Van mij wel. Zolang ik maar niet mee hoef te doen over dit onderwerp in kwestiequote:
dat is een moeilijke vraagquote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
Wat zou je doen als je wist dat je nog maar een paar jaar te leven hebt?
Okequote:Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het toch lastig om over mij toekomstige dood na te gaan denken, Ja, ik ben best wel bang om te sterven of een ernstige ziekte te krijgen. Ik heb in principe al een ernstige ziekte, maar die hoeft niet mijn dood te betekenen.
Maar toch zeker omdat ik niet altijd positief in het leven sta, (LEES IK BEN NIET SUICIDIAAL), vind ik dit een pittig onderwerp
Je bent niet verplicht mee te posten natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van mij wel. Zolang ik maar niet mee hoef te doen over dit onderwerp in kwestie
Ik post wel maar ik ga niet in op dit onderwerpquote:Op zondag 6 februari 2011 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht mee te posten natuurlijk.
Niet gezien helaasquote:Op zondag 6 februari 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
Laten we het sowieso maar over wat anders hebben
Stu, had jij ook zo'n toffe paarse lucht?
je zou hulp gaan zoeken om je eroverheen te zetten?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ook bang voor de dood
Dus ik zou hulp gaan zoeken, zodat ik me erover heen kan zetten.
Ik zeg me baan op en start een eigen zaak.
Ik zou geen kinderen nemen meer.
Ik ga dan elk jaar op vakantie, naar de landen die ik nog wil zien.
Pffffff wat nog meer
Ja omdat ik bang ben om dood te gaan. Als ik hulp zoek om erover te praten, zodat ik minder bang benquote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
je zou hulp gaan zoeken om je eroverheen te zetten?
Ohw, op die manier.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja omdat ik bang ben om dood te gaan. Als ik hulp zoek om erover te praten, zodat ik minder bang ben
Snappie?
Dat kan... Maar je kan ook morgen door de bliksem getroffen worden, of de loterij winnen!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:26 schreef Bos81 het volgende:
* Motorische-, leer-, spraak- en gedragsproblemen
* Cosmetische problemen t.g.v. neurofibromen
* Verminderd gezichtsvermogen door een gezwel uitgaande van de oogzenuw
* Aangeboren botafwijkingen
* Abnormale kromming van de wervelkolom
* Hoge bloeddruk
* Hormonale veranderingen
* Jeuk
* Epilepsie
* Hoofdpijn
* Psychische problemen
* Tumoren van het centrale zenuwstelsel
* Kwaardaardige gezwellen
Dit kan mij dus te wachten staan![]()
Niet aandenken Bos, niet aan denken
Nee okee, maar die lijst zijn symptomen van een ziekte die ik al heb, dus is de kans gewoon wel aanwezig dat ik het krijgquote:Op zondag 6 februari 2011 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kan... Maar je kan ook morgen door de bliksem getroffen worden, of de loterij winnen!
En als je jeuk krijgt kom ik in hoogst eigen persoon krabben.
Sweet dreamsquote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
En ik weet nu zeker dat ik hier vannacht over ga dromen
Ik ga slapen, weltrusten lievies
Dat natuurlijk ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kan... Maar je kan ook morgen door de bliksem getroffen worden, of de loterij winnen!
En als je jeuk krijgt kom ik in hoogst eigen persoon krabben.
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
En ik weet nu zeker dat ik hier vannacht over ga dromen
Ik ga slapen, weltrusten lievies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |