Ik heb vaak genoeg mensen in de bus die wel 100% natuurlijk zijn.. En das niet lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoorMaar het is dus niet natuurlijk en daar ging het, heel flauw, om
Daar heb je deo voor.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind een luchtje noodzakelijk, anders hou ej zo'n sterke lichaamsgeur over, en das niet altijd even handig als je veel met mensen werkt..
Nou... Ik verf m'n haar niet, dus dat is natuurlijk, ook doe ik niet aan spray-tannen van m'n huid, dus ook die is natuurlijk...quote:
Dat is inderdaad smerig.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg mensen in de bus die wel 100% natuurlijk zijn.. En das niet lekker
Daar zit negen van de tien keer een luchtje aanquote:
en je hebt piercingsquote:Op zondag 6 februari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet 100% natuurlijkIk scheer me, ik draag kleren, make-up en een lekker geurtje
Ook kam ik mijn haar en was ik me
Deo sowiesoquote:
Ja, ook dat nog. Vandaar de 40% natuurlijk.quote:
Maar dat heet niet zoquote:Op zondag 6 februari 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad smerig.
[..]
Daar zit negen van de tien keer een luchtje aan
Geloof me, al heb je 100 lagen aan, zonder deo ruik jequote:Op zondag 6 februari 2011 15:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deo sowieso![]()
Maar daar merk je weinig van met shirt+overhemd+vest+jas, dus een luchtje komt er dan wel bij
Met deo ruik je ookquote:Op zondag 6 februari 2011 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, al heb je 100 lagen aan, zonder deo ruik je
Geurloze deoquote:Op zondag 6 februari 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad smerig.
[..]
Daar zit negen van de tien keer een luchtje aan
mijn punt. Wat doe jequote:Op zondag 6 februari 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met deo ruik je ookAl dan niet lekker.
Een luchtje is net als make-up. Dat hoort niet op te vallenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deo sowieso![]()
Maar daar merk je weinig van met shirt+overhemd+vest+jas, dus een luchtje komt er dan wel bij
Ik heb nu een of andere dry deo, en die vind ik vreselijk.. Toch eens een geurloze proberen danquote:Op zondag 6 februari 2011 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geurloze deoen dan zelf ook droog en geurloos blijven
Sanex roller, niet iedereen vind dat even fris, maar ik doe em meteen na t douchen op en garandeert mij de hele dag droog en frisquote:Op zondag 6 februari 2011 15:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nu een of andere dry deo, en die vind ik vreselijk.. Toch eens een geurloze proberen dan
Hij mag van mij wel opvallen, maar niet negatief. Sommige mensen hebben zo'n nare hoeveelheid geur op, dat ze een spoor achterlaten. Dat vind ik echt smerig. Maar als iemand langs loopt kan ik het wel waarderen een vleugje parfum of zo te ruiken.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een luchtje is net als make-up. Dat hoort niet op te vallen
Rollers vind ik meevallen eigenlijk, ik denk dat 't komt dat veel mensen extreem harige oksels hebben..quote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sanex roller, niet iedereen vind dat even fris, maar ik doe em meteen na t douchen op en garandeert mij de hele dag droog en fris
Anders heb ik in mn tas altijd nog en nivea spray.
Volgens de etiquette hoor je het pas te ruiken als je neus er bijna inhangtquote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij mag van mij wel opvallen, maar niet negatief. Sommige mensen hebben zo'n nare hoeveelheid geur op, dat ze een spoor achterlaten. Dat vind ik echt smerig. Maar als iemand langs loopt kan ik het wel waarderen een vleugje parfum of zo te ruiken.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rollers vind ik meevallen eigenlijk, ik denk dat 't komt dat veel mensen extreem harige oksels hebben..
Teveel is nooit goed natuurlijk.. Ik heb 2 luchtjes, 1 waarvan ik de naam even niet weet, en Givenchy Play for men.. (Toen die reclame met Timberlake geloof ik) En die is redelijk aangenaam volgens mensenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij mag van mij wel opvallen, maar niet negatief. Sommige mensen hebben zo'n nare hoeveelheid geur op, dat ze een spoor achterlaten. Dat vind ik echt smerig. Maar als iemand langs loopt kan ik het wel waarderen een vleugje parfum of zo te ruiken.
Net onder je kleding sprayen, dan blijft het hangen (die illusie heb ik tenminstequote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens de etiquette hoor je het pas te ruiken als je neus er bijna inhangt
Maar ieder z' voorkeuren natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |