Geweldig leuk weerquote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola pgr
Hoe was jouw meet?
mwa weet nietquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geweldig leuk weer![]()
![]()
![]()
Ben nou wel heel moe![]()
We lagen gisterochtend met zijn 4'en in een 2 persoons bed![]()
Myrquote:
Bietje veul gedronkuh jonguh! Ben naar bed gebracht door Kallyquote:
En ze komt ook elke weekquote:Op maandag 7 februari 2011 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa weet niet
Weet inmiddels wel hoe ze heet
Maar jah![]()
was gewoon buiten dat om een geweldig weekendop naar volgende week
nee, ligt eraan wanneer en waar ze moet spelenquote:
wat doet ze danquote:Op maandag 7 februari 2011 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ligt eraan wanneer en waar ze moet spelen
Trompet als ik het beestje de goede naam geefquote:
WTFquote:Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Myr
[..]
Bietje veul gedronkuh jonguh! Ben naar bed gebracht door KallyNadat ik lekker gekotst had en naar de wc ben geweest heb ik best heerlijk geslapen, ik lag in coma geloof ik. Ik heb Graseter, Patje en Kally helemaal niet naar bed horen gaan
Gisterochtend met 3 personen in een 2 persoonsbed wakker geworden. Ik ging plassen en toen ik terugkwam had ik nog maar erg weinig plek. Om half 9 maar in de huiskamer gaan zitten.
Toen hoorde ik dat Patrique wakker was, even naast hem op bed gaan zitten. Ik schrok toen hij vertelde dat hij geen boxer aanhad en dat hij dus naakt was. Nog even in de huiskamer gezeten, toen Graseter uit zijn bed was, ben ik terug naar bed gegaan en toen kwam Patrique er ook gezellig bij![]()
Grasje en Patje gingen naar huis, en toen zijn wij blijven liggenDaarna leuke gesprekken gehad over sex en handdoeken
Geslaagd weekend dus
Ow en we zijn nog op ONZ-radio geweest
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Trompet als ik het beestje de goede naam geef
maar alleen al gister die blik tijdens het I cant take my eyes of you nummerhad er nog ff aangesproken (drank je weets)
Nou kijk, ik had 4 maanden natuurlijk niet gedronken, dus opeens wijn (1 fles) dat viel niet helemaal goedquote:Op maandag 7 februari 2011 11:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
WTF
Niet zoveel zuipen de volgende keer, wat dronk je?
Ik was ook best redelijk bezig, eerst bier toen breezahsquote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou kijk, ik had 4 maanden natuurlijk niet gedronken, dus opeens wijn (1 fles) dat viel niet helemaal goed
Maar heb me voorgenomen om niet zoveel meer te drinken
Gevraagd of ze bij ons langs kwamen met carnavalquote:Op maandag 7 februari 2011 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Dus het was gezellig![]()
Maar voor de rest niks gevraagd
Breezahsquote:Op maandag 7 februari 2011 11:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik was ook best redelijk bezig, eerst bier toen breezahs![]()
Gelukkig geen last van gehad
Maar leuk c_a
oooooooow je hebt haar telefoonnummerquote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gevraagd of ze bij ons langs kwamen met carnaval
maar moest ik ff aan de bandleider vragen. Net maar even bericht gestuurd dat ze niet kunnen komen en elkaar vast nog wel tegenkomen haha
Ik had groene & cranberryquote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BreezahsLekker
Nou ja niet elke smaak... Maar ananas
nee dat nietquote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooow je hebt haar telefoonnummer
Viel toch ook best mee, je had alleen lang niet gedronken. Ach ik had ook niet veel op.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou kijk, ik had 4 maanden natuurlijk niet gedronken, dus opeens wijn (1 fles) dat viel niet helemaal goed
Maar heb me voorgenomen om niet zoveel meer te drinken
ja dat is waarquote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Viel toch ook best mee, je had alleen lang niet gedronken. Ach ik had ook niet veel op.
We hebben de TAL-meet in maartquote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
Wanneer houden jullie weer zo'n meet c_a?
Zou ook best wel een keer weer willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |