of mertens laat even zien waarom ajax hem wilde...quote:Op zondag 6 februari 2011 15:42 schreef Zechs het volgende:
Zometeen knalt Ruiz op zn Duits Twente weer op een 2-1 voorsprong en schieten we nog niets op
Ach man. PSV heeft verloren.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:42 schreef Zechs het volgende:
Zometeen knalt Ruiz op zn Duits Twente weer op een 2-1 voorsprong en schieten we nog niets op
PSV is brandhout, Twente is de echte concurrent. Rutten laat dat schip wel weer zinken net als vorig seizoen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ach man. PSV heeft verloren.
Tja, en Twente is de stabielere ploeg op dit moment dus..quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Zechs het volgende:
[..]
PSV is brandhout, Twente is de echte concurrent. Rutten laat dat schip wel weer zinken net als vorig seizoen.
Niet als Utrecht vandaag wintquote:Op zondag 6 februari 2011 15:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tja, en Twente is de stabielere ploeg op dit moment dus..
Het is toch achterlijk om die wedstrijd op de laatste speeldag te plannen, straks wordt de titel beslist in een onderling duel. Ik heb al trauma's genoeg na 2007.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:53 schreef Morendo het volgende:
Laatste wedstrijd van het seizoen is toch Ajax-Twente? Het zou mooi zijn indien dat duel de titelstrijd zou beslissen. Hoewel ik verwacht dat Twente al eerder tot kampioen is gekroond.
Extra sensatie he. Ook nog lekker dat PSV op dezelfde dag naar Groningen mag gaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is toch achterlijk om die wedstrijd op de laatste speeldag te plannen, straks wordt de titel beslist in een onderling duel. Ik heb al trauma's genoeg na 2007.
PSV niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef Gorill0r het volgende:
Hoor die Ajacieden Utrecht ineens dankbaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |