Niet doen dusquote:Op zondag 6 februari 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Nou eigenlijk wordt je pas bang als je erover na gaat denken
Nja, dat misschien wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Nou eigenlijk wordt je pas bang als je erover na gaat denken
Nah, dat heb ik dus ookquote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef Lutte het volgende:
Als ik dood ga ga ik dood. Balen, maar dat merk ik dan zelf toch niet.
Daarom mogen ze ook al mijn organen hebben tot aan mijn hoornvlies toe, mijn lichaam gebruiken om studenten in te leren snijden en dan zien ze maar wat ze ermee doen, als mijn nabestaanden het leuk vinden om me weg te laten rotten onder de grond vind ik het best, als ze me willen laten cremeren en me altijd in een of ander buisje om hun nek mee willen slepen: even goede vrienden. Want ik merk er toch niks van.
Goed punt.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:37 schreef Lutte het volgende:
En nog zoiets... Waarom zou je je in de tijd die je wél hebt druk maken om iets wat onherroepelijk te gebeuren staat, waar je toch niks aan kunt doen?
Ik denk dat er maar één manier is om erachter te komen hoe je er dan echt over denkt en die wil ik liever niet uitproberen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar ik denk dat als je een periode of een tijd weet waarin/-tussen het gebeurd, je er wel anders tegenaan zult kijken. Dingen doet die je (waarschijnlijk) normaal niet zou doen.
Meestal is wel bekend dat iemand een ziekte heeft en wat daarvan de gevolgen zijn (het naderende overlijden dus). Maar ik denk dat het voor nabestaanden vaak erger is, want ook zij moeten hun leven erop aanpassen, en moeten na het overlijden weer in het normale ritme komen, de draad weer oppakken.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
Ik vraag me ook af hoe je dat tegen je omgeving vertelt. (als je weet dat je binnen een bepaalde tijd zal overlijden)
maar dat is wat ik bedoel... hoe vertel je dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meestal is wel bekend dat iemand een ziekte heeft en wat daarvan de gevolgen zijn (het naderende overlijden dus). Maar ik denk dat het voor nabestaanden vaak erger is, want ook zij moeten hun leven erop aanpassen, en moeten na het overlijden weer in het normale ritme komen, de draad weer oppakken.
Zeg... Moet je iets vertellen ofzo?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar dat is wat ik bedoel... hoe vertel je dat?
gewoon eruit komen, ik ben er ook al uitquote:
Doe is niet zo actiefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |