Neequote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef tdrone het volgende:
maar nu nog iemand serieuze suggesties voor een leuk TV programma
wat bedoel je? Voor vanavond?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef tdrone het volgende:
maar nu nog iemand serieuze suggesties voor een leuk TV programma
Keiebijters Kletstoernooi.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja, ik heb niet zo;n zin in boer zoekt vrouw
Zet een DVD-tje opquote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja, ik heb niet zo;n zin in boer zoekt vrouw
bij jou weet ik nooit of het een trollreactie is of niet omdat je normaal altijd serieus bentquote:
ik heb geen DVD spelerquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
bij jou weet ik nooit of het een trollreactie is of niet omdat je normaal altijd serieus bent
[..]
ik heb geen DVD speler
nou jij bent serieuzer als de meeste mensen hier en dat maakt het veel onvoorspelbaarder wanneer je niet serieus bentquote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik altijd serieus?
Maar dat komt op Omroep Brabant en is cabaret op zijn dialects. Gaat hem niet worden hè?
Serieuzer dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou jij bent serieuzer als de meeste mensen hier en dat maakt het veel onvoorspelbaarder wanneer je niet serieus bent
ik denk het niet nee
I still got the bluesquote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja
http://www.bbc.co.uk/news/uk-northern-ireland-12377862
is het ookquote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Serieuzer dan.
Enneuh, dat vind ik best een compliment.
Een paar dagen geleden stond er Moore in de TT toen had ik ook al een Youtubje van hem hier gepost en nu is hij er niet meer 58 slechtsquote:
Da's niet oud inderdaad...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden stond er Moore in de TT toen had ik ook al een Youtubje van hem hier gepost en nu is hij er niet meer 58 slechts
Mooiquote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Heb Foo Fighters live at Wembley gedownload, waaaahhaha wat een te gek begin!!
Tofquote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Heb Foo Fighters live at Wembley gedownload, waaaahhaha wat een te gek begin!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |