbloem het volgende:
Hoe is het spelbeeld? Beetje gelijk op of?
Vergeet Hugo Walker nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:25 schreef Paul-89 het volgende:
Sierd, Evert en Emile hoor ik graag, de rest kan me niet zo boeien. En vroeger Eddy Poelman.
Zou niet zn eerste assist zijn geweest dit seizoen. Laatst al een mooie op Rooneyquote:
Die commentator van deze wedstrijd zegt tegen Walcott altijd Walkut.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:24 schreef Banaanensuiker het volgende:
Het beste zou zijn om een optie aan te bieden dat je commentaar uit kan zetten.
Echt, sommige commentators halen het bloed onder mijn nagels vandaan. Bijv. Jon obi mikel uitspreken als jon obi michael. Kom op zeg
Het mooie is ook: Je ziet aan zijn ogen dat ie precies weet wat hij doet. Is geen toeval iig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou niet zn eerste assist zijn geweest dit seizoen. Laatst al een mooie op Rooney
Je kan bij sport 1 kiezen voor het Engels commentaar doe ik altijd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:24 schreef Banaanensuiker het volgende:
Het beste zou zijn om een optie aan te bieden dat je commentaar uit kan zetten.
Echt, sommige commentators halen het bloed onder mijn nagels vandaan. Bijv. Jon obi mikel uitspreken als jon obi michael. Kom op zeg
Pascal Kamperman is inderdaad een drama op dat gebied.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die commentator van deze wedstrijd zegt tegen Walcott altijd Walkut.
Toch mooi dat dank zij sport1 Kieft een doel heeft in het leven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:34 schreef Paul-89 het volgende:
Ohjee ze hebben Wim weer eens uit de kroeg getrokken.
Ziet er wel slecht uit zeg. Dikke wallen onder zn ogen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:36 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Toch mooi dat dank zij sport1 Kieft een doel heeft in het leven.
Man Utd speelt gewoon het bekende saaie afwachtende spel en Mn City heeft geen kwaliteiten om iets te forceren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:23 schreef vaasinbloem het volgende:
Hoe is het spelbeeld? Beetje gelijk op of?
Dat ook weer nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:22 schreef kcidymkcus het volgende:
MOOISTE OMHAAL DIE IK OOIT HEB GEZIEN
Heb jij Marco van Basten als voetballer niet meegemaakt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:22 schreef kcidymkcus het volgende:
MOOISTE OMHAAL DIE IK OOIT HEB GEZIEN
Dit dus. Perfecter kun je een omhaal niet maken!quote:
Ik kijk nu een jaar of 3 actief voetbal, toen Van Basten aan het voetballen was zat was ik nog buiten aan het spelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:23 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Heb jij Marco van Basten als voetballer niet meegemaakt?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:24 schreef kcidymkcus het volgende:
[..]
Ik kijk nu een jaar of 3 actief voetbal, toen Van Basten aan het voetballen was zat was ik nog buiten aan het spelen.
Dat van City jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:25 schreef Paul-89 het volgende:
Wel typisch Sing When You're Winning publiek daar.
Dat waren die van City.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
valt wel mee. Ik hoor een beetje dezelfde liederen als toen het gelijk was. Man shitty go home enzo
Dat is Snelquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:44 schreef Wilskracht het volgende:
Zo Liverpool kijken Suarez in de basis.
Vijf verdedigers.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:46 schreef Banaanensuiker het volgende:
Goalkeeper:
25 Jose Reina
Defender:
6 Fabio Aurelio
2 Glen Johnson
23 Jamie Carragher
34 Martin Kelly
37 Martin Skrtel
Midfielder:
21 Leiva Lucas
4 Raul Meireles
17 Rodriguez Maxi
Striker:
18 Dirk Kuyt
7 Luis Suarez
Subs:
28 Christian Poulsen
12 Daniel Pacheco
22 Danny Wilson
24 David Ngog
14 Milan Jovanovic
42 Peter Gulacsi
16 Sotirios Kyrgiakos
Oja, vergeten dat Ronnie Stam daar speelt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:49 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wigan is de beste ploeg van de PL hoor :s
Aurelio en Johnson schuiven door naar het middenveldquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:48 schreef YazooW het volgende:
Thuis tegen Wigan met 5 verdedigers van start gaan. WTFFFFFFF
Is Gerard geblesseerd?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:46 schreef Banaanensuiker het volgende:
Goalkeeper:
25 Jose Reina
Defender:
6 Fabio Aurelio
2 Glen Johnson
23 Jamie Carragher
34 Martin Kelly
37 Martin Skrtel
Midfielder:
21 Leiva Lucas
4 Raul Meireles
17 Rodriguez Maxi
Striker:
18 Dirk Kuyt
7 Luis Suarez
Subs:
28 Christian Poulsen
12 Daniel Pacheco
22 Danny Wilson
24 David Ngog
14 Milan Jovanovic
42 Peter Gulacsi
16 Sotirios Kyrgiakos
Speelt nu ook op een betere positiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Mereiles scoort elke wedstrijdToch wel een goede aankoop uiteindelijk.
3 minuten ofzoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:51 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Hoeveel vertraging heb jij wel nietZe zitten al lang en breed in de rust.
Of iig geen ballen meer aan Walcott te gevenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:03 schreef laucas het volgende:
Wilshire moet eens zelf schieten, dan had ie er al 3 inliggen
Jaaa ik hoor hem nu op streamquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
Hoor ik nou de CL-tune op de achtergrond bij Arsenal?
Ik zie in hem eigenlijk wel een opvolger van Xavi: balvast en altijd de goede kant opdraaien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:21 schreef vaasinbloem het volgende:
Ben echt benieuwd hoe groot Wilshere in een paar jaar wordt zeg
Ik denk dat ie de 1.75 net gaat aantikken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:21 schreef vaasinbloem het volgende:
Ben echt benieuwd hoe groot Wilshere in een paar jaar wordt zeg
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:29 schreef YazooW het volgende:
Fuck Yeah Bendtner erin.
Spelen met nummer 52 omdat je elke week 52k verdient, fucking held.
Speelt wel een ongelukkige tweede helft, maar is zeer aanwezig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is die Suarez goed zeg .. Voor de mensen die dachten dat Ruiz en Afellay beter/ en verder waren dan Suarez:
Eerste wedstrijd in de basis, en hij is meteen de beste speler op het veld.
Hij gaat door bij Liverpoll hoe hij afsloot bij Ajax.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Paal en lat deze wedstrijd al, zit ook niet mee
Valt wel mee hij schiet op paal en latquote:
Zelden zo'n speler gezien. Hij is altijd gevaarlijk. Zeker als je in het stadion gaat kijken zie je pas hoe goed hij is en hoe ver boven de rest uitsteekt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, en zelfs dan is hij één van de beste bij Liverpool.
Kan zijn, mijn verhaal staat derhalve als een paal bovenwater. Als dat niet het geval was het ik het woord derhalve nooit gebruikt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:47 schreef Elusive het volgende:
zet die ajax bril eens af, hij speelt matig/slecht, net als dat hele liverpool team
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:47 schreef Elusive het volgende:
zet die ajax bril eens af, hij speelt matig/slecht, net als dat hele liverpool team
Weet niet, denk dat hij iets te sloom is voor Engeland. Zet hem bij Bayern en ik denk dat hij geweldig gaat spelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:46 schreef Wilskracht het volgende:
Liverpool had Theo Jansen moeten kopen
Die hebben hun eigen Theo met Mereiles.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:46 schreef Wilskracht het volgende:
Liverpool had Theo Jansen moeten kopen
Iemand beelden van de 2 goals vandaag?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
10 goals in 7 voor the flying dutchman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |