quote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, daar beneden mag je likken. *wijst*
Ja, echt hoorquote:
Nou, een goede voetmasage...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nooit gesnapt waarom mensen een voeten fetish hebben. Minst erotische stukje van een menselijk lichaam
Hij is erop geselecteerdquote:
Scheerschuim en -mesjes?quote:
In Laos zijn ze anders gewoon kut en in Vietnam te duur. Thailand is top voor massages.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, een goede voetmasage...
Maar vanuit dat perspectief heb ik gewoon een masagefetish
Het was niet grappig bedoeld.quote:
En hij ookquote:
Daar moet ik ook weer eens heen jaquote:Op zondag 6 februari 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Laos zijn ze anders gewoon kut en in Vietnam te duur. Thailand is top voor massages.
quote:
Win-win situatiesquote:
Nee. Ik moet me nog douchen en scherenquote:
Ik mag straks weer. Fullmoon party!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar moet ik ook weer eens heen ja
Gemiste kans.quote:
Daar kun je er nooit genoeg van hebbenquote:
Dat kan hier ookquote:Op zondag 6 februari 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Win-win situaties
[..]
Nee. Ik moet me nog douchen en scheren
Mesjes gaan lang mee, en scheerschuim gebruik ik bijna niet..quote:Op zondag 6 februari 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kun je er nooit genoeg van hebben
Wat vervelend allemaalquote:Op zondag 6 februari 2011 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik mag straks weer. Fullmoon party!
Zal nog wel even duren. Maar misschien al in maart even heen en weer. Dan zijn er wat vrienden.
Hier ook besloten dat ik mijn duik diploma maar ga halen.
Dat geloof ik meteen, toch doe ik dat liever thuisquote:
Ik las 'meisjes'quote:Op zondag 6 februari 2011 16:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mesjes gaan lang mee, en scheerschuim gebruik ik bijna niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |