quote:Op zondag 6 februari 2011 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Golf 4 cabrio bestaat in principe niet, Golf 3 cabrio met facelift zodat ie op de 4 lijkt wel
alleen van de Golf 1 en 3 was er een cabrio versie. De cabrio die ten tijde van de golf 4 werd verkocht was gewoon een golf 3 met een iets aangepaste neusquote:Op zondag 6 februari 2011 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij komt uit 94 dus is het een 4 toch? En als ik google op golf 4 komt er ook de optie golf 4 cabrio te staan, dus lijkt me gewoon een bestaande auto? Maar ik heb er helemaal geen verstand van hoorHij rijdt iig erg fijn, zit al seen sportuitlatje onder maar van mij mag die nog wat meer brullen, dus daar moeten we ook nog ff achteraan...
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
is dat VW golf topic opsplitsen in 11 losse topics toch nog ergens goed voor geweest
dat deed ik vroeger iddquote:Op zondag 6 februari 2011 13:28 schreef Anne het volgende:
Lex, aangezien jij van de teringvage dingen bent. Hier, een topic voor jou:
Post hier je mooiste mikiruki
De enieg Jetta 5 die ikop de foto hebm, die fotos mocht ik eerst niet publiceren.l.. maar ja, TF had toen toch al straf gehad, dus daarna mocht het welquote:
Ik snap niet waarom die 'blunder' niet in de OP staat.. oh wacht.. TF máákt de OPquote:Op zondag 6 februari 2011 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat deed ik vroeger idd
[..]
De enieg Jetta 5 die ikop de foto hebm, die fotos mocht ik eerst niet publiceren.l.. maar ja, TF had toen toch al straf gehad, dus daarna mocht het wel
was wel een hele mooie jaquote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die 'blunder' niet in de OP staat.. oh wacht.. TF máákt de OP.
Kerken verbiedenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Robert Kubica is levensgevaarlijk gewond geraakt nadat hij tegen een kerk is gecrasht. De enige logische oplossing: kerken verbieden!
nou ja, eerst heb je een A4 papiertje, dan vouw je er wat mee, en dan heb je van een 2 dimensionaal iets iets 3 dimensionaals gemaaktquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou ja, eerst heb je een A4 papiertje, dan vouw je er wat mee, en dan heb je van een 2 dimensionaal iets iets 3 dimensionaals gemaakt
quote:
Nee, hoezo?quote:
Even koken. Brb.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:41 schreef Barcaconia het volgende:
Even je water verversen dan, het is vuil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |