Wij waren bij Kally.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waren er vriendinnen ofzo in jullie kamer?
Alleen als je dan Patjes Puicke Ploat draait, dat zullen koelkast en popje ook wel waarderenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
Moet ik het volgende uurtje anders wat house gaan draaien?
Die ken ik nietquote:Op zondag 6 februari 2011 13:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alleen als je dan Patjes Puicke Ploat draait, dat zullen koelkast en popje ook wel waarderen
We luisteren nietquote:Op zondag 6 februari 2011 13:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alleen als je dan Patjes Puicke Ploat draait, dat zullen koelkast en popje ook wel waarderen
DMquote:
Stiekem voetbal aan het kijken?quote:
1000 is het epischt van allen, vorige week zaten we op 557, dus volgens mij berekeningen nog 2 en een halve week wachtenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Episch, vandaag nog deel 700. Daar moet ik posten
Inderdaad. Ik heb een hele leuken.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:38 schreef Zokunen het volgende:
Sinds de komst van het automatische PI heeft een PI ook weinig nut meer.
Ik ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb een hele leuken.
Alsof mensen het in mijn kamer langer dan een uur vol kunnen houden.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja was gezellig
je denkt toch niet dat ik bij gras op zijn kamer gaat zitten![]()
Ja nou je het zegtquote:
Ook dat nogquote:Op zondag 6 februari 2011 13:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alsof mensen het in mijn kamer langer dan een uur vol kunnen houden.
Klinkt als een uitdaging.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alsof mensen het in mijn kamer langer dan een uur vol kunnen houden.
vandaag wel, als knetter en huppel ook er weer zijn, knetteren we en huppelen naar 700quote:Op zondag 6 februari 2011 13:53 schreef Goudvis_ het volgende:
In dit tempo halen we nooit topic #700
Iedereen ligt nog te slapen of zit voetbal te kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:53 schreef Goudvis_ het volgende:
Dan moeten ze wel komen zoquote:Op zondag 6 februari 2011 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vandaag wel, als knetter en huppel ook er weer zijn, knetteren we en huppelen naar 700
Tuurlijk welquote:Op zondag 6 februari 2011 13:53 schreef Goudvis_ het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:53 schreef Goudvis_ het volgende:
Of te lerenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Iedereen ligt nog te slapen of zit voetbal te kijken
Awhquote:
Het is 1-1 voor Feyenoord, dus ik denk niet dat ze naar zo'n saaie pot kijekenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Iedereen ligt nog te slapen of zit voetbal te kijken
Ninja edit.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Deal, wanneer ga je de uitdaging aan?
Mooi.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ninja edit.
Binnenkort. Jewaid
Hahah houdt niemand volquote:Op zondag 6 februari 2011 14:00 schreef BBQSausage het volgende:
Hoi, ik ga nooit meer zeggen dat ik niet meer ga Fok'en.
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)olieren__.html?p=2,1
edit je postquote:Op zondag 6 februari 2011 14:01 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nou toen ik dat filmpje zag schrok ik wel eigenlijkIk fiets daar wel eens
quote:
Vervelendquote:Op zondag 6 februari 2011 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Groetjes van een paars gespikkeld Hupsje. Ik moet het helaas doen met radio veronica. Kan hier geen radio onzin ontvangen
Hoezo?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Groetjes van een paars gespikkeld Hupsje. Ik moet het helaas doen met radio veronica. Kan hier geen radio onzin ontvangen
echt normaal vind ik dit anders ook nietquote:Op zondag 6 februari 2011 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)olieren__.html?p=2,1
Ninja-editquote:Op zondag 6 februari 2011 14:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb gesolliciteerd naar de functie modeloper.
Wat houdt modeloper in? Wanneer weet je of je aangenomen bent?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb gesolliciteerd naar de functie modeloper.
Walgelijk filmpje iddquote:Op zondag 6 februari 2011 14:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
echt normaal vind ik dit anders ook niet
Sneeuwballen gooien is prima, maar naar iemand gaan schoppen en iemands fiets stelenquote:
Het betekend moderator - developer.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:05 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wat houdt modeloper in? Wanneer weet je of je aangenomen bent?
Had precies ehtzelfde, iedere buitenlander werd het dorp uitgekekenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sneeuwballen gooien is prima, maar naar iemand gaan schoppen en iemands fiets stelen
Soms ben ik stiekem wel blij met mijn o-zo saaie witte dorp
Heerlijkquote:
QFTquote:Op zondag 6 februari 2011 14:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat soort volk gewoon geen reactie waard.
quote:
Hier ook niet, mocht dat wel gebeuren dan breek ik zijn beide armen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
In mijn leiden gebeuren dit soort dingetjes nooit
Dan stuur ik mijn Herdershond welquote:Op zondag 6 februari 2011 14:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hier ook niet, mocht dat wel gebeuren dan breek ik zijn beide armen.
Haha dat is nou ook weer niet het geval, er wonen hier zo'n 50.000 mensen, maar op mijn oude middelbare school was nog geen 1% allochtoon (van de +/- 1700 leerlingen) je ziet ze wel lopen hoor, maar meer dan 10 % van het totaal zal het niet zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Had precies ehtzelfde, iedere buitenlander werd het dorp uitgekeken
Prachtig,
Je woont in een dorp en die telt 50.000 mensen? Onze stad telt 10.000quote:Op zondag 6 februari 2011 14:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha dat is nou ook weer niet het geval, er wonen hier zo'n 50.000 mensen, maar op mijn oude middelbare school was nog geen 1% allochtoon (van de +/- 1700 leerlingen) je ziet ze wel lopen hoor, maar meer dan 10 % van het totaal zal het niet zijn.
17500 inwoners in mijn "stadje"quote:Op zondag 6 februari 2011 14:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha dat is nou ook weer niet het geval, er wonen hier zo'n 50.000 mensen, maar op mijn oude middelbare school was nog geen 1% allochtoon (van de +/- 1700 leerlingen) je ziet ze wel lopen hoor, maar meer dan 10 % van het totaal zal het niet zijn.
Hahahaahquote:Op zondag 6 februari 2011 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
C1000oosterwei
volgende week witlof in de aanbieding bij #c1000 #gouda
dat ga je ook echt op twitter zetten, ik zat even te surfen op hashtag gouda over die kansenjeugd
Bij mij zitten dan wel weer veel Marokkanen op school vergeleken met jullie, maar in vergelijking met de andere scholen in Gouda juist weer weinig..quote:Op zondag 6 februari 2011 14:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Complete whiteout bij mij op school
Doeeeiii, succes morgen!!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:20 schreef Goudvis_ het volgende:
Oke ik ben er weer vandoor want anders ga ik morgen geen goed cijfer halen
Even serieus, Als het zo doorgaat dan bestaat 50% uit moslima, moslim, marokkanen etc. dan klinkt het raar, maar dan heb je geert wilders nodig. Niet racistisch bedoeld, maar een land moet zijn eigen roots nog hebben als wij allemaal 70 jaar etc zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 14:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Bij mij zitten dan wel weer veel Marokkanen op school vergeleken met jullie, maar in vergelijking met de andere scholen in Gouda juist weer weinig..
Ik geloof dat het nu officieel wel een stad is, Ali B riep zoiets een paar jaar geleden met een feest hierquote:Op zondag 6 februari 2011 14:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je woont in een dorp en die telt 50.000 mensen? Onze stad telt 10.000
Ohja, ook heel veelquote:Op zondag 6 februari 2011 14:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
17500 inwoners in mijn "stadje"
Op de middelbare school wel 2 allochtonen gehad, van de 1700 leerlingen
het mooie is dat meer dan 80% op 1 lijn zit met elkaar en dat ze allemaal denken dat die Marokanen uitschot zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus, Als het zo doorgaat dan bestaat 50% uit moslima, moslim, marokkanen etc. dan klinkt het raar, maar dan heb je geert wilders nodig. Niet racistisch bedoeld, maar een land moet zijn eigen roots nog hebben als wij allemaal 70 jaar etc zijn
Succes !quote:Op zondag 6 februari 2011 14:20 schreef Goudvis_ het volgende:
Oke ik ben er weer vandoor want anders ga ik morgen geen goed cijfer halen
Daar ben ik het wel mee eens ja, Nederland moet Nederland blijven. Ik heb echt niks tegen allochtonen individueel, maar als er meer allochtonen dan autochtonen komen, dan heb je het idee dat je je eigen land een soort van aan het verliezen bent.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus, Als het zo doorgaat dan bestaat 50% uit moslima, moslim, marokkanen etc. dan klinkt het raar, maar dan heb je geert wilders nodig. Niet racistisch bedoeld, maar een land moet zijn eigen roots nog hebben als wij allemaal 70 jaar etc zijn
had ik een discussie over op school, maar als het serieus zo ver komt, ga ik naar Engeland.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
het mooie is dat meer dan 80% op 1 lijn zit met elkaar en dat ze allemaal denken dat die Marokanen uitschot zijn, maar oh, we wat zijn we bang om er voor uit te komen, want ya, dan ben je niet meer multicultureel bezig...
geef het nog een jaar of 10, en iedereen draait bij..
Ja klikt echt goed ditquote:
Ik ben het niet met je eens. Een aantal Marokkanen zijn uitschot ja, maar je hebt ook zat ingeburgerde Marokkanen, die foutloos Nederlands spreken, werken etc. En dat ze dan als vrouw zijnde ook een hoofddoek dragen kan me echt niks schelen. Zolang het maar geen burka ofzo wordtquote:Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
het mooie is dat meer dan 80% op 1 lijn zit met elkaar en dat ze allemaal denken dat die Marokanen uitschot zijn, maar oh, we wat zijn we bang om er voor uit te komen, want ya, dan ben je niet meer multicultureel bezig...
geef het nog een jaar of 10, en iedereen draait bij..
Engeland heeft ook heel veel immigranten, kan je beter naar Frankrijk of Nieuw Zeeland ofzo gaanquote:Op zondag 6 februari 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
had ik een discussie over op school, maar als het serieus zo ver komt, ga ik naar Engeland.
Wanneer komt mijn plaatje?quote:
Een land moet zijn land zijn, Ook al kan ik begrijpen dan die buitenlanders hierheen vluchten voor beter werk, het moet geen kettingmigratie van 201 nationaliteiten wordenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Een aantal Marokkanen zijn uitschot ja, maar je hebt ook zat ingeburgerde Marokkanen, die foutloos Nederlands spreken, werken etc. En dat ze dan als vrouw zijnde ook een hoofddoek dragen kan me echt niks schelen. Zolang het maar geen burka ofzo wordt
Laat maar, heb hem gevondenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe heette die ookal weer?
Vanessa Da Mata - No Me Deixe Sóquote:Op zondag 6 februari 2011 14:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe heette die ookal weer?
Ben ik helemaal met je eens hoor, maar als ze goed inburgeren, dan heb ik er minder problemen mee.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een land moet zijn land zijn, Ook al kan ik begrijpen dan die buitenlanders hierheen vluchten voor beter werk, het moet geen kettingmigratie van 201 nationaliteiten worden
Is Sciter er niet ofzo? Dan pas ik het rooster even aan. Ga jij tot 15u?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Laat maar, heb hem gevonden
Ik geloof dat iemand had gezegd dat hij problemen met zn laptop had.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is Sciter er niet ofzo? Dan pas ik het rooster even aan. Ga jij tot 15u?
Correct, sciter had virussen op z'n laptop ofzeauquote:Op zondag 6 februari 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aha, ik hou het rooster graag op orde, dus als toon tot 15u is dan zet ik dat neer.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik geloof dat iemand had gezegd dat hij problemen met zn laptop had.
Sciter had last van virussenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sciter had last van virussenNinjaeditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest lachen
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
ya maar denk je dat 80% van nederland dat ziet? je ziet nooit de goede dingen van iemand.. alleen de slechte, ik neem als voorbeeld, die 2 piloten van Turkish airlines, die die kist de grond in boorde bij schiphol... hun hebben al meedere keren een crash voorkomen, maar ze crashen 1 keer, en hoppa, ze zijn de slechtste piloten van de wereld...quote:Op zondag 6 februari 2011 14:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Een aantal Marokkanen zijn uitschot ja, maar je hebt ook zat ingeburgerde Marokkanen, die foutloos Nederlands spreken, werken etc. En dat ze dan als vrouw zijnde ook een hoofddoek dragen kan me echt niks schelen. Zolang het maar geen burka ofzo wordt
zie je het al voor je, een arme afrikaan met een blackberry rondlopen?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens hoor, maar als ze goed inburgeren, dan heb ik er minder problemen mee.
Ik heb dan een Marokkaanse collega, die een hoofddoek draagt, maar die heeft ook een iPhone, Uggs etc. wat opzich heel Westers is. Verder hoorde ik haar laatst aan de telefoon '(Marokkaansgebrabbel) badkamer (brabbel) tegelzetter (brabbel) offerteaanvraag' dus dat is dan ook wel weer grappig om te zien
Ik heb dit uur nog geen gitaar gehoord hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 14:32 schreef djkoelkast het volgende:
Agenda voor vandaag:
t/m 15:00 uur: SperzieboonToon (gitaren)
15:00-16:00u: 8108139dpths (?)
16:00-17:00u: Nitrouz (?)
17:00-18:00u: -Datdus- (?)
18:00-19:00u: HAKKUH met djkoelkast (hakkuh/happy live in the mix)
19:00-21:00u: Viro (reagge en verzoekjes)
21:00-22:00u: EggsTC (psy/goa trance)
22:00-23:00u: Symphonic (?)
23:00-??:??u: Leeg
Oh pardon, ik heb hem uitgezet bij de outro van dat topgear nummer, toen werd het me te veelquote:Op zondag 6 februari 2011 14:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb dit uur nog geen gitaar gehoord hoor
Mensen generaliseren ja, wat voor extra veiligheid, maar ook voor extra problemen kan zorgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ya maar denk je dat 80% van nederland dat ziet? je ziet nooit de goede dingen van iemand.. alleen de slechte, ik neem als voorbeeld, die 2 piloten van Turkish airlines, die die kist de grond in boorde bij schiphol... hun hebben al meedere keren een crash voorkomen, maar ze crashen 1 keer, en hoppa, ze zijn de slechtste piloten van de wereld...
dus als je zon filmpje ziet dat 3 marokanen een fietsje stelen denkt iedereen eigenlijk: "Het is beter als ze allemaal het land uitgaan"
Ohja nee hier krijg je haar misschien aan de telefoon als je je wil afmelden voor donaties aan een goed doel, maar dan kan je mij ook aan de telefoon krijgenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zie je het al voor je, een arme afrikaan met een blackberry rondlopen?
Cultuurtje álá, het is ons land, dus wij hebben de touwtjes in handen niet de marokkanen etc.
Als ze maar de nederlandse taal spreken en inburgeren met onze gewoontes dus niet hun culterele gevalletjes. Ik wil niet een Marokkaans bléhrende vrouw aan de telefoon als ik met de belastingdienst bel
Wanneer spelen ze? En schwalbes?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry als ik soms een beetje gefrustreerd overkom in dit topic, ik wil dat Utrecht wint van Twente maar Twente gaat schwalbes maken
ALs de moslimwereld ons land overneemt stem ik voor de pvv. sorry voor de racistiekquote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mensen generaliseren ja, wat voor extra veiligheid, maar ook voor extra problemen kan zorgen.
Ik kijk net naar mn toetsenbord, ik moet mn nagels korter gaan knippen (niet dat ze nu zo lang zijn) want bij de m en de n zit er gewoon een deuk in de toets door mn nagel![]()
[..]
Ohja nee hier krijg je haar misschien aan de telefoon als je je wil afmelden voor donaties aan een goed doel, maar dan kan je mij ook aan de telefoon krijgen
Het wordt een gelijkspelletje, geloof me. Dat had ik op mijn toto gezet tenminste, alhoewel hij al verpest isquote:Op zondag 6 februari 2011 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry als ik soms een beetje gefrustreerd overkom in dit topic, ik wil dat Utrecht wint van Twente maar Twente gaat schwalbes maken
Ja ik zat net feyenoord te kijken, denk laat hem staan nu komt utrecht twente.quote:
Kun je via DM/PM aanvragen bij degene die draait.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
![]()
Met Hardtrance en Hardstyle.
Ik moet het wachtwoord ook nog hebben btw.
Topmatchquote:Op zondag 6 februari 2011 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik zat net feyenoord te kijken, denk laat hem staan nu komt utrecht twente.
Probleem van de PVV vind ik, dat ze te weinig waarmaken, ze zijn te populistisch en blijven niet echt bij hun standpunten. Qua een aantal punten ben ik het met ze eens, maar op andere punten echt totaal niet. Het feit dat ze zo populistisch zijn, zorgt ervoor dat ik eerder voor de VVD zou stemmen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ALs de moslimwereld ons land overneemt stem ik voor de pvv. sorry voor de racistiek
Mijn tv werkt niet door gezeik met glasvezelquote:
Dat is ook zo, Maar welke partij maakt eigenlijk het meest waar?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Probleem van de PVV vind ik, dat ze te weinig waarmaken, ze zijn te populistisch en blijven niet echt bij hun standpunten. Qua een aantal punten ben ik het met ze eens, maar op andere punten echt totaal niet. Het feit dat ze zo populistisch zijn, zorgt ervoor dat ik eerder voor de VVD zou stemmen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn tv werkt niet door gezeik met glasvezel![]()
Wat is de stand ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Vuiststandquote:Op zondag 6 februari 2011 14:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn tv werkt niet door gezeik met glasvezel![]()
Wat is de stand ?
Tja, dat is moeilijk te zeggen inderdaad, sowieso moet je in een coalitie altijd concessies doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, Maar welke partij maakt eigenlijk het meest waar?
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]Ah dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap de grap nietquote:
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Het wordt pure anarchyquote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ALs de moslimwereld ons land overneemt stem ik voor de pvv. sorry voor de racistiek
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Voor iedereen die like a G6 haat;
http://justsummerdreams.t(...)s-this-is-incredible
HOOR DAT
we hadden het de eerste keer ook al begrepen..quote:
het is geen grap lieverdquote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja, dat is moeilijk te zeggen inderdaad, sowieso moet je in een coalitie altijd concessies doen.
[..]
Ah dankje![]()
[..]
Ik snap de grap niet
Zit je te kijken?quote:
Ik kreeg geen reacties dus ik dacht..quote:Op zondag 6 februari 2011 14:39 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
we hadden het de eerste keer ook al begrepen..
neen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het is geen grap lieverd
[..]
Zit je te kijken?
en daar ligt je foutquote:Op zondag 6 februari 2011 14:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kreeg geen reacties dus ik dacht..
Ah okequote:Op zondag 6 februari 2011 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vuiststand = 0-0
1 vuist geeft 0 vingens
2 vuisten dus ook 0
Lang niet gezienquote:
Gewoon vaker online zijn op skype jijquote:
Het nummer duurt nog een kwartierquote:Op zondag 6 februari 2011 14:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gewoon vaker online zijn op skype jij![]()
Vind de stem van Dizzee Rascal altijd wel grappig klinken trouwens
Oh fuck, dat is wel heel langquote:Op zondag 6 februari 2011 14:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het nummer duurt nog een kwartier
Het is niet te gelovenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
Zit erover na te denken om om 23:00 misschien uurtje te draaien.
Ik lig dan al in dromenland,quote:Op zondag 6 februari 2011 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
Zit erover na te denken om om 23:00 misschien uurtje te draaien.
Grapje, hij was ineens aan het eindquote:Op zondag 6 februari 2011 14:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh fuck, dat is wel heel langZo leuk vind ik m nou ook weer niet
hahah soepelquote:Op zondag 6 februari 2011 14:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Grapje, hij was ineens aan het eind
Blijkt maar 4 minuten te duren
Ik kon nog net op tijd het andere liedje starten
topicreport maat.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
wat lul je nou? dat was een grapjedat kan niet eens
begrijpelijkquote:
Beetje wel he..quote:
Eigenlijk moeten we wel eerst gaan daten en daarna kijken of het echt wat wordt en vervolgens pas trouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Piepjesquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kijk, dit ben ik in katzwijm
[ afbeelding ]
Mij te harig.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
poesjesquote:Op zondag 6 februari 2011 14:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb me geschoren voor je
[ afbeelding ]
Ik zie het als een regisseur van een theaterstuk zoals het er staatquote:Op zondag 6 februari 2011 14:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oeps, niet gezien
Nog 5 minuutjes
Middagquote:Op zondag 6 februari 2011 14:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Middag![]()
Lekker uitbrakken met ONZ Radio
Okquote:Op zondag 6 februari 2011 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het als een regisseur van een theaterstuk zoals het er staat
Ik kon hem er niet goed in mixenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:59 schreef Patje1987 het volgende:
Jammer dat je mijn liedje niet hebt gedraaid
Dan draai ik hem zelf wel als ik nog aan de beurt komquote:Op zondag 6 februari 2011 14:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kon hem er niet goed in mixen
Vooral doenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan draai ik hem zelf wel als ik nog aan de beurt kom
non stop fappenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb hier thuis heerlijk het rijk alleen nu tot een uur of 20:00![]()
![]()
Ik heb minstens 1x per maand een heel weekend het rijk voor mij alleen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
![]()
ik had dat gisterochtendquote:Op zondag 6 februari 2011 15:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
![]()
Kale Kano aubquote:Op zondag 6 februari 2011 15:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EVT. VERZOEKJES GRAAG VIA DM OF HIER IN HET TOPIC!!
![]()
p.s.: even zonder microfoon trouwens, mijn mixer werkt niet mee.
Je DJ naam is niet echt commercieel moet ik zeggenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EVT. VERZOEKJES GRAAG VIA DM OF HIER IN HET TOPIC!!
![]()
p.s.: even zonder microfoon trouwens, mijn mixer werkt niet mee.
ach, het is ONZ radio, who cares.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Je DJ naam is niet echt commercieel moet ik zeggen
Die heb ik niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:04 schreef FreezePop het volgende:
DJ draai voor mij gettin jiggy with it van will smith
kee maatquote:Op zondag 6 februari 2011 15:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Die heb ik niet.![]()
@Ajacied later dit uur.
Als je erboven zou zetten "tussenstandjen utrecht - twenten" nietquote:Op zondag 6 februari 2011 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou toch in die spoiler kijken
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:08 schreef Zokunen het volgende:
Wat cool, goed weekend voor Ajax als dit zo blijft
Ja! Bij mij wel iigquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:17 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ben bang dat als ik straks Hardstyle ga draaien ik maar 4 luisteraars overhoud
Nee, ik houd het mainstream...quote:Op zondag 6 februari 2011 15:17 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Zolang het maar geen echte death metal wordt vind ik het wel best eigenlijk
Is koel swaquote:Op zondag 6 februari 2011 15:18 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, ik houd het mainstream...
Ze is er nooit in de weekenden, haar vriendje heeft geen internet en geen computer.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef 8108139dpths het volgende:
Waarom is huppelmuts er niet?![]()
Ik zou speciaal voor haar U2 draaien.
Dan lekker ook geen U2.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ze is er nooit in de weekenden, haar vriendje heeft geen internet en geen computer.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Die stond wel op mijn lijstje.![]()
Nou misschien, straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |