quote:Op zondag 6 februari 2011 14:40 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet, er zat zo weinig blauw in dit topic
uhhuh, my point exactlyquote:
Hoiquote:
stop je snikkel er tussen en smeer er mosterd opquote:Op zondag 6 februari 2011 15:14 schreef bietelboer het volgende:
Wel stokbrood maar niks om er op te doen
Papier is al 3-dimensionaalquote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou ja, eerst heb je een A4 papiertje, dan vouw je er wat mee, en dan heb je van een 2 dimensionaal iets iets 3 dimensionaals gemaakt
Geen idee welke kloon ik op al mijn e-mail adressen heb zitten. Ik zou een lijstje bij moeten houden ofzo, al mijn mailboxen krijg ik dit bericht van terugquote:Fout bij registratie
Het ingevoerde mailadres is al eens gebruikt voor een registratie op dit forum. Kies svp een ander mailadres.
dag lief kloontjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Gecondoleerdquote:Op zondag 6 februari 2011 17:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb een vraagje. Dinsdagavond ga ik naar Amsterdam en ik moet daar om 7 uur zijn. Nu wil ik om half 6 weg, maar ben ik er dan wel op tijd gezien de A1 met al z'n files?
Kampen, naast Zwolle dus ik ga dan altijd via Flevoland naar Amsterdam. Moet naar de Wibautstraat.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:41 schreef Alfisti het volgende:
En waar moet je vandaan komen?
edit: en waar moet je in Amsterdam zijn?
kun je beter in het amsterdam topic vragenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb een vraagje. Dinsdagavond ga ik naar Amsterdam en ik moet daar om 7 uur zijn. Nu wil ik om half 6 weg, maar ben ik er dan wel op tijd gezien de A1 met al z'n files?
Het zal wel druk zijn maar de echte file's staan de andere kant op ( A1 Amsterdam richting Amersfoort en de A6 naar het noorden )quote:Op zondag 6 februari 2011 17:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kampen, naast Zwolle dus ik ga dan altijd via Flevoland naar Amsterdam. Moet naar de Wibautstraat.
Zoals mijn moeder dus zei: Ze gaan eerder Amsterdam uit dan Amsterdam in. Ik ben om 10 uur klaar, dus als ik dan terug sta hoef ik me ook geen zorgen te maken?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het zal wel druk zijn maar de echte file's staan de andere kant op ( A1 Amsterdam richting Amersfoort en de A6 naar het noorden )
Eventuele vertragingen door wegwerkzaamheden en ongelukken uitgezonderd kun je gewoon doorrijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zoals mijn moeder dus zei: Ze gaan eerder Amsterdam uit dan Amsterdam in. Ik ben om 10 uur klaar, dus als ik dan terug sta hoef ik me ook geen zorgen te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |