quote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef Balkonia het volgende:
[..]
Flikker eens op, kutkloon van mij.
Jij begon. Ik zette hem netjes naast die Smart op je oprit, begin je te gillen!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week nog commentaar van kleine smurf in de McDrive; "je rijdt bijna mijn spiegel eraf !" [5 cm langs de muur
]
fixedquote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij begon. Ik zette hem netjes naast bijna tegen die Smart van je buurman op je oprit, begin je te gillen!
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:40 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet, er zat zo weinig blauw in dit topic
uhhuh, my point exactlyquote:
Hoiquote:
stop je snikkel er tussen en smeer er mosterd opquote:Op zondag 6 februari 2011 15:14 schreef bietelboer het volgende:
Wel stokbrood maar niks om er op te doen
Papier is al 3-dimensionaalquote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou ja, eerst heb je een A4 papiertje, dan vouw je er wat mee, en dan heb je van een 2 dimensionaal iets iets 3 dimensionaals gemaakt
Geen idee welke kloon ik op al mijn e-mail adressen heb zitten. Ik zou een lijstje bij moeten houden ofzo, al mijn mailboxen krijg ik dit bericht van terugquote:Fout bij registratie
Het ingevoerde mailadres is al eens gebruikt voor een registratie op dit forum. Kies svp een ander mailadres.
dag lief kloontjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Gecondoleerdquote:Op zondag 6 februari 2011 17:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb een vraagje. Dinsdagavond ga ik naar Amsterdam en ik moet daar om 7 uur zijn. Nu wil ik om half 6 weg, maar ben ik er dan wel op tijd gezien de A1 met al z'n files?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |