OK, ben benieuwdquote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar dan kan ik ook meteen een leuke bekerrun neerzetten.
Wat ik ook al eerder gemeld had, om possie maar voor te zijn...![]()
Jou kennende zul je ook wat eisen aan de specs gaan stellen...ik hoop dat je al je gewilde spelers kunt aantrekkenquote:
Een flinke dosis geluk mag ik inm wel eens krijgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
OK
Mocht je vanavond winnen, zul je sowieso een flinke dosis geluk kunnen gebruiken.
Mocht hij 523 spelen, win je het middenveld.
Mocht hij 541 spelen misschien niet
Maar zelf heb je qua mid vrij weinig opties...behalve het niet aanvallend opstellen van je middenvelders...
Daarom ga ik ook maar 4 weken uittrekken om spelers te kopen. Dus vanaf wedstrijd 12, dan hoop ik dat ik voldoende tijd heb om het team op orde te krijgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jou kennende zul je ook wat eisen aan de specs gaan stellen...ik hoop dat je al je gewilde spelers kunt aantrekken
Yep...puur afwachten. Spannend, dat dan weer wel. Heb je al in HO gekeken hoeveel het scheelt als je je mids niet op aanvallend zet?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een flinke dosis geluk mag ik inm wel eens krijgen.
.
Helaas telt dat ook voor mn tegenstander.
Ok duidelijk. Puur afwachten dus.
Ja daarom! Je hebt goffer dagen om de reacties te lezen....quote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, de topics duren ook weken...
Keep us posted!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook maar 4 weken uittrekken om spelers te kopen. Dus vanaf wedstrijd 12, dan hoop ik dat ik voldoende tijd heb om het team op orde te krijgen.
Edit: Nu even wat voedsel halen bij de lokale friture...
Neequote:Op zondag 6 februari 2011 18:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep...puur afwachten. Spannend, dat dan weer wel. Heb je al in HO gekeken hoeveel het scheelt als je je mids niet op aanvallend zet?
Welkom in de wondere wereld van HOquote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee![]()
.
Man ik ben dat HO echt niet gewent.
Meld het zo wel ff.
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef Drassss het volgende:
Ik hoop toch iets meer gerel in de 2e helft bij Che-Liv...
Van zwak heel hoog naar matig heel laag.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je al in HO gekeken hoeveel het scheelt als je je mids niet op aanvallend zet?
Het is dat je me zo lief aan t helpen bent want anders had ik het nog steeds niet op mn pc.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van HO
Hmmz...dat zou qua mid je redding weleens kunnen zijn, in het geval van 541 van zijn kantquote:Op zondag 6 februari 2011 18:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Van zwak heel hoog naar matig heel laag.
Mn aanval gaat van uitstekend heel hoog naar uitstekend heel laag...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz...dat zou qua mid je redding weleens kunnen zijn, in het geval van 541 van zijn kant
Dat valt mee...je moet toch geluk hebben qua aanval. Ik zou het serieus overwegenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mn aanval gaat van uitstekend heel hoog naar uitstekend heel laag...
goed bij deze door gevoerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat valt mee...je moet toch geluk hebben qua aanval. Ik zou het serieus overwegen
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:31 schreef Jahr00n het volgende:
Kan toch door de wind komen? Niet gelijk iemand beschuldigen aub.
Als de wind huizen en auto's kan wegblazen, waarom dan geen stoepranden?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef Outpost76 het volgende:
[offtopic]
Denk je eens wat serieus te doen en een nieuws bericht te plaatsen hier op Fok!
Stoeprand gegooit van brug op auto
Krijg je zo een reactie....
[..]
![]()
[/offtopic]
Tja het is hier gelukkig geen Australiëquote:Op zondag 6 februari 2011 18:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als de wind huizen en auto's kan wegblazen, waarom dan geen stoepranden?
Dat scheelt wel wat jaquote:Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja het is hier gelukkig geen Australië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |