Wtf, mafkees.quote:
Dan ben je wel een mongoolquote:
Hij doet het altijd wel in stijl jaquote:Op zondag 6 februari 2011 14:24 schreef Paladijn het volgende:
Toen ik Kubica + crash las dacht ik hieraan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed, die start dus niet het nieuwe seizoen
Hij zorgt wel voor spektakel idd!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij doet het altijd wel in stijl ja
Idd, en toch zie je het in elke parkeergarage. Dit voorbeeld is wel extreem maar toch.quote:
Ik kreeg van de week nog commentaar van kleine smurf in de McDrive; "je rijdt bijna mijn spiegel eraf !quote:Op zondag 6 februari 2011 14:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd, en toch zie je het in elke parkeergarage. Dit voorbeeld is wel extreem maar toch.
Je kon dus nog 5 cm dichterbij komenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week nog commentaar van kleine smurf in de McDrive; "je rijdt bijna mijn spiegel eraf !" [5 cm langs de muur
]
Nog geen duidelijkheid dus..quote:Update 14:21 uur:
De persconferentie is twee uur uitgesteld. Om 16:00 uur Nederlandse tijd zal de persconferentie volgens de laatste berichtgeving plaatsvinden. Kubica wordt op dit moment geopereerd.
Die zit Balkonia kloons te registrerenquote:
4,5 zékerquote:Op zondag 6 februari 2011 14:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je kon dus nog 5 cm dichterbij komen
Flikker eens op, kutkloon van mij.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je kon dus nog 5 cm dichterbij komen
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef Balkonia het volgende:
[..]
Flikker eens op, kutkloon van mij.
Jij begon. Ik zette hem netjes naast die Smart op je oprit, begin je te gillen!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week nog commentaar van kleine smurf in de McDrive; "je rijdt bijna mijn spiegel eraf !" [5 cm langs de muur
]
fixedquote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij begon. Ik zette hem netjes naast bijna tegen die Smart van je buurman op je oprit, begin je te gillen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |