Well spokenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef lipje het volgende:
avond
enne Amsterdammet de auto ... gewoon vermijden
Tiswatquote:
en ik maar twijfelen of ik dat met de auto erbij zou zetten...quote:
waait t naar je toe?quote:
Doe ik niet moeilijk overquote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef lipje het volgende:
[..]
en ik maar twijfelen of ik dat met de auto erbij zou zetten...
Ze hebben toch wereldwijd dezelfde shit, niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
volgende x dat ik naar een lush ga is in Budapest
stront in een flesje?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hebben toch wereldwijd dezelfde shit, niet?
jaquote:Op zondag 6 februari 2011 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hebben toch wereldwijd dezelfde shit, niet?
Waar heb je het overquote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef bietelboer het volgende:
Modjes, wissel die foto's eens terug! ik denk steeds dat het de ander is die post
dat doen ze altijd als ze goede sex hebben gehadquote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef bietelboer het volgende:
Modjes, wissel die foto's eens terug! ik denk steeds dat het de ander is die post
Ok, changèquote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef bietelboer het volgende:
Ow, dat is niet zo vaak dan volgens jouquote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef lipje het volgende:
[..]
dat doen ze altijd als ze goede sex hebben gehad
neem beiden die van BieteIboerquote:
Wrom ?quote:
dat weet jij beterquote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, dat is niet zo vaak dan volgens jou![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |