Dus er is toch niks aan de hand?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef StayReal het volgende:
De koptelefoon is helemaal goed, en was best prijzig!
Ik dacht, wat zijn fotons nou weer.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:27 schreef Amoeba het volgende:
Lijkt me nogal een stom plan, mede omdat dit waarschijnlijk toch niet goed vast blijft zitten. Zo degelijk is soldeerwerk nu ook weer niet.
Waarschijnlijk zijn fotons toch wat handiger TS.
Edot: Zo moeiluk is dat niet:
Maak fotons -> Zet ze op je PC -> Upload ze op Imageshack of TinyPic. Post ze op Fok!
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik dacht, wat zijn fotons nou weer.
Ik moet weten welke aan welke moet, want er zit ook vlasdraad bij zeg maar in die omhulsel!quote:als ik het begrijp heb je de bedrading van de plug gerukt? je nu een losse plug en bedrading en die wil je weer aan elkaar solderen?
Ik heb eens hetzelfde willen doen als jij, plug was stuk, dus een nieuwe erop gezet. Alle draden goed aangesloten, kleur aan kleur, koper bij koper, gesoldeerd en zulks, maar oortjes deden het niet. Daarom heb ik zo'n raar idee dat als dat vlasvezel doorgeknipt/kapot is, hij het niet meer doet. Waarom weet ik niet, want het lijkt me sterk dat daar signalen doorheen gaan, maar bij mij was het wel zo.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef StayReal het volgende:
ja, het spul wat ik bedoel met vezel is vlasvezel ofzo! Wit haarachtige toestand, maar hoe bedoel je met niet kapot gaan...? want hij zit door heel de draad heen, als ik hem afknip krijg ik weer een nieuw stuk te voorschijn!
mocht je hem gerepareerd krijgen, heb ik zo'n idee,dat de geluidskwaliteit kut gaat zijn, misschien kan je beter de fabrikant of winkel opbellen voor advies?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef StayReal het volgende:
oke, maar wat is nou je hoofdkabel voor het geluid? Want ik heb 2 uiteindes uit mijn koptelefoon, eentje links en eentje rechts. Kan ik deze gewoon bijelkaar draaien, en vervolgens op het enige koperdraadje van me plug doen? Werkt dit?
Thanx voor de moeite ouwe!
Ja nou ja, ik neem aan dat dat wel kan. Maar wat THEFXR zegt, geluid kan kut worden. Laat maar weten of het wat wordt.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef StayReal het volgende:
oke, maar wat is nou je hoofdkabel voor het geluid? Want ik heb 2 uiteindes uit mijn koptelefoon, eentje links en eentje rechts. Kan ik deze gewoon bijelkaar draaien, en vervolgens op het enige koperdraadje van me plug doen? Werkt dit?
Thanx voor de moeite ouwe!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |