Af en toe de tondeuse er onderlangsquote:
Dat dusquote:
Gewoon weg, scheelt me een hoop gedonder met overmatig zwetenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe de tondeuse er onderlangsNiet helemaal weg, maar een bescheiden plukje.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net onder je kleding sprayen, dan blijft het hangen (die illusie heb ik tenminste)
Helemaal weg zeg ikquote:Op zondag 6 februari 2011 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe de tondeuse er onderlangsNiet helemaal weg, maar een bescheiden plukje.
kraag weg trekken van mn nek, er tussen spuiten, kraag weer laten rustenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
Van mij mag bij mannen het okselhaar ook weg. Ik vind okselhaar echt
dat is het dan voor een paar dagenquote:
Owh, luchtje is altijd het eerste dat ik aantrek 's morgens, vandaarquote:Op zondag 6 februari 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kraag weg trekken van mn nek, er tussen spuiten, kraag weer laten rusten
Bijhoudenquote:
ik als laatste, deed het altijd in de auto want ze zitten in mn tasquote:Op zondag 6 februari 2011 15:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, luchtje is altijd het eerste dat ik aantrek 's morgens, vandaar
Dat zijn we wel vaker toch?quote:
Dat is zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik als laatste, deed het altijd in de auto want ze zitten in mn tasook omdat mn auto dan lekker zou gaan ruiken na verloop van tijd
En die keren dat we het niet zijn vergeet ik altijd meteen weerquote:
Dat is het ook, geloof mequote:
Ik spray eerst heel licht een luchtje idd, daarna doe ik m'n kleren aan, spuit een wolkje omhoog en loop erdoorheen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, luchtje is altijd het eerste dat ik aantrek 's morgens, vandaar
Toch wel minimaal 1 keer per week hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het ook, geloof meik heb nooit plukken oid, klein beetje dons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |