En weer een slecht excuus erbij op het slechteexcuseslijstje van Samzzquote:Op zondag 6 februari 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, toch doe ik dat liever thuis
Ik heb er maar 1quote:
Enjoyquote:Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen pretje. Ga nu de kroeg in. Toedels
Ja zeg, zo kan je alles er wel op zettenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En weer een slecht excuus erbij op het slechteexcuseslijstje van Samzz
Have funquote:Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen pretje. Ga nu de kroeg in. Toedels
Geef toe dat 'ik scheer me liever thuis' een hoog smoesgehalte heeft.quote:
'Alles'. Check.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, zo kan je alles er wel op zetten
Als jij dat graag wilt. Ik voel me niet lekker als ik dat ergens anders dan thuis moet doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe dat 'ik scheer me liever thuis' een hoog smoesgehalte heeft.
Sinds wanneer gaat het om wat jij wilt?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt. Ik voel me niet lekker als ik dat ergens anders dan thuis moet doen.
Sinds ik nog steeds thuis zitquote:Op zondag 6 februari 2011 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat het om wat jij wilt?
Oeh, vertel es. Wat droom jij over Samzz?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:14 schreef MissMSX het volgende:
'Alles'. Check.
Ik hou het wel bij dromen dan
Het is zo'n droom waarin het haar maar niet lukt om hierheen te komenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, vertel es. Wat droom jij over Samzz?
Nagels lakken is moeilijk he?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben paars gespikkeld![]()
[ afbeelding ]
Wacht maar jijquote:
Je muur is paars?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan een droom waarin het haar maar niet lukt om hier te komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef MissMSX het volgende:
Het is zo'n droom waarin het haar maar niet lukt om hierheen te komen
Net echt dus
Uitgeschoten met je mascara?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Huppel de dalmatiėrquote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Nou echtquote:
Jaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |