Zonder wit geen kleurquote:
Dat zeg ik niet, want dan lijk ik net Samzz met d'r slechtesmoezenlijstje.quote:
Dat doe je toch al, want er is altijd wel ietsquote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, want dan lijk ik net Samzz met d'r slechtesmoezenlijstje.
Regelmatig ben jij die 'iets'.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat doe je toch al, want er is altijd wel iets
Geen idee, heb wel een hele mooie turkse buurvrouwquote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Arme buren
Of nodig je die ook uit?
Mjah true. Maar geen idee nog wat ik met de deuren en deurposten ga doenquote:
Dat lijk je nu ookquote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, want dan lijk ik net Samzz met d'r slechtesmoezenlijstje.
Alleenstaand?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel een hele mooie turkse buurvrouw
[..]
Mjah true. Maar geen idee nog wat ik met de deuren en deurposten ga doen
Owh, wit houden dus. Zowel deuren als posten. En losgaan met kleur op de murenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel een hele mooie turkse buurvrouw
[..]
Mjah true. Maar geen idee nog wat ik met de deuren en deurposten ga doen
Ik bedoel maar.quote:
Ik duik de keuken maar eens inquote:
quote:
Ik weet alleen dat ze een kind heeft van 11.quote:
Lol die zijn nu nog beige en bruinquote:Op zondag 6 februari 2011 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, wit houden dus. Zowel deuren als posten. En losgaan met kleur op de muren
Dat kan toch ook?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze een kind heeft van 11.
Ik dacht om eerlijk te zijn dat ze pas 23 ofzo was
[..]
Lol die zijn nu nog beige en bruin
Wel of geen hoofddoek?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze een kind heeft van 11.
Ik dacht om eerlijk te zijn dat ze pas 23 ofzo was
[..]
Lol die zijn nu nog beige en bruin
Oepsquote:Op zondag 6 februari 2011 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Aaaaargh dan denk je carnavalstechnisch nog wel goed te zitten om naar buiten te gaan staat er zo'n hele vereniging voor je deur
Ligt eraanquote:Op zondag 6 februari 2011 16:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nieuwe benedenburen, zijn al ruim anderhalve week bezig met het verhuizen.. Dat kan toch veel sneller
Zo veel past er niet in, is net zo groot als ik en broertje hebbenquote:
Je eigen brievenbus? Of om te posten?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach ben in 3 minuten van kamer naar brievenbus en terug gegaan
Ik zorg sowieso dat die ene muur Lust wordtquote:Op zondag 6 februari 2011 16:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan toch ook?
Dat wordt flink aan de bak dan
Misschien dat het daarom zo lang duurtquote:Op zondag 6 februari 2011 16:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo veel past er niet in, is net zo groot als ik en broertje hebben
Geenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |